Forum op leven na dood...????

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
YvonneV.
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-02-2015 15:34

Forum op leven na dood...????

Bericht door YvonneV. » 18-02-2015 19:55

Hallo allemaal, ik heb me vorige week aangemeld op dit Forum. Heb ook netjes zoals gevraagd mezelf voor gesteld.Nu zie ik dat er eigenlijk niemand meer iets post......"leeft" dit Forum nog wel?

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 19-02-2015 23:25

Welkom op dit forum. Ik ben bang dat dit forum door facebook ingehaald is.
Daar zul je de meeste mensen van hier aantreffen.

Het is jammer, maar zo loopt het soms.
Afbeelding

YvonneV.
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-02-2015 15:34

Bericht door YvonneV. » 20-02-2015 14:20

Dank je wel voor je reactie...wel jammer hoor.....

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 27-02-2015 15:40

Hallo Yvonne,

Vooreerst toch nog welkom op dit 'bijna dode' forum.
Ja, jammer is dit wel, maar Facebook is zo (wereldwijd) ingeburgerd, dat veel fora moeten wijken.
Wie weet kan er in de nabije toekomst toch nog wat nieuw leven geblazen worden in dit forum. Zou in ieder geval leuk zijn! :D
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 01-03-2015 15:10

Als we de link nu eens gaan delen via facebook?
Dan komt hij misschien weer wat meer onder de aandacht?
Ben er zelf ook schuldig aan hoor, zit ook op facebook😀.
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

YvonneV.
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-02-2015 15:34

Bericht door YvonneV. » 29-04-2015 10:38

Courtly,Luc en Lousanne...toch bedankt voor de reacties :-)
Ik zit zelf ook wel op Facebook,maar blijf toch ook wel houden van de Forums.....in afwachting van een Cardigan :D

Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 03-05-2015 17:33

Er blijft een heel groot verschil bestaan tussen een forum en Facebook. Zo is een forum meestal goed gestructureerd, en dat is natuurlijk makkelijk om er heel veel praktische en interessante informatie op een eenvoudige manier in te bewaren. Nog belangrijker is het terugvinden van deze informatie. Een forum kun je als documentatie beschouwen.
Een forum is in vergelijking met Facebook natuurlijk een tamelijk saaie bedoening. De communicatie is er trager, en je communiceert er ook alleen maar over dat waar het forum voor bedoeld is.
Facebook overstelpt de gebruiker met massa's info. Heel wat info daarvan kan al eens interessant zijn, maar om dit te bekomen moet je er zelf voor zorgen dat jouw Facebook account dan ook zo is ingesteld. Facebook is ook hip en leuk, want de communicatie is er heel vlug en direct.
Wil je op Facebook iets 'oud' terugvinden, dan ben je er bijna altijd aan voor de moeite. FB is daar zeker niet voor bedoeld.
Één van de allergrootste troeven van Facebook is de mogelijkheid om jezelf en jouw interesses op een heel eenvoudige en goedkope manier aan de wereld (die verzadigd is met miljoenen smartphones met FB-app's) voor te stellen, iets wat veelal heel interessant is voor commerciële doeleinden.

Ja, zou leuk zijn mocht dit forum toch nog een beetje meer leven, maar het is gewoonweg niet te forceren. Ik laat het in ieder geval bestaan, en dit omdat er tot nu al heel wat praktische en leuke informatie in geplaatst en ook in terug te vinden is.


Afbeelding
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 30-01-2016 09:04

is stil gevallen door fb maar een forum is zoals je het schrijft Luc is een forum nog altijd overzichtelijker en iets kleinschaliger en soms directer. Ga hier ook weer af en toe eens komen piepen, hebben er mooie herinneringen aan
:D
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 30-01-2016 20:01

Voor mij mag dit forum terug wat levendiger worden. Veel mensen van dit forum heb ik niet als vriend op FB. dus mis ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 02-02-2016 12:02

idd Roos zou leuk zijn om terug van sommigen die niet op fb zitten weer iets te horen..... ga er eens werk van maken maar vrees dat er nog weinig komen piepen, maar als we niet proberen lukt het nooit :lol:
Afbeelding

Plaats reactie