alles gaat goed, maar moet ff mijn ei kwijt......

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

alles gaat goed, maar moet ff mijn ei kwijt......

Bericht door Chefke » 11-07-2012 09:59

Zoals sommigen van jullie weten (en gezien hebben) is Lieve nogal een takketeef. Paulientje haar naam is al meerdere malen gevallen als we het over ons kleine draakje hebben....

Op zich gaat het goed met Chef én Lieve. De ruzietjes worden minder, baasjes daardoor wat rustiger. We hebben inmiddels ook aardig door wat een ruzietje kan uitlokken. (eten, aandacht, opsluiting als straf, als Chef iets doet wat hij van mij niet mag dan krijgt hij van Lieve op zijn oren, wie voorop loopt tijdens de wandeling, ( dat is i.p. de baas :? ) tijdens spelen kan het ontaarden in geruzie, m.n. als het er wat heftiger aan toe gaat) Maar op zich, nu we dat weten en ook weten hoe we het moeten aanpakken... gaat het wat beter.

Maar nu .....

Heeft Lieve last van PMS. Ze is nu takketeverig ten top!! Ik word er helemaal mesjogge van. Chef ook, want die durft geen eigen mening meer te hebben. Wat een gedoe!!!!! Ik zou blij zijn als haar hormoontjes weer tot rust komen en we weer gewoon, net als een paar weekjes geleden, 2 leuke, lieve, eigenzinnige, cardietjes hebben.

Niet leuk!!!!

Ik ga zaterdag met Lieve naar cursus. Al zin in, eens kijken of we haar kunnen temmen :wink:
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 11-07-2012 10:37

Ojee...sterkte!
Dat pms-gedoe ken ik nog van Kyo die was ook altijd onuitstaanbaar :lol:
Flink bezighouden maar en hopen dat ze de rest vd tijd veeeeeel gaat slapen tot het voorbij is :wink:
Afbeelding

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 11-07-2012 12:04

Ohh jee, sterkte ermee Margreet.
Dat chef er wat problemen mee heeft kan ik me wel voorstellen :mrgreen: , waait wel weer over knipoog2

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 11-07-2012 14:05

Ah Arme Chef :mrgreen:
Een pittige huisgenoot die ook nog eens last heeft van PMS pfff, hij mag wel komen logeren bij zijn halfbroer hoor :wink:
Hormonen doen rare dingen met ons dames.
En tja, dan moeten die mannen niet zeuren en doen ze niets goed :mrgreen:

Is het de bedoeling om Lieve te laten steriliseren in de toekomst Margreet?

Maar ik kan me voorstellen dat je blij zal wezen als de dagen weer voorbij zijn :wink:
En dan komt er straks ook nog een paar dagen dat Chef haar ALLERGROOTSTE vriend wordt :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 11-07-2012 14:37

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het PMS niet plaatsen.
Leuke afkorting, maar wat is het?

Verder hoort dit voor mij gewoon op een dominantie probleempje.
Niet alleen dat Chef erbij inwoont, maar de baasjes ook, haha.
Nope, niets Paulientje-gedoe bij hoor, die is namelijk niet de baas over de baasjes, alleen over de hondjes en dat schept duidelijkheid.

Ach, 't is gewoon een teef die weet wat ze wil. Af en toe een 'schupke in het moaske' en ze is weer gelukkig, hihi.
Niets mis mee, maar ze moet even naar beneden in rangorde.
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 11-07-2012 14:50

Ati, PMS=Premenstrueel syndroom
Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.
Beter bekend als moet ongesteld worden en heeft daar erg veel last van :wink:
Kortom, lieve moet loops worden (of is dit al) en is extra humeurig als ik het goed begrijp :wink: (correct me if i am wrong Margreet :D )
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 11-07-2012 17:24

Hier kennen we PMS ook niet hoor :lol: Gewoon wat takken af en toe, moet kunnen (daar denkt Arwen ook zo over) maar mag idd niet te erg worden!
Hier gaat het tot nu toe goed, maar kan me goed voorstellen Margreet dat je de rust terugwil

Even goed op je strepen staan (zegt het watje :mrgreen: )

Ik duim voor jullie dat het snel weer goed komt :wink:
Afbeelding

nancy
Berichten: 207
Lid geworden op: 16-11-2010 20:40

Bericht door nancy » 11-07-2012 21:41

Misschien heeft Ati al een tijdje geen last meer gehad van PMS :mrgreen:
En is ze gewoon vergeten wat dat ook alweer was rollsmile

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 11-07-2012 21:49

Lousanne schreef:Ati, PMS=Premenstrueel syndroom
Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.
Beter bekend als moet ongesteld worden en heeft daar erg veel last van :wink:
Gelukkig heeft ons clubje (50 plussers) daar geen last meer van rollsmile

Ik denk zelf ook dat het meer met de rangorde te maken heeft, gewoon laten merken wie er de baas is in en buiten het huis.
Chef en Lieve het grotendeels zelf laten uitzoeken, zo hebben wij het eigenlijk altijd gedaan, mits het al te gek wordt, dan laat jij even zien wie er eigenlijk de baas is.
Eén van de twee opsluiten als straf hebben wij nooit gedaan, was ook nooit nodig, maar ik zou dat ook nooit doen.
Gaat het er tijdens een spelletje wel eens te wild aan toe, dan laat de ander dat wel merken en is het meteen klaar met wild spelen.

Het kleine draakje wordt nu volwassen en probeert de ''macht'' over te nemen. sEm_oops2
Geen zorgen, het komt allemaal goed

Sukses zaterdag weer met de cursus.
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 11-07-2012 22:09

nancy schreef:Misschien heeft Ati al een tijdje geen last meer gehad van PMS :mrgreen:
En is ze gewoon vergeten wat dat ook alweer was rollsmile


Haha, da's een goeie Nancy. Nee, dat gedonder is voorbij. Maar ook geen PMS gehad, alleen 1 dag in de maand dat het hele huis schoon moest, hihi, en raad eens wat daarna gebeurde? Juist.
:wink:
Afbeelding

Plaats reactie