Gijs' eerste speurles

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Plaats reactie
Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 22-09-2011 17:39

De Cardigan-Speur-Workshop (maximaal 8 deelnemers) bij Dog4U is op:
Vrijdag 21 oktober. Van 12:00 uur tot ongeveer 16:00 uur.

Benodigheden:
*tuigje.
*"gewone" hondenlijn. (ongeveer anderhalve meter)
*honden snacks. (graan vrij)
*het favoriete speeltje. (iets met een piep mag)
*speurpaaltje. (paraplu, wandelstok voldoet ook)
*goede schoenen met goed profiel (liever geen regenlaarzen tenzij het natuurlijk erg heeft geregend en de greppels volstaan met water)
*een goed humeur. :mrgreen:

Deelnemers:
*Suzan met Gijs
*Amy met Willem
*Mandy met Kain
*Loes met Max
*Esther met Cooper
*Jeanne met Luuk en Akke
* Sanne met Sky

Het staat bij mij in de agenda! Heb er veel zin in! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Dan hoor ik graag wie wel of niet kan. Dan kan ik het in deze lijst aanpassen.
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 22-09-2011 19:01

Suzan schreef:@ Mandy: ja, tuigje had ik bewaard en kan ik meenemen. Opsturen kan ook, zal vermoedelijk iets van 6,50 kosten, lijkt je dat echt nodig? Is een heel simpel ding hoor, je klikt het er zo omheen. En tijdens het taart eten kan je natuurlijk ook oefenen :mrgreen:
donald_D Ik denk dat de hondjes genoeg te speuren hebben als wij continue aan het bikken zijn. :wink:
Sanne neemt ook tuigjes mee, dus dan wordt de kans in ieder geval nog groter dat Kain er dan eentje past. Ik risceer het er op dat hij dan maar snel gewend is aan het ding.

Ik heb Gijs zijn vakantieverslag gelezen in de wccn nieuwsbrief. De jongen heeft humor. Maar dat wist je natuurlijk al. Echt leuk om te lezen. rollsmile

Tot over een paar weekjes.

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 22-09-2011 19:13

Mandy schreef: donald_D Ik denk dat de hondjes genoeg te speuren hebben als wij continue aan het bikken zijn. :wink:
Sanne neemt ook tuigjes mee, dus dan wordt de kans in ieder geval nog groter dat Kain er dan eentje past. Ik risceer het er op dat hij dan maar snel gewend is aan het ding.

Ik heb Gijs zijn vakantieverslag gelezen in de wccn nieuwsbrief. De jongen heeft humor. Maar dat wist je natuurlijk al. Echt leuk om te lezen. rollsmile

Tot over een paar weekjes.
Om je gerust te stellen Mandy: Willem kreeg een keer een tuig aan/om voor in de fietsmand, hij accepteerde dit zonder problemen.

En een nieuwsbrief van de WCCN?? Ik heb niks gezien. Ik dacht dat ik het eerste jaar lidmaatschap 'bij de pup' kreeg. Iemand die weet hoe dit zit? Nu missen we de vakantiebelevenissen van Gijs :(
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 22-09-2011 20:43

Ik heb de nieuwsbrief gehad maar helemaal over de vakantie van Gijs heengelezen........... :oops:
Wel die van Chefke gezien. :wink:
Ga nog eens even kijken :D
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 22-09-2011 21:53

Max&Willem schreef:
Mandy schreef: donald_D Ik denk dat de hondjes genoeg te speuren hebben als wij continue aan het bikken zijn. :wink:
Sanne neemt ook tuigjes mee, dus dan wordt de kans in ieder geval nog groter dat Kain er dan eentje past. Ik risceer het er op dat hij dan maar snel gewend is aan het ding.

Ik heb Gijs zijn vakantieverslag gelezen in de wccn nieuwsbrief. De jongen heeft humor. Maar dat wist je natuurlijk al. Echt leuk om te lezen. rollsmile

Tot over een paar weekjes.
Om je gerust te stellen Mandy: Willem kreeg een keer een tuig aan/om voor in de fietsmand, hij accepteerde dit zonder problemen.

En een nieuwsbrief van de WCCN?? Ik heb niks gezien. Ik dacht dat ik het eerste jaar lidmaatschap 'bij de pup' kreeg. Iemand die weet hoe dit zit? Nu missen we de vakantiebelevenissen van Gijs :(
Ook hier accepteerde Cadell dat van de eerste moment zonder enig probleem hoor :wink:

Als ik de uitleg van Ati een paar weken terug goed begrijp moeten wij nog goedgekeurd worden Amy... Wij hebben in ieder geval ook nog niets ontvangen :wink:
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 23-09-2011 09:46

@Mandy: komt goed!

Ik moet bekennen dat wij niks hebben geschreven voor de nieuwsbrief hoor. Dat leuke verslag was van Margreet/Chef. Ook zo'n gezellige reu ;-)
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 23-09-2011 11:43

WIJ ZIJN ERBIJ!!!!!!!!!!!!!
Sjon kan donderdags middags vrij nemen en mijn client vond het geen probleem te verhuizen naar de donderdagmiddag

@Olga, is een tuigje verplicht?
Sky heeft namelijk een grondige hekel aan die dingen en weigerd soms gewoon een stap te zetten.
Als het beter is ga ik hem er toch maar weer aan laten wennen.

@ Mandy ik heb twee tuigjes die je zou kunnen proberen.
Kan ze wel opsturen naar je zodat je ze eerst kan laten wennen?
(Misschien dat ik nog een keer die kant op kom maar ik weet niet of dat voor de 21 ste is)
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 23-09-2011 11:57

Dat wordt een superleuke speurles daar!! Ik kijk al uit naar de foto' s en filmpjes (inclusief die van de taarten!!) :lol: :lol:
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 23-09-2011 12:15

Oeps. Pardon dames, ik haal Gijs en Chefke door elkaar heen, zijn ook allebei van die binken he en het zal mijn leeftijd wel zijn. In ieder geval het was een prachtig verhaal van CHEFKE dus. :P

Ik kreeg de nieuwsbrief alvast per mail, ook voor de eerste keer omdat wij ook net pas lid zijn. Maar ik heb me laten vertellen dat ze naar een ieder onderweg zijn.

@Sanne, wat goed dat je het hebt kunnen regelen om te komen speuren. :D
Doe geen moeite voor de tuigjes, Kaïn wordt waarschijnlijk zo afgeleidt met al die taarten van ons, dat hij het gewoon niet door heeft dat hij een tuig om heeft. :wink:
Maaaarrrrr, als je in de buurt bent, dan vind ik het natuurlijk heel leuk dat je ook aan komt!!! okokok

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 23-09-2011 15:25

Mandy schreef:Ik kreeg de nieuwsbrief alvast per mail, ook voor de eerste keer omdat wij ook net pas lid zijn. Maar ik heb me laten vertellen dat ze naar een ieder onderweg zijn.
Oke, dan wacht ik nog even af. Ik ga er nl vanuit dat ik als aspirant-lid ook de nieuwsbrief krijg.
Afbeelding

Plaats reactie