Maat halsband voor volwassen Cardi

Vragen of opmerkingen over de verzorging van je hond zoals nagels, vacht etc en het bespreken van manden, riemen enz.
Dreamer-Francis
Berichten: 533
Lid geworden op: 02-07-2011 19:27

Bericht door Dreamer-Francis » 25-08-2011 08:10

Ok, bedankt voor de reacties!!
:D

Groetjes Francisca
My dream will not only be a dream someday,
it will happen however, they say.
Then, I will have a Cardigan pup in my arms,
enjoying the company, friendship and
Cardigan charms!
I can't hardly wait,
to finally meet my Cardigan soul mate! ♥

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 25-08-2011 15:34

Mooi hoor Sabine, die brede halsbanden.
Wij hadden eerst ook een smal halsbandje, maar Gijs was als pup nogal van het springen/trekken/rukken aan de riem, en dan hoesten en kokhalzen op straat. Om zijn strottehoofd te ontzien hebben we toen een bredere gekocht, en het hoesten e.d. was meteen over.
Afbeelding

Sabine
Berichten: 391
Lid geworden op: 10-12-2010 21:24

Bericht door Sabine » 25-08-2011 16:26

Dank je.. Vooral toen ze "ingedragen" waren zaten ze erg goed. Die van Diesel was alleen behoorlijk zwaar door de grote D-ring die eraan zat, maar hij was vroeger goed gespierd en fors gebouwd, vlg mij had hij er geen last van,.. Wij zijn zelf later overgestapt naar tuigjes. Handig voor op de boot en Spike en Dies liepen meestal los omdat we hier zo het bos inlopen.. :wink: In en om het huis hadden ze nooit wat om, zodra we binnenkwamen ging alles af.
En ze waren natuurlijk speciaal voor hun gemaakt! Ik heb ze nog bewaard, ze zijn altijd heel mooi gebleven.
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 26-08-2011 11:06

Suzan schreef:Mooi hoor Sabine, die brede halsbanden.
Wij hadden eerst ook een smal halsbandje, maar Gijs was als pup nogal van het springen/trekken/rukken aan de riem, en dan hoesten en kokhalzen op straat. Om zijn strottehoofd te ontzien hebben we toen een bredere gekocht, en het hoesten e.d. was meteen over.
Hoe breed is de halsband dan Suzan? En wat voor een materiaal/merk? Hij staat hem trouwens prachtig stoer 8) .

Sabine
Berichten: 391
Lid geworden op: 10-12-2010 21:24

Bericht door Sabine » 26-08-2011 11:39

@ dreamer wij hebben ook veel spul gehad van Rogz for Dogz! Superzachte bandjes waren dat. Ik vond alleen de semi-slip banden niet fijn omdat onze honden niet trokken aan de riem.
@ mandy bedoel je onze halsbanden? of die van Gijs? Die van ons komen bij Desi-Art vandaan, zijn van leer. Worden helemaal gemaakt zoals jij het wilt. (kleur, breedte, stiksels, nopjes, lettertype, strass, vormen en afwerking) Op haar site staan veel staffords en zo :wink: maar maakt ook hele leuke banden voor alle rassen.
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 26-08-2011 12:28

sabine schreef:@ dreamer wij hebben ook veel spul gehad van Rogz for Dogz! Superzachte bandjes waren dat. Ik vond alleen de semi-slip banden niet fijn omdat onze honden niet trokken aan de riem.
@ mandy bedoel je onze halsbanden? of die van Gijs? Die van ons komen bij Desi-Art vandaan, zijn van leer. Worden helemaal gemaakt zoals jij het wilt. (kleur, breedte, stiksels, nopjes, lettertype, strass, vormen en afwerking) Op haar site staan veel staffords en zo :wink: maar maakt ook hele leuke banden voor alle rassen.
Nou Sabine de banden van Spike en Diesel vind ik helemaal te gek vet en cool enz., maar ik ben bang dat deze niet voor onze bengels zijn weggelegd hoor, omdat water, struikgewas en modderpoelen niet uit de weg worden gegaan. :oops: Daarom was de vraag eigenlijk voor Suzan bedoeld. :wink:

Groetjes vanaf de andere kant van de IJssel :D

Sabine
Berichten: 391
Lid geworden op: 10-12-2010 21:24

Bericht door Sabine » 26-08-2011 13:11

:oops: ik twijfelde al.. :wink: Maar staat er ergens een foto van Gijs en zijn band dan? ik ga ff snuffelen..
Spike en Dies zwommen nog gewoon met de banden om, modderpoelen en zo geen probleem. Wij wonen hier vlak aan het bos dus daar kwamen ze wel een paar keer in de week. Maar moet zeggen dat een neopreen bandje/ tuigje wel fijner zat voor ze hoor, die konden ook zo in de wasmachine. Maar in die tijd had je dat soort bandjes nog niet zoveel als nu!
Afbeelding

Sabine
Berichten: 391
Lid geworden op: 10-12-2010 21:24

Bericht door Sabine » 26-08-2011 13:12

ps andere kant van de IJssel? :D Waar komen jullie vandaan dan??
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 26-08-2011 13:53

sabine schreef:ps andere kant van de IJssel? :D Waar komen jullie vandaan dan??
Gorssel.
Dieren > Leuvenheim > Brummen > Zutphen > Eefde > Gorssel :D Leuk he?

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 26-08-2011 13:56

sabine schreef::oops: ik twijfelde al.. :wink: Maar staat er ergens een foto van Gijs en zijn band dan? ik ga ff snuffelen..

Sabine, kijk eens op pagina 1 van dit forum........wel ff uit vergroten he :wink:

Plaats reactie