De Winnershow

Waar en wanneer er cardigans en hun baasjes op de catwalk te zien zijn en welke de catwalk-resultaten zijn vind je hier.
courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 28-11-2010 18:38

En.............hoe was het en hoe waren de uitslagen?
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 28-11-2010 18:42

zo ik ben er weer!

de dag begon al slecht met kwartier vertraging naar utrecht.. vervolgens daar door de trein gemist... toen maakte ik op de vroege morgen nog even opnieuw kennis, met de soms voor mij onbegrijpelijke gedachte gangen, van mijn vriendin...

ik had vanmorgen 20 euro op mijn ov chip gezet,omdat ik dacht dat ik dan ook kon reizen daarmee. wij vragen aan de ns medewerkers t eerste antwoord: O daar heb ik geen verstand van dan mot je daar weze! dus wij naar t loket. eerst luisterde meneer niet naar mijn verhaal.. vervolgens zegt hij: Uh weet ikv eel hoe dat er daar aantoe gaat, je moet gewoon een kaartje kopen!! :evil: voor niks 20 euro op mijn kaart. en alsnog een retourtje moeten kopen. eenmaal in amsterdam arena werd ons de verkeerde weg naar de metro gewezen waardoor wij voor niks 4 euro van ons chipkaartje ( daar moest het weer wel) werd afgeschreven.

Ach het mocht de pret allemaal niet drukken, want om half 10 waren we eindelijk in de rai.. heeeeeeeel rustig was het nog, even naar de demonstratie traibball gekeken, wel een grappig gezich met al die ballen.
en toen flink wat rond gestruind... lang bij de beardeds gezeten omdat mijn vriendin die wil ( niet bepaald mijn ras!) en natuuuuuuuuuuuurlijk ook bij de corgi's eerst zag ik er maar heel weinig, en uiteindelijk waren er nog wel een aantal. k zag niemand bekends, behalve geloof ik petra.. en een belgisch vrouwtje waar ik ervan uit ging dat dat wel lieve zou zijn... toch blijven corgi's leuke beesten als ik ze zo zie!
later op de dag werd er bij verschillende rassen heel wat af gesnouwt, wantja, die zijn het natuurlijk ook een keer zat.

waar ik vorig jaar geen last van had, had ik dit jaar wel! t begon me her en der een beetje tegen te staan dat showen. tenminste niet bij alle rassen. maar die rassen met dat lange haar, waar uuuuuuuuuuuuuuren aan gekamt word.. en waarbij vervolgens na iedere beweging weer elk haartje goed gelegd word.. nee niet aan mij besteed. 1 vrouw die ik zag stond vaak tegen haar hond te mopperen dat ie op moest houden etc. maar wat ie deed? geen idee. ik vind het bij de corgi's leuker om naar te kijken.. :D

verder natuurlijk weer 4 kg pens gekocht.. een leren hoed voor mijn vader. en een tasje gekocht voor 3 euro voor een of ander goed doel, zat een leuk touw in met 2 tennisballen eraan. en een agenda en honden koekjes..

vandaag ook voor t eerst echt kennis gemaakt met saarloos wolf hond! gave beesten zijn dat!!

t was een geslaagde dag, mijn rug vond het minder prettig zo te voelen :lol:
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 28-11-2010 18:45

ik heb geen idee wat de resultaten zijn..

weet wel dat een man met een blue merle weer 1e werd, die liep vorig jaar ook in de ere ring.

wel gelachen om een slowaakse wolfhond die 1e werd en dat vond ie blijkbaar zo gezellig dat ie gelijk het tapijt onder Sch**t. die bazin wist niet waar ze kijken moest :lol:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 28-11-2010 18:51

Geweldig Milou, leuk dat je het hele verhaal er opgezet hebt. Ik heb nu een beetje een indruk van de show.
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 28-11-2010 18:54

t was trouwens koud joh in de RAI!

en de corgi's stonden nu op een hele andere plek als vorig jaar. veel leuker niet zo afgelegen :lol:
Afbeelding

Elly
Berichten: 476
Lid geworden op: 23-11-2010 16:29

Bericht door Elly » 28-11-2010 20:08

Winner en jeugdwinner bij de reuen werd Waggerland Colour Confetti, winster werd Floatin Helen Heilin, jeugdwinster werd Waggerland Covergirl
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 28-11-2010 20:57

="Milou

wel gelachen om een slowaakse wolfhond die 1e werd en dat vond ie blijkbaar zo gezellig dat ie gelijk het tapijt onder Sch**t. :lol:
ha ha Milou dit heeft Frodo ook een keertje gedaan :lol:
De 1e keer dat wij show liepen (bij de puppies) mochten wij ook in de erering :lol:
omdat we dat eens zouden gedaan hebben, deden we mee en toen we aan het wachten waren om ons rondje te doen, zette meneer zich ook gelijk neer op de rode loper :lol:

wel leuk dat jullie een fijn dagje hebben gehad :lol:
Afbeelding

Luna
Berichten: 183
Lid geworden op: 16-11-2010 16:28

Bericht door Luna » 28-11-2010 22:18

Ach Ati, heb je zo gezocht! Er waren maar weinig mensen rond de Cardi ring...Maar veiligheid gaat altijd voor!
We hebben een hele leuke dag gehad, veel mensen gezien, veel gekocht en genoten van alle doggies!
Afbeelding

Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 28-11-2010 22:19

Izzyboy Corgi Flower 1 u res cacib ( tussenklas )
Courtly brindle lady xine 2 u ( kampioensklasse )

het was een gezellige show en ik heb 150 varkensneuzen mee naar huis genomen :D :D

smullen !!!!!!!!!!
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 29-11-2010 07:29

applaus
gefeliciteerd met de mooie resultaten pink_elephant
Afbeelding

Plaats reactie