Poes Lola x Kater 'meneer Pastoor'

Welk hondje heeft het met welk hondje gedaan en wat heeft het aan puppies opgeleverd?
rita
Berichten: 62
Lid geworden op: 15-06-2011 21:37

Bericht door rita » 23-02-2012 14:06

Ha Ha dit verwacht je niet van een pastoor ooievaar maar het resultaat is prachtig

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 23-02-2012 18:50

Wat een schatjes Ati. Ik ben gek op rooie. Lopen die veel rond bij jullie, want jullie hebben er altijd rooie bij zitten.
Kan je wel altijd goede baasjes voor ze vinden?
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 23-02-2012 19:31

rita schreef:Ha Ha dit verwacht je niet van een pastoor ooievaar maar het resultaat is prachtig
Tja, je verwacht wel meer dingen niet van een pastoor, hihi, maar deze pastoor is 'ne echte' :wink:
Alle katten zijn hier 'oepsnestjes', Miranda. Ze worden 'bedient' door de pastoor en tja, 't zijn net mensen. Gelukkig is Lola volwassen anders zou je er wat van denken :mrgreen:
Maak je niet ongerust, Courtly-kittens vinden altijd een prima baasje, daar zorg ik wel voor. Ze zijn hier welkom en ze gaan naar baasjes waar ze ook welkom zijn.

Iedereen die Courtly-katten heeft, o.a. Milou en het baasje van Nelson, sorry, kan even niet zo snel op de naam komen (leeftijd), die weten wat voor prachtkatten het worden.
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 23-02-2012 20:45

:lol: Eenrumse jeugd uit een onverwachtse hoek :lol:
t zijn weer knappe dinsgkes. Hoe hou je't voor mogelijk dat die altijd zo mooi zijn? t Moet toch echt speciale lucht zijn ginder in't Noorden (of speciale pastoors :mrgreen: )
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 23-02-2012 21:14

Klopt Roosje, speciale pastoors hebben we hier, haha.
Dit is ook een rode pastoor. En onze katten zijn dan wel wit, maar genetisch is lola een driekleur, met een hele grote witte vlek, haha, en dat is dan ook weer vastgelegt.

Haar oma is een witte met een, vroeger, zwarte plek, dus eigenlijk een zwarte kat met een grote witte vlek en die haar dochter is een witte driekleur, ook met een grote witte vlek die het hele lijf beslaat.
Tja, en de jongste, ons Sientje, is weer een witte met een rooie vlek. Ook die vlek is zo groot dat die het hele lijf beslaat.
Dit is ook de reden dat onze katten, en de kittens, niet doof zijn en ook niet een zon-allergie hebben die op de oren slaat. Vrij zeldzaam hoor ik om me heen maar hier zijn ze, hihi, en wij zijn er gek op.

Overigens is Lola de laatste der Mohikanen die hier nog jongen kan krijgen. Dit omdat d'r moeder en oma om medische redenen al gesteriliseert zijn en haar dochter Sientje was ook geen kat die vaak een nest moet krijgen, die deed er ruim 2 dagen over en die kittens spoorden niet helemaal. Nou, dan het kippenhok er uit voor ze weer vol zou zitten, haha.
Lola bevalt met gemak, zorgt perfect voor haar kroost en geeft kittens die goed gezond zijn, naar lichaam en geest. Dus mag zij nog even het liefje van meneer pastoor blijven :wink:

Overigens, ik heb vandaag gekeken wat wat is. Let op: de rode pet en de lichtste creme zijn poesjes, de drie anderen zijn katers.
Ze waren vandaag al zichtbaar gegroeid, kijk zelf maar:
Afbeelding
Afbeelding

Milou
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 18:28

Bericht door Milou » 23-02-2012 22:01

Ik kan het zeker beamen dat t top katten zijn!

Chef is echt ontzettende scheet, hij staat ons vaak.op te wachten als hij de auto aan.hoort komen en ligt gezellig bij je op de bank. Mazzel doet heel stoer en kijkt heel stoer maar heeft en klein hartje en snurkt heeeeeel hard.

Ook fijn : ze zijn lekker groot!
Afbeelding

Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Bericht door Rietepiet » 24-02-2012 18:51

hihi Die mijnheer Pastoor, die is niet voor het zingen de kerk uit gegaan hahaha rollsmile , gr.Riet
Ennee, wie ze krijgt mag ze houden ooievaar

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 24-02-2012 19:18

Rietepiet schreef:hihi Die mijnheer Pastoor, die is niet voor het zingen de kerk uit gegaan hahaha rollsmile , gr.Riet
rollsmile rollsmile rollsmile
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 24-02-2012 20:45

Yup, pas na het zingen :mrgreen:
Afbeelding

jessica en christiaan
Berichten: 56
Lid geworden op: 05-10-2011 19:46

Bericht door jessica en christiaan » 25-02-2012 14:51

hoi ati

wat een pluizebolletjes. wonderful

hier gaat alles gelukkig weer beter. Ben nog wel onder behandeling. En hebben nu wel besloten dat als er weer een hondje komt, dan niet meer in de herfst of winter maar het voorjaar, dan kan ik alles veel beter handelen. Maar vooropig nog niet.

Plaats reactie