Welshclan's Adienna Alis x Smarties Final Fantasy

Welk hondje heeft het met welk hondje gedaan en wat heeft het aan puppies opgeleverd?
Plaats reactie
Suus
Berichten: 111
Lid geworden op: 01-12-2011 11:56

Bericht door Suus » 02-06-2012 21:11

Wat spannend zeg voor jullie!!
Veel succes met slapen, ik denk dat jullie het steeds later zullen zien worden :lol:

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 02-06-2012 21:41

Sabine en Wibo heel veel plezier met het ophalen van Flomar! :mrgreen:
Hele dag glimlachen DAT staat vast! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 02-06-2012 22:02

Nog 1 slapeloze nacht Sabine en dan...dan... is het feest :wink:
Veel plezier morgen en geniet er van. Ik heb ze vanmiddag nog even geknuffeld en toegesproken zodat ze zich morgen gedragen, hihi.

Doei.......... :mrgreen:
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 03-06-2012 12:17

Yeah Sabine en Wibo vandaag is DE DAG !
Heel veel plezier met het ophalen van Flomar en geniet ervan !
Eindelijke straks weer nageltjes over de vloer :mrgreen:
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 03-06-2012 13:16

we zijn benieuwd hoe jullie dag verlopen is.... heel veel plezier
Afbeelding

Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Bericht door Rietepiet » 03-06-2012 19:57

EEn prima dag om de hele tijd met je nieuwe speeltje bezig te zijn Sabine!
Groetjes Riet

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 03-06-2012 21:35

Zijn jullie al thuis??????
We zijn allemaal zo benieuwd.
Afbeelding

Sabine
Berichten: 391
Lid geworden op: 10-12-2010 21:24

Bericht door Sabine » 04-06-2012 11:38

Het was zondagmorgen, 5.15 uur.. Sabine kon geen oog meer dichtdoen! Wibo lag daarintegen rustig te snurken :wink: Zenuwachtig opgestaan, thee gemaakt en begonnen met op de klok kijken! Ik had zaterdag alles al klaargezet dus kon in principe zo de auto in springen... Uiteindelijk om 9.15 zijn we gegaan. Dekentje mee, keukenrol, water voor Flomar, iets te knagen, een speeltje, ons kadootje voor Meta.. Check ckeck dubbel ckeck! Wibo was voor zijn doen erg stil, had ook flinke zenuwen. Het is ook niet niks zo'n hummeltje ophalen.
De rit naar Friesland leek wel 2x zo ver als anders, we rijden dat stuk toch bijna wekelijks omdat onze boot in Heerenveen ligt, maar jeetje wat een eind was het ineens! Met de zenuwen viel het toen wel mee... tot ik het bordje Rotstergaast zag, het voelde alsof ik zo het ja-woord ging zeggen! hahaha Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo..
Eenmaal binnen zakte de zenuwen toen we onze kleine man zagen, hij lag heerlijk te slapen en had nog geen idee van wat er gebeuren ging!
Afbeelding
Onder het genot van een kop koffie en een gebakje heeft Meta alle zakelijke dingen met ons besproken, en heb ik mijn handtekening gezet... Welshclans Fane Faolan is van ons!!!
Afbeelding
Na gezellig gebabbel en een heerlijke kop soep was het tijd om te gaan. De pupjes werden net wakker dus die gingen nog even naar buiten een plas doen. We werden enorm verwend met een mand vol spulletjes en lekkers voor onze kleine man, een stuk vetbed en voer! De zorg en aandacht waarmee Meta en Jelle voor hun puppen zorgen en ze meegeven aan de nieuwe baasjes is echt geweldig!
Op het moment van weggaan is het wel moeilijk hoor, het voelt toch ook wel wreed wat je doet op zo'n moment. Niet alleen voor de pup, maar ook voor Meta die echt even afscheid moest nemen, en ik kon het zelf natuurlijk ook niet droog houden!
Afbeelding
Omdat Flomar net wakker was hadden we gedacht dat de lange rit naar huis nog wel pittig zo kunnen verlopen, niks was minder waar! Flomar heeft even wat gepiept, onderweg keurig een plasje en een poepje gedaan tijdens een pitstop en vervolgens de rest van de rit heerlijk bij min achterin de auto op schoot gelegen.
Eenmaal thuis was hij wel even op zoek naar zijn mama, broertjes en zusjes. En ging hij wat piepen. Maar al snel viel hij heerlijk in slaap nadat hij gegeten had.
Afbeelding
Savonds kwamen opa en oma even toosten op kleine Flomar en is hij nog verwend met een mooi speeltje.
Onze kleine man heeft de rest van de avond rustig gekeuteld, beetje rondgekeken, gespreeld maar vooral veel geslapen. het is ook niet niks zo'n dag!
Gisteravond om 0.15 heeft Wibo hem nog even laten plassen. Hij ging daarna zelf de bench in, hij was zoooo moe!.. Wibo heeft nog even gewacht to ie sliep en vervolgens heeft onze vent gewoon doorgeslapen tot half 6 zonder een geluidje te maken. Wat een mazzel! Het vrouwtje overigens niet hoor, ik heb wakker gelegen van 01.00 tot 04.30.. Elke geluidje zat ik rechtop in bed, lag echt op eieren! Ik heb zelfs nog een tijdje op vloer gezeten bij zijn bench in het donker terwijl hij heerlijk lag te dromen.. Kon gewoon niet geloven dat hij er echt was!
Je wilt gewoon gewoon zo graag dat alles goed gaat, dat ie zich niet eenzaam of ongelukkig voelt. Maar daar was helemaal geen sprake van...Hij melde zich keurig om half 6 dat hij nodig moest en toen heb ik hem mee naar buiten genomen. Van 05.30 tot 06.30 heeft ie wat rondgelopen en met zijn touwtje gespeeld, om vervolgens weer in de bench te gaan liggen. Hij heeft geslapen tot 08.00 uur, toen moest hij even plassen voor het ontbijt werd geserveerd!

Vanmorgen Meta gebeld om te vertellen hoe geweldig hij het heeft gedaan! Nu ligt ie naast me te slapen in Diesels oude mand voorzien van nieuw wollig en zacht schapenvachtje.. Jonge geluk, steunend op ons! Ik kan het bijna niet geloven dat hij er is! Maar het is echt zo...
Afbeelding

hester
Berichten: 110
Lid geworden op: 17-02-2012 07:24

Bericht door hester » 04-06-2012 11:48

Wauw, wat heerlijk dat het zo goed gaat.
En het is echt een schatje.
Heel veel plezier met hem.

Dreamer-Francis
Berichten: 533
Lid geworden op: 02-07-2011 19:27

Bericht door Dreamer-Francis » 04-06-2012 11:52

Oohh Sabine.. wat een mooi verhaaltje..
Ben er best even stil van..

Kan het me zo indenken.. dat ongeloof.. nu is de droom echt uitgekomen..

Wat heeft de knappe Flomar het super goed gedaan zeg, de rit naar huis en de eerste nacht, geweldig hoor!!

Nou geniet maar van de kleine man!
Af en toe Wibo vragen of hij je even wil knijpen.. of het toch geen droom is..hihi!!


Groetjes
My dream will not only be a dream someday,
it will happen however, they say.
Then, I will have a Cardigan pup in my arms,
enjoying the company, friendship and
Cardigan charms!
I can't hardly wait,
to finally meet my Cardigan soul mate! ♥

Plaats reactie