Cardigan-HUMOR

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 22-11-2010 22:20

MArjo, super !!!! Hondjes hé
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 22-11-2010 22:21

courtly schreef:
Roosje schreef:(En Ati weer iets dat Desh van t vrouwke heeft want t vrouwke heeft het ook niet zo op spinnen :evil: )
Jemig, wat een 'ei' is dat die Desh van je sEm_oops2
Een Roosjes-ei, heel speciaal, uniek zelfs : zo baasje, zo hondje :lol: :lol:
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 22-11-2010 23:22

Geweldig Marjo. Natuurlijk alleen voor het verhaal, want voor jou was het letterlijk 'de hond in de pot', wha wha :lol:
Afbeelding

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 24-11-2010 20:54

Wij wonen aan het randje van Deurne, dus we zijn zo buiten de bebouwde kom. Iets verderop is een vlakte met bos en mais gedeeltelijk geasfalteert en er is tussendoor veel wildgroei en veel wild.
Chef laten we daar altijd los zodat de konijnen hem fit houden.

Maar in de zomer waren er op een avond geen konijnen maar kievietjes. Dat vond Chef ook goed, maar de vogeltjes dachten daar anders over. Terwijl ze druk kwetterend de lucht in vlogen, bleef Chef ze achtervolgen. Ik heb nog nooit een hond met de neus in de lucht zijn potentiele prooi zien achtervolgen. De vogels deden duidelijk hun best om Chef van hun nest (?denk ik?) weg te lokken en met succes.

Heel grappig EN bijzonder om een vogel in de lucht zo bezig te zien en onze Chef op de grond met zijn neus in de lucht!
Ze zijn echt een kwartier bezig geweest.

En moe dat ie was, toen we thuis kwamen. Ha!
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 24-11-2010 21:27

Marjo schreef:Glenda heeft tegenwoordig ondekt dat er eten op tafel staat.
De tafel was gedekt en er stond een lekkere gerookte makreel op tafel.
De man de huizes had er een beetje salade bijgemaakt, wat tomaat, sla dressing enz.
Het brood stond al op tafel met de bekers melk erbij.
Nu nog even wachten tot het vrouwtje thuis kwam.....
Jullie raden het al.
Eerst werd er een makreel werd vermist. Baasje heeft haar toen 2 plakken onbijtkoek gegeven i.v.m. eventuele graten.
Daarna heeft ze nog op sluwe wijze een wit zacht broodje verorberd en of dit nog niet genoeg was dacht ze, vis moet zwemmen dus ik lebber er nog maar een bekertje melk achteraan. sEm_oops2
Nadat we aan tafel waren gegaan vroeg ik Jacq of hij de boterhammen niet vergeten was, er lagen alleen maar een paar harde broodjes in de schaal!!
Had ze dus ook nog 4 witte boterhammen opgegeten.
En dit gebeurde dus nadat ze zelf al gegeten had.
Ze liep rond met een buik alsof ze moest bevallen van een 8-tal puppies.
Madam heeft dus de hele avond liggen uitbuiken op de bank.
We kunnen nu dus niets meer onbeheerd op tafel laten staan.
Een paar weken later is dit dus nog een keer gebeurd alleen verraadde ze zich zelf omdat de stoel omviel waaop ze gesprongen was

Marjo en Co
Wahahah ik zie het gewoon voor me....
Zit hier nu met een BIG SMILE :D :D
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 24-11-2010 21:28

Etje007 schreef:Wij wonen aan het randje van Deurne, dus we zijn zo buiten de bebouwde kom. Iets verderop is een vlakte met bos en mais gedeeltelijk geasfalteert en er is tussendoor veel wildgroei en veel wild.
Chef laten we daar altijd los zodat de konijnen hem fit houden.

Maar in de zomer waren er op een avond geen konijnen maar kievietjes. Dat vond Chef ook goed, maar de vogeltjes dachten daar anders over. Terwijl ze druk kwetterend de lucht in vlogen, bleef Chef ze achtervolgen. Ik heb nog nooit een hond met de neus in de lucht zijn potentiele prooi zien achtervolgen. De vogels deden duidelijk hun best om Chef van hun nest (?denk ik?) weg te lokken en met succes.

Heel grappig EN bijzonder om een vogel in de lucht zo bezig te zien en onze Chef op de grond met zijn neus in de lucht!
Ze zijn echt een kwartier bezig geweest.

En moe dat ie was, toen we thuis kwamen. Ha!
ook bij deze heb ik weer visueel beeld, super :D :D
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 25-11-2010 13:08

Hahahaha, wat een grappige verhalen zijn er bijgekomen. Ben blj dat Gijs de tafel (nog) niet weet te bereiken.

Meer over eten: Gijs heeft ook iets ontdekt om zijn menu aan te vullen: bij winkels die lekker ruiken oogcontact zoeken met degene achter de balie, en kwispelen, kwispelen, kwispelen. :roll:

Bij de visboer heeft dit groots effect, die komt hem semi-gehypnotiseerd stukjes zalm voeren (want 'hij kijkt zo lief').

Alhoewel dit regelmatig ergernis opwekt bij mij (stel je voor: koud, regen, je wilt snel naar huis, en de hond remt bij elke winkel) heb ik toch bewondering voor het feit dat hij haarscherp ziet wie er over de gegrilde kip gaat.
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 25-11-2010 13:14

Suzan schreef:Hahahaha, wat een grappige verhalen zijn er bijgekomen. Ben blj dat Gijs de tafel (nog) niet weet te bereiken.

Meer over eten: Gijs heeft ook iets ontdekt om zijn menu aan te vullen: bij winkels die lekker ruiken oogcontact zoeken met degene achter de balie, en kwispelen, kwispelen, kwispelen. :roll:

Bij de visboer heeft dit groots effect, die komt hem semi-gehypnotiseerd stukjes zalm voeren (want 'hij kijkt zo lief').

Alhoewel dit regelmatig ergernis opwekt bij mij (stel je voor: koud, regen, je wilt snel naar huis, en de hond remt bij elke winkel) heb ik toch bewondering voor het feit dat hij haarscherp ziet wie er over de gegrilde kip gaat.
hihiihih dit is wel een heeeele slimme hond
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 25-11-2010 13:21

Etje007 schreef:Maar in de zomer waren er op een avond geen konijnen maar kievietjes. Dat vond Chef ook goed, maar de vogeltjes dachten daar anders over. Terwijl ze druk kwetterend de lucht in vlogen, bleef Chef ze achtervolgen. Ik heb nog nooit een hond met de neus in de lucht zijn potentiele prooi zien achtervolgen. De vogels deden duidelijk hun best om Chef van hun nest (?denk ik?) weg te lokken en met succes.

Heel grappig EN bijzonder om een vogel in de lucht zo bezig te zien en onze Chef op de grond met zijn neus in de lucht!
Ze zijn echt een kwartier bezig geweest.

En moe dat ie was, toen we thuis kwamen. Ha!
Geweldig Esther, hier gebeurt dat ook wel eens met kievieten, maar één keer toen zat er op het zandpad een kuiken en die dook in elkaar. De ouders waren stapelgek en doken aldoor op de honden af om ze aan te vallen. De sukkelaars hadden niets door, maar ik wel, ik keek op de grond en daar zat hij. Toen heb ik hem gepakt, de honden geroepen en die hebben hem besnuffeld, dat was alles, en gezamenlijk hebben we hem over de sloot in een kuiltje gezet zodat hij bij de weg weg was. Geen hond die het kleine vogeltje hier belaagde, ze waren alleen heeeeel nieuwsgierig. Later zag ik dat de ouders weer boven het kuiken vlogen. Geweldig is de natuur toch.
Afbeelding

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 25-11-2010 13:26

Ja, heel mooi! :D
Zo wild als Chef altijd achter de konijnen aanrent, zo lief is hij voor een tam konijntje. (oke, maar dan moet die niet wegrennen, want dan wordt het wel HEEL leuk..........vraag maar aan onze kat Appie van -ocharm- 16 jaar)
Afbeelding

Plaats reactie