alles gaat goed, maar moet ff mijn ei kwijt......

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
nancy
Berichten: 207
Lid geworden op: 16-11-2010 20:40

Bericht door nancy » 11-07-2012 22:11

rollsmile

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 11-07-2012 22:14

Lousanne schreef:Ati, PMS=Premenstrueel syndroom
Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.
Beter bekend als moet ongesteld worden en heeft daar erg veel last van :wink:
Kortom, lieve moet loops worden (of is dit al) en is extra humeurig als ik het goed begrijp :wink: (correct me if i am wrong Margreet :D )
Aha, dat zal het dan zijn. Maar deze 'oude rot' weet daar wel raad op.
Ik wil het wel delen met jullie maar zie er tegen de 'maren' op.
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 11-07-2012 22:15

Ik herinner mij dat ook nog, komt me heel bekent voor donald_D
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 11-07-2012 23:30

courtly schreef:
Lousanne schreef:Ati, PMS=Premenstrueel syndroom
Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.
Beter bekend als moet ongesteld worden en heeft daar erg veel last van :wink:
Kortom, lieve moet loops worden (of is dit al) en is extra humeurig als ik het goed begrijp :wink: (correct me if i am wrong Margreet :D )
Aha, dat zal het dan zijn. Maar deze 'oude rot' weet daar wel raad op.
Ik wil het wel delen met jullie maar zie er tegen de 'maren' op.
ik gok...een beste shop onder de bibs :mrgreen:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 12-07-2012 06:12

courtly schreef:
Lousanne schreef:Ati, PMS=Premenstrueel syndroom
Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.
Beter bekend als moet ongesteld worden en heeft daar erg veel last van :wink:
Kortom, lieve moet loops worden (of is dit al) en is extra humeurig als ik het goed begrijp :wink: (correct me if i am wrong Margreet :D )
Aha, dat zal het dan zijn. Maar deze 'oude rot' weet daar wel raad op.
Ik wil het wel delen met jullie maar zie er tegen de 'maren' op.
Kom maar op, ik wil het weten :lol: Ik neem die 'maren' er wel bij :lol: :wink:
Afbeelding

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 12-07-2012 07:02

Dames dames, hier kan ik niet over mee praten :mrgreen: , alleen de gevolgen als je op het verkeerde moment het verkeerde zegt heb ik wel ervaring mee rollsmile
Wij mannen hebben het waarschijnlijk slechter dan jullie met dat PMS gedoe donald_D donald_D .

sCo_hmmthink sCo_hmmthink sssst

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 12-07-2012 21:42

Op bovenstaand had ik wel enige reactie verwacht van jullie dames, maar dat valt reuze mee hahaha.
Is het humeur van Lieve al wat verbetert Margreet of is er nog steeds niets mee aan te vangen ?

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 13-07-2012 09:35

Haha, leuke reacties en Ad, je begeeft je wel in het hol van de leeuw hoor, met je reactie op PMS. Ik denk dat bovenstaande dames op dit moment geen PMS klachten hebben, anders was je al figuurlijk aangevallen... hihi.

Met Lieve gaat het prima. Met mij ook, haha. Het gaat eigenlijk altijd wel goed hoor, maar soms dan baal ik er even van en dan is zo'n forum fijn om even te ventileren en tips te krijgen (dank Ati).

Jeroen wil ook al zo moeilijk accepteren dat ik BAAS ben.... zucht.... Ligt vast aan mijn mangaging.... :mrgreen:
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 13-07-2012 10:35

Pullekes schreef:Dames dames, hier kan ik niet over mee praten :mrgreen: , alleen de gevolgen als je op het verkeerde moment het verkeerde zegt heb ik wel ervaring mee rollsmile
Wij mannen hebben het waarschijnlijk slechter dan jullie met dat PMS gedoe donald_D donald_D .

sCo_hmmthink sCo_hmmthink sssst
umbrela
Kijk jij maar uit met die twee dames thuis :mrgreen:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

karen
Berichten: 345
Lid geworden op: 18-11-2010 11:04

Bericht door karen » 15-07-2012 14:46

ergens herken ik dit wel met halfzusje Fien :lol:

Bij ons is het op zich alleen maar vervelend en is er geen "probleem" omdat Fien vrij laag op het laddertje staat hier.

Ze zal zich zowieso onderwerpen aan ons, mensen, en ook ten op zichte van Tess en Engie is er geen enkele discussie.

Sam heeft haar zien groot worden en die trekt zich er gewoon niks van aan. Hij krijgt wel eens op zijn donder als zij vindt dat ze te weinig plaats heeft nadat ze bij hem in de mand gekropen is :mrgreen: . Maar Sam reageert daar helemaal niet op en dan laat zij het ook gewoon.

Raf en Hippie zijn lager in rang dan Fien, zij mogen niet binnen een straal van 2m rond haar (rustplaats) komen :evil: . Dan ligt ze ergens en ze grommelt zo lang zij binnen die straal zijn. Die 2 zijn dan vrij weinig begaafd :mrgreen:
Hippie begrijpt de hondentaal gewoon niet en gaat dan neurotisch doen. Raf begrijpt wel hondentaal maar begrijpt niet wat hij fout doet, hij lijkt zelfs te denken dat het wel niet tegen hem zal zijn want hij staat daar toch maar gewoon? :lol:
Meer als grommelen gebeurt er nooit, want Fien weet wel dat dat niet gewenst is...

Tess en Engie zijn gewoon de baas, net als wij, op hen wordt nooit gegrommeld, tegen hen wordt nooit vervelend gedaan en hun correcties worden gewoon netjes aanvaard. Als Fien haar boekje te buiten gaat bij de andere 2 wordt ze ook gecorrigeerd door Tess. Dat lost de meeste "problemen" op, want kleine spriet voorziet escallerend gedrag al van bij het begin en speelt erop in.

Een keer in de paar maanden hebben we een akkefietje tussen Hippie en Fien. Hippie wordt neurotisch door Fien haar gegrom wat Fien nog grommeriger maakt, want zij kan niet tegen die drukte... Hippie begrijpt er niks van en ziet uiteindelijk soms nog maar 1 oplossing: boven op Fien duiken. We moeten dan wel ingrijpen aangezien Hippie ook sociaal te weinig begaafd is om eerlijk te blijven. Sja... een hond met een griezelig verleden...

1 brul van mij is voldoende, beiden gaan dan op straf en mijn mensenmannen durven dan ook een paar uur niks uithalen, hahaha :mrgreen: 8)
We zijn dan weer voor weken/maanden gerust...

Als we weggaan zitten de honden wel eens bij elkaar, meestal per 2 soms per 3. We kunnen met een gerust hart allerlei groepen maken. Alleen Fien en Hippie laat ik nooit samen zitten als we weg zijn...

Fien is dus in elk geval zeker ook een echte takketeef... moet zich overal mee bemoeien, wil altijd cheffen en is eigenlijk echt een chagrijn. Maar ze kent haar plek en denkt er nog niet aan om tegen een hogergeplaatste in te gaan. Ook lagergeplaatsten laat ze met rust, alleen hebben we de pech van zo'n chagrijntje en een neuroot die de hondentaal niet spreekt samen te hebben...

De loopsheid kan er overigens zeker en vast mee te maken hebben... Fien is gesteriliseerd en zij is gewoon constant in haar chagrijnigheid :mrgreen:

Plaats reactie