Clubfokkers

Welk hondje heeft het met welk hondje gedaan en wat heeft het aan puppies opgeleverd?
Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 14-12-2010 13:15

welshclan's schreef:Hoi Lieve,

Ik weet niet waar jij gelezen hebt dat er alleen maar goede fokkers in Nederland zijn. Dat heb ik zeer zeker niet geschreven.
Natuurlijk zijn er ook nog wel fokkers in het buitenland die goed fokken en controleren op HD en DM en soms nog meer.
IK heb alleen maar geschreven dat er verschil tussen het fokbeleid is tussen de NWCC en de WCCN, en dat er in veel landen niet verplicht is om te controleren op HD laat staan DM, daardoor loop je een groter risico.
ooh maar ik beweer ook niet dat jij dat geschreven hebt Meta
bedoel er niets mee hoor.
Lynn word hier in dit topic precies afgestraft omdat zij beslist heeft om een pup te halen in het buitenland . Dat is haar mening en haar goed recht ! zij heeft wel alles goed nagekeken en weet heel goed waar ze mee bezig is .
Zij bedoelde alleen maar dat je nog alles kunt testen maar er toch nog soms problemen opduiken waar niemand iets kan aandoen zoals epilepsie en dergelijke !
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 14-12-2010 13:30

welshclan's schreef:Tja ik ben ook gek op blue merle.
Ik sta ook op een lijst voor een blue merle reu.
Beide ouders HD A en beide ouderdieren DM vrij. :D
Maar ja hij moet eerst nog geboren worden .

Afbeelding
Yep, jij ook. Ik sta op twee lijsten voor een goede pup uit gedegen ouderslijnen. Tja, de kleur dat zie ik dan wel, kan zelfs blauw worden, hihi.
Uiteraard worden die ouders op dat gecontroleerd waar we als fokkers voor staan EN ze worden acht weken in huis opgefokt, ook niet mis als je daar woont.
Afbeelding

welshclan's
Berichten: 236
Lid geworden op: 25-11-2010 12:18

Bericht door welshclan's » 14-12-2010 13:35

Ohh Dekker , dit wist ik niet, sta jij ook op de lijst voor een pup uit het buitenland ?
Afbeelding

Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 14-12-2010 13:40

welshclan's schreef:Ohh Dekker , dit wist ik niet, sta jij ook op de lijst voor een pup uit het buitenland ?
Afbeelding
ooh Dekkertje zou je dat wel doen ... ze kennen geen hollands en kenne geen kaas :lol: :lol:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 14-12-2010 13:48

Corgi Flower schreef:
welshclan's schreef:Ohh Dekker , dit wist ik niet, sta jij ook op de lijst voor een pup uit het buitenland ?
Afbeelding
ooh Dekkertje zou je dat wel doen ... ze kennen geen hollands en kenne geen kaas :lol: :lol:
Haha, dan biedt ik hem een inburgeringscursus aan, met examen, hihi.
Maken we er een echte 'Ollandse Kaaskop' van.
Afbeelding

Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 14-12-2010 13:56

nog een test , ocharme dat hondje :D :D
ons Bel komt duidelijk van jou , ik kan geen kaas meer eten of ze is met enkele blokjes lopen :D :D
wel handig om in de ring te gebruiken , ze doet Alles voor een blokje kaas :D :D


Ik wil gewoon bedoelen , oordeel alstublieft niet te snel over anderen ,je zou kunnen verschieten hoe sommige mensen ook goed bezig zijn met het ras !!!En al zijn ze niet fokker en al hangen ze alle weken op de show ( ahum ) Echt geloof mij maar throwakiss
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 14-12-2010 13:58

Corgi Flower schreef:nog een test , ocharme dat hondje :D :D
ons Bel komt duidelijk van jou , ik kan geen kaas meer eten of ze is met enkele blokjes lopen :D :D
wel handig om in de ring te gebruiken , ze doet Alles voor een blokje kaas :D :D


Ik wil gewoon bedoelen , oordeel alstublieft niet te snel over anderen ,je zou kunnen verschieten hoe sommige mensen ook goed bezig zijn met het ras !!!En al zijn ze niet fokker en al hangen ze alle weken op de show ( ahum ) Echt geloof mij maar throwakiss

Met een blokje KAAS ben je iedereen de BAAS, :wink: :wink:
Afbeelding

Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 14-12-2010 14:31

ja ja

en met een hollandse corgi in je hand kom je door het ganse land :lol: :lol:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 14-12-2010 16:40

Zo is het maar net :wink:
Afbeelding

Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 14-12-2010 20:13

en met een belgische corgi aan de hand kom je door het ganse heelal sFl_belgium2 :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie