Nog een keer proberen !

Welk hondje heeft het met welk hondje gedaan en wat heeft het aan puppies opgeleverd?
Plaats reactie
Ria van Geest
Berichten: 48
Lid geworden op: 22-05-2011 21:20

Nog een keer proberen !

Bericht door Ria van Geest » 25-05-2011 16:22

Hallo allemaal,

Ben nu al 2 dagen aan het proberen hier een berichtje achter te laten ik hoop dat het nu wel gaat lukken. Meta wat een mooie pups heb je weer. Wat een poepies !
Wij hebben dus 3 corgi's waarvan er 2 bij Meta vandaan komen. Lizzy van ruim 9 uit een nest van Sophie en Abby van 1,5 uit het vorige nest van Violet. Jimmy van bijna 11 is een zoon van Elmo. Lizzy is een schatje van een hond, ze is traag en lui en uitlaten hoeft van haar niet zo nodig, ze moet natuurlijk wel. Ze is onze beste therapeut, ze begrijpt de jongeren met een vorm van autisme het beste,dat maakt haar zo speciaal. Nu ze ouder word gaat ze wel steeds meer aan me hangen, ze is dan ook altijd inmijn buurt. Ze is nog wel gek op voetballen, ze speelt dan ook echt met je mee. Abby is een gekkerd, de clown van het stel je moet van haar houden of je wil of niet. Ze is uitbundig, ze kan goed praten en en gezellige speelkameraad voor de jongens. Ze is gek op Sjonnie de kater van 2,5 jaar. Samen vangen ze muizen, spelen samen er mee en eten ze samen op. Erg leuk om te zien, ze is ook hondsbrutaal en de baby van de familie. Jimmie is een geweldige hond, rustig, een goed roedel leider en een echt maatje van Ed. Hij vind ons allemaal leuk maar zijn baas is het voor hem, waar hij gaat, ga Jim. Nu hij een oude man aan het worden is word hij ook wat strammer, maar hij geniet nog steeds van het uit laten. Met zij 3en gaan ze vrolijk achter de eenden aan en alles wat vliegt, ook Jim graaft ook muizenholen uit. Een leuk gezicht.
Wanneer we bezoek krijgen is hij altijd blij en doet of hij je al jaren kent, de meiden die blaffen uitbundig als er iemand komt maar vinden het ook gezellig.
Ine vroeg of er nog mensen zijn die ook een pup uit dit nest van Violet krijgen. JA, wij dus. Leuk voor Abby krijg ze er een speelkameraadje bij en kunnen de oudere honden het een beetje rustiger aan gaan doen.
En ja,,,, 1 corgi is leuk, 2 corgi's is nog leuker, 3 corgi's is echt nog leuker en 4 corgi's............ zal vast nog leuker zijn.

Groetjes Ria
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Re: Nog een keer proberen !

Bericht door luc.vdberghe » 25-05-2011 19:49

Ria van Geest schreef:Hallo allemaal,

Ben nu al 2 dagen aan het proberen hier een berichtje achter te laten ik hoop dat het nu wel gaat lukken. ...
Hallo Ria,

Ziet ernaar uit dat het plaatsen van het berichtje gelukt is. Waarschijnlijk kun je nu ook wel jouw website toevoegen aan jouw profiel. okokok

Groetjes,

Luc
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 26-05-2011 14:50

gezellig! zo'n lekker drukke familie. Ik had ook graag veel hondjes en beessies, maar helaas is ons tuin (en huis) daar niet geschkt voor. Moet eerst ff de loterij winnen, wie weet....

Welkom op 't forum, gezellig!
Afbeelding

Plaats reactie