Mairwen Colourfull Catriona (Bup) is gedekt door Luuk

Welk hondje heeft het met welk hondje gedaan en wat heeft het aan puppies opgeleverd?
Plaats reactie
Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 09-08-2011 15:06

Nou ik weet niet of het een nieuw ras gaat worden (tjeee dat hoop ik toch echt niet, en daar bedoel ik mee dat ze bewust rassen gaan kruisen voor een nieuwe hype) maar dan waren wij waarschijnlijk de eerste die het hadden......
Hierbij neem ik aan dat je met cork een corgi bedoeld??
meet Rocky onze kruing Jack-corgi

Afbeelding
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 09-08-2011 15:28

CollinenSophie: hier geen vakantie
als je Sophie en Collin hun broertje Cadell wil volgen, dit is de link :wink:
http://amazingcardigan.forum2go.nl/dagb ... -t997.html
Afbeelding

Sabine
Berichten: 391
Lid geworden op: 10-12-2010 21:24

Bericht door Sabine » 18-08-2011 22:14

Nou zover de Jack Russel al een zuiver ras was( uitgezonderd Parsons natuurlijk) .. Een echte ouderwetse Jack zie je bijna niet meer.. En dan ook nog kruisen met een Corgi..? Ik vind het erg zonde! ..
Spike en Diesel waren mooie, "rustige", redelijk grote Jacky's waar Diesel eigenlijk al redelijk doorgefokt was. Ze horen 2/3e wit te zijn met daarnaast bruin, zwart of driekleur verdeeld over grote markeringen (kop, romp en staart). Geen kleine losse stipjes of vlekken. Ze horen ca 30 cm hoog, ca 30 cm lang, geknikte oortjes.. nu worden alle kleine hondjes waarvan de herkomst niet duidelijk is al Jack Russel genoemd.. Jammer! Tegenwoordig zie je ze bijna alleen nog maar doorgefokt, vaak zenuwachtige keffers met behoorlijke karakter problemen.. het hele "ras" is naar de knoppen geholpen omdat iedereen er 10 jaar geleden een boterham in begon te zien.
Dit hondje zal waarschijnlijk super lief zijn hoor, maar een nieuw ras..?
Afbeelding

collinensophie
Berichten: 57
Lid geworden op: 24-06-2011 20:59

Bericht door collinensophie » 23-08-2011 12:10

Wij gaan op vakantie naar Belgie, het land van Cadell zal ik maar zeggen.
Collin en Sophie gaan mee, dit wordt hun eerste vakantie. Heeft iemand nog een suggestie waar wij allemaal aan moeten denken b.v. moeten de hondenkinderen nog een inenting hebben tegen hondsdolheid?

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 23-08-2011 12:25

collinensophie schreef:Wij gaan op vakantie naar Belgie, het land van Cadell zal ik maar zeggen.
Collin en Sophie gaan mee, dit wordt hun eerste vakantie. Heeft iemand nog een suggestie waar wij allemaal aan moeten denken b.v. moeten de hondenkinderen nog een inenting hebben tegen hondsdolheid?
Ooh naar waar ga je?
als het in de buurt is kunnen we misschien afspreken voor een wandelingetje :wink:

Hondsdolheid is hier enkel nodig als je onder de maas gaat, dus naar Wallonië...
In vlaanderen is het niet nodig om rabiës geënt te zijn :wink:
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 23-08-2011 19:40

Carla fijn dat jullie op vakantie gaan met z'n allen en dan nog naar Cadellenland :mrgreen: geniet er maar goed van en ik duim voor jullie dat de weergoden beter meezitten dan nu thumbsup

laat maar eens weten waar jullie zitten misschien kunnen we dan broer Collin en zus Sophie eens terugzien throwakiss

goede vakantie alvast
Afbeelding

collinensophie
Berichten: 57
Lid geworden op: 24-06-2011 20:59

Bericht door collinensophie » 24-08-2011 10:45

Hoi Ingrid en Hanne ik had al een reactie van jullie verwacht :D . Wie kan het beter weten dan jullie wat er voor nodig is om met hondjes naar Belgie te gaan. We gaan naar het plaatsje Aywaille. Is dit toevallig bij jullie in de buurt? Het zou leuk zijn als het lukt om jullie daar te zien.
Wij hebben er zo'n zin in. bye

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 24-08-2011 11:09

dat is de andere kant van het land :(
Maar ziet er een hele bosrijke omgeving uit, ben er zeker van dat Collin en Sophie hun gaan amuseren :)
Het is voor die bestemming dus inderdaad nodig om de honden te enten tegen Rabiës :wink:
wanneer gaan jullie op vakantie?
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 25-08-2011 15:37

Fijne vakantie! Klinkt heerlijk daar. Vergeet de hondenpaspoorten niet, zoals wij deden ;-)
Afbeelding

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 25-08-2011 15:57

Suzan schreef:Fijne vakantie! Klinkt heerlijk daar. Vergeet de hondenpaspoorten niet, zoals wij deden ;-)
Heb je een situatie gehad waarin je het paspoort van Gijs nodig had dan? Wij nemen het paspoort steeds braaf mee, maar echt nog nooit nodig gehad (zelfs niet in Zwitserland toen er nog controle was aan de grens).
Afbeelding

Plaats reactie