Bezoek voor de puppies

Welk hondje heeft het met welk hondje gedaan en wat heeft het aan puppies opgeleverd?
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 22-11-2010 07:29

en hier is de gekke deur dan :P eindelijk zullen jullie misschien denken, maar Eenrum ligt niet net naast de deur.
Gisterenochtend was ik al om kwart voor vijf uit bed :shock: ja nochtans stond de wekker pas op 6 uur, maar om de één of andere onverklaarbare reden kon ik de slaap niet meer vatten!!
We hebben FRodo netjes op tijd bij Roosje en Jan afgezet, en onze kleine man heeft ons geen seconde gemist :cry:
Hij heeft zich goed gedragen en al goed geoefend met een grote zus erbij dan!!
Jaaaa de rit naar Eenrum duurt eventjes maar plots schoot het een heel eind op :shock: misschien omdat ik een uurtje de ogen dichthad en Lukje toen plots het gaspedaal had gevonden, nou toen ik dus weer bij leven was moesten we maar een goed uurtje meer bollen! en dat is een peuleschil.
Rond half twaalf, een beetje vroeger dan geschat (maar Elsje had geschat :lol: ) kwamen we in de Aagstweg aan.
Je kon de puppygeur al tot buiten ruiken :lol: :lol:
Toen we een blik in de werpkist mochten werpen, was het ineens zeer stil.
Alle vijf de kleine hummeltjes zijn, zacht, lief, schattig, klein, ze ruiken heerlijk en ze maken van die ongelooflijk grappige geluidjes.
Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik zelfs een knuffelsessie in de werpkist gehad :P heerlijk!!
Nou wie onze kleine meid wordt weten we nog niet en dat is ook zeer goed te verstaan, de kleintjes zijn amper twee weekjes oud! En eerlijk gezegd zijn we wel een beetje blij dat wij die beslissing niet hoeven te nemen, want die is aardsmoeilijk en we zouden het ook niet weten!!
ooooooooh ja tussendoor hebben we met de grote woefers en mama Julie een wandeling gemaakt, die was nodig want ons buikje zat helemaal vol met boerenkool, worst en spek.
Vandaar dat ik dus omviel en zo in de werpkist belandde.
Gisteranavond was ik helemaal niet meer bij bloed om hier nog iets te posten, maar ik heb heerlijk geslapen mmmmmmmmmmmmm

Ja jullie begrijpen wel dat het dus nog niet mogelijk is om de naam van onze kleine meid te verklappen zolang we niet weten welke van de twee schatjes bij ons komt wonen :wink:

extra fotokes volgen nog sAni_dogwag
Afbeelding

Pebbles
Berichten: 169
Lid geworden op: 15-11-2010 22:41

Bericht door Pebbles » 22-11-2010 08:55

Hihihihi..... kortom ze hebben genoten van het puppyknuffelen. Had niet anders verwacht.
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 22-11-2010 10:11

Aww wat schattig. Julie ook hoor, dat je zomaar tussen haar puppen mocht gaan liggen!
Afbeelding

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 22-11-2010 10:50

Wat zijn ze nog klein he. En dat scheelt dan maar 3 weken met mijn Soes. Wanneer gaan jullie weer?
Hoe lang is het voor jullie rijden naar Eenrum?


Ohja, Frodo mag hier ook best een dagje komen spelen als jullie weer richting noorden gaan. Hihi.
Vind Chef niet erg! :wink:
Ik heb de puppiekleren gisteren tot ik naar bed ging aangehad, lekker snuiven. Hm.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 22-11-2010 13:57

Naar Eenrum rijden duurt ongeveer 4 uur voor een enkele rit :P
jaaaaa wij zijn nu eenmaal zulkse gekken !!
maar dat hebben we er steeds voor over en we worden telkens op nieuw zeer warm en hartelijk onthaald!
en mocht Frodo niet thuis op ons wachten dan zat ik nu nog in Eenrum
want ik paste echt wl helemaal in die bak hoor :lol:


wat een leuk aanbod dat Frodo mag komen spelen :wink: wie weet doen we dat wel eens :wink:
Afbeelding

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 22-11-2010 14:04

Het valt nog mee, ik dacht dat het nog langer rijden was voor jullie. Maar, 4 uur is lang genoeg. Haha. Voor ons is het naar Ati 3 uur rijden. Ook lang.
Ik heb geboft, want naar Meta is het 'maar' 2 uur rijden.

Ik had op de autoweg nog gelet op voorbij scheurende belgen met Elsje erin, maar niks gezien. :wink:
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 22-11-2010 14:15

haha ik heb ook opgelet, maar geen Esther te bespeuren, misschien was ik net een dutje aan het doen :lol: :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 22-11-2010 16:36

Suzan schreef:Aww wat schattig. Julie ook hoor, dat je zomaar tussen haar puppen mocht gaan liggen!
Tuurlijk, er is toch niets fijners dan nauw contact te hebben met de pups, hihi. Ik neem een dagelijkse portie en mijn pups gedijen er goed op :lol:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 22-11-2010 21:58

elsje schreef:Naar Eenrum rijden duurt ongeveer 4 uur voor een enkele rit :P
Hoe komt het dat wij 11km dichter bij Ati wonen en er toch 4u30 over doen (zonder stoppen) :?: :?: :?: I know :lol:
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 22-11-2010 22:10

En na wat fotookes nu ook een filmpje van de kleine gulzige pupkes en hun mama.

http://www.youtube.com/watch?v=9XphjE9qReo

Doggy
Afbeelding

Plaats reactie