Schapendrijven

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Gast

Schapendrijven

Bericht door Gast » 30-11-2010 09:30

Zaterdag zijn we nog eens naar de schapekes geweest. Hester is normaal de rust zelve, tot ze naar de schapen mag. Ze kan het dan ook niet verdragen dat een andere hond bezig is en zij aan de riem! moet wachten. Stresskipje is ze dan.

De man die ons les geeft moet zich een kriek gelachen hebben. Ik werd constant omsingelt door die beesten omdat Hester te veel druk zet op die schapen, en dus de schapen te snel gaan.
Dus nu moeten we gaan trainen op het rustig aan komen lopen. Dat wordt nog een hele uitdaging!
Maar we waren met 1 corgi en 2 aussies geweest, en de corgi had het meeste aanleg zei ie. Hester weet heel goed wat de bedoeling is, maar het baasje kan er nog niet zo goed mee om. Dus dat wordt trainen.

Maar al bij al wel iets superleuk voor haar!! Eindelijk iets gevonden waar ze helemaal in op gaat!!

Vriendin heeft foto's gemaakt, dus als ik ze heb aangekregen zal ik wat foto's toevoegen...

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 30-11-2010 11:10

Oh wat leuk ik ben erg benieuwd naar de foto's een filmpje is ook altijd welkom hoor
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 30-11-2010 11:14

hummer schreef:Oh wat leuk ik ben erg benieuwd naar de foto's een filmpje is ook altijd welkom hoor
Dat filmpje gaat niet voor publicatie vatbaar zijn :lol:
Ik werd op een gegeven moment bijna omgelopen door die beesten. Moet er redelijk BELACHELIJK uitzien :lol: 8) :lol:

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 30-11-2010 11:19

Lynn schreef:
hummer schreef:Oh wat leuk ik ben erg benieuwd naar de foto's een filmpje is ook altijd welkom hoor
Dat filmpje gaat niet voor publicatie vatbaar zijn :lol:
Ik werd op een gegeven moment bijna omgelopen door die beesten. Moet er redelijk BELACHELIJK uitzien :lol: 8) :lol:

Jij gunt ons ook niet een beetje lol knipoog2 knipoog2
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 30-11-2010 11:50

hummer schreef:
Lynn schreef:
hummer schreef:Oh wat leuk ik ben erg benieuwd naar de foto's een filmpje is ook altijd welkom hoor
Dat filmpje gaat niet voor publicatie vatbaar zijn :lol:
Ik werd op een gegeven moment bijna omgelopen door die beesten. Moet er redelijk BELACHELIJK uitzien :lol: 8) :lol:

Jij gunt ons ook niet een beetje lol knipoog2 knipoog2
In dit geval zou dat wel heel veel lol zijn :lol:
De foto's zullen al lol genoeg zijn denk ik 8) :wink:

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 30-11-2010 12:17

Hoi Lynn, benieuwd naar de foto's. Leuk dat ge zoiets kunt doen met Hester.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 30-11-2010 12:35

Zeer leuk Lynn om dat samen met Hesterke te kunnen doen! We zouden eigenlijk een moeten komen zien :wink:
maar dat filmpje vind ik oké hoor, laat maar komen pink_elephant
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 30-11-2010 12:54

elsje schreef:Zeer leuk Lynn om dat samen met Hesterke te kunnen doen! We zouden eigenlijk een moeten komen zien :wink:
maar dat filmpje vind ik oké hoor, laat maar komen pink_elephant
Kom maar kijken als we wat meer getraind hebben :lol:

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 30-11-2010 13:34

waar doen jullie dat ergens?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 30-11-2010 13:38

In Rijkevorsel. Tussen Turnhout en Antwerpen...

Plaats reactie