Gijs' eerste speurles

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Plaats reactie
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 16-09-2011 08:18

Gezellig! 99% dat wij ook komen (Stijns benodigde vrije dag wordt volgende week aangevraagd :mrgreen: )

Wij gebruiken momenteel deze snackjes, die waren via internet te bestellen: http://www.zooplus.nl/shop/honden/honde ... 53698#more
Keihard, kan je in kleine stukjes breken/snijden.
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 16-09-2011 11:08

Oke dan, een graanvrije snack is gewoon kaas of (gedroogd)vlees, dat ik daar zelf niet op kom. :oops: In ieder geval bedankt voor de tips, ik ga ook wel ff checken bij de Appie of C1000 of ze hier ook te koop zijn.
Zelf gebruik ik voor de beloning onderweg kleine vrolicjes, vinden ze heerlijk, dus luisteren ze 'redelijk' goed. Maar ik heb al gekeken op de verpakking en er staat met grote letters op 'incl granen'. Dus deze zal ik thuis laten. Waarom eigenlijk graan vrij Olga?

Ik neem aan lijnen mee: 1 longeerlijn, een lange riem +/- 1,5 m van nylon dus incl handschoenen en een uittrekriem met zo'n catrolhandvat (hier loop ik nu ook mee). Ik hoop dat er een tussen zit die goed is of kan natuurlijk ook voor de uitleen.

@Suzan; ik herinnerde mij dat jij een te klein geworden (auto)tuigje op het forum te koop had staan, heb je deze nog? Zo ja, dan wil ik deze wel graag van je overnemen, kan dat? En zou je deze op willen sturen dan kan ik er alvast mee oefenen. :D

Wij vinden het nu al helemaal leuk om jullie twee- en viervoeters te gaan ontmoeten in levende lijven, wordt gezellig.........ik bedoel ook heel serieus natuurlijk, we komen ook om te leren uiteraard. d_o_g

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-09-2011 11:43

Mandy schreef:Wat goed zeg, snel geregeld thumbsup .
Wij komen hoor. Ik moet alleen maandag voor de zekerheid nog even in de agenda van mijn werk kijken, maar ik verwacht hier geen spelbrekers in te vinden. Dus als ik hier maandag niet op terugkom wil ik graag defenitief op de lijst.

-Heeft een van de deelnemers toevallig nog een tuigje te leen voor Kain van 5 maanden oud?
-Hoe lang moet de lange lijn zijn?
-Ik zou graag een merk/naam willen weten van een graan vrij snackje, zodat ik doelgericht kan zoeken hiernaar.

Ik kijk er helemaal naar uit. dancer1
tuigje zat hier in de aanbieding;)


Olga ik ga van de week even proberen een vrije dag te regelen en zal me dan definief opgeven :wink:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Olga
Berichten: 384
Lid geworden op: 26-03-2011 17:49

Bericht door Olga » 16-09-2011 13:57

Hoi Mandy,

Graan is kippenvoer. De fabrikant gebruikt graan als goedkoop opvulmiddel. Vervolgens stopt hij t in een leuk modelletje (botje) zet op de verpakking dat dit 't beste is wat je aan je hond kunt geven en de omzet is weer verzekerd.
Frolic is vrij zout en daarom vinden de meeste hondje's 't inderdaad lekker. Er zit een smaakje aan.

Gedroogde kip (bijvoorbeeld) vinden de honden veeeeeeel lekkerder en om een hond snel iets te laten snappen is het handig als je iets lekkers voor hem meeneemt waar hij ook nog iets aan heeft......toch?

Ennuh....jaja, we gaan heel serieus aan 't werk.......maar er mag ook wel gelachen worden, hoor!

Trouwens, geen ontkomen aan als Amy de gelederen komt versterken. :D

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-09-2011 14:48

@ Olga, Heb ik over de kosten heengelezen??? clever

@ Mandy, van Carnibest heb je ook gedroogde lamslong of gedroogde visjes en allemaal heerlijke natuurlijke snackjes, sky doet daar een moord voor
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Olga
Berichten: 384
Lid geworden op: 26-03-2011 17:49

Bericht door Olga » 16-09-2011 14:56

Kosten? Ben je gek......een hele middag tussen de cardi's doorbrengen is al beloning genoeg. :-) Geen kosten hoor!

Een koekje bij de koffie is misschien wel een leuk idee......

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 16-09-2011 16:16

doeme hé, de belgische afvaardiging zal het moeten laten afweten, maar ja...... het is nu eenmaal zo.....
vergeet in elk geval geen foto's te nemen, zodat we met spijt in het hart kunnen meegenieten van wat we moeten missen ween ween ween

enne Olga.....als je nog zo'n prachtidee hebt manbuigt manbuigt please een haalbare datum voor de verkomers :mrgreen: :mrgreen:

have fun daar en veel cardiplezier :D :D maak er maar speurneuzen van ipv wijsneuzen donald_D
Afbeelding

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 16-09-2011 16:58

@Sanne en Suzan: gooi maar op het forum als jullie definitief aanwezig zullen zijn. Dan zal ik de "onder voorbehoud" achter jullie namen vandaan halen.

Ik zie dat iedereen al lekker aan het voorbereiden is! Nu maar hopen dat het een beetje snel 21 oktober is.
En voor wat lekker in de pauze....Dat komt wel goed. :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Afbeelding

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 16-09-2011 21:16

Zitten we straks met 8 keer, al dan niet zelfgebakken, taart in de pauze! Da's pas lachen :lol:
Afbeelding

Olga
Berichten: 384
Lid geworden op: 26-03-2011 17:49

Bericht door Olga » 16-09-2011 21:48

Hahaha dat vinden ze niet erg bij de dagopvang hoor...........

Plaats reactie