Nieuwe pup in huis

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 11-12-2010 17:38

ja hé hé Etje, Soes en Chefke santa1 niet te veel knuffelen hé :wink:
fotooooooooooookessssssssssss
Afbeelding

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 11-12-2010 19:09

Hai die haai,

Vlug even een berichtje van mij tussen alles door. Hihi.
Alles is goed gegaan. De heenreis was aanvankelijk nog donker met regen, maar na een bakkie koffie bij de Texaco was het wat lichter en droog.
Eenmaal aangekomen, kreeg Chef eerst de vuurdoop. Alle hondjes wilden wel eens even snuffelen. Maar na een tijd voelde Chef zich aardig op zijn gemak.
Wat waren de pups gegroeid zeg. Sjonge jonge, lekkere dikke knuffels. Soes haalde ik er zo uit, en nee, ik keek niet eerst naar haar staart. De klik was er nogsteeds.
Na alle formaliteiten te hebben doorgenomen, wat lekker gekletst en geknuffeld met de honden zijn we (buurman, tevens vriend van ons en chauffeur vandaag) om 12 uur vertrokken met Soes. Chef achterin, de banken half neergeklapt en ik met Soes op de schoot op de achterbank.
Heel stom, maar vast door alle spanningen waren we vergeten Soes te laten plassen na haar slaapje. Gevolg........een natte broek voor mij. Ook was ze best auto ziek. 2 keer overgegeven en veel kwijlen,maar nadat we halverwege waren gestopt voor een frisse neus en een plasje, ging het al een stuk beter. Ze installeerde zich lekker op mijn schoot en viel in een diepe slaap. Chef kwam af en toe even kijken en moest even alles laten bezinken. Eenmaal thuis, Soes was net wakker, zijn ze samen door de poort gelopen om de tuin vast een beetje te verkennen samen. Chef was een echte gentlemen.
Daarna kreeg ze binnen een rondleiding van Chef waar hij al meteen duidelijk maakte dat Soes niet aan de onderste keukenla mocht zitten, want daar ligt al het lekkers in.
Ze passen super bij elkaar. Ze spelen heel leuk samen en Chef is heel voorzichtig. Soes heeft al lekker geslapen en gegeten in haar bench, ze heeft al een paar keer op de krant geplast, een keer gepoept aan de andere kant van de kamer en nu zijn ze weer aan het spelen op het kleed van de kids. Als Mies dalijk in haar bedje ligt, krijgen ze meradog met pens en gaat chef even wandelen en heb ik Soes even voor me alleen.

Het is me echt 100% meegevallen en ik ben echt super gelukkig en blij. Ons gezinnetje voelt nu echt compleet. Ahhhhhhhhhhhh.............

Ik zal dalijk de foto's eens gaan uploaden! Kunnen jullie meegenieten. Hihi.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 11-12-2010 19:16

hartjes joehoe super dat ze het meteen zo goed met elkaar vinden!!
Heerlijk!!!!!!! geniet maar verder en nu kan ik ook bijna niet meer wachten, maar zal nog even geduld moeten hebben :wink:

Veel knuffelplezier en wat zijn het toch 2 schatjes
proficiat hoor en zeer leuk dat jullie gezinnetje nu kompleet is

kissss
Afbeelding

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 11-12-2010 20:47

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 11-12-2010 20:54

Oooo dat ziet er allemaal super uit!!
Wat leuk om Chef en Soes zo samen bezig te zien, heerlijk :lol:

Veel plezier

Blijkbaar voelt Soesje zich ook direct thuis! Doggy heerlijk !!
Afbeelding

Anne-Marie
Berichten: 918
Lid geworden op: 16-11-2010 23:41

Bericht door Anne-Marie » 11-12-2010 20:59

Owhh wat een leuke foto's. Dan gaat het bij mij ook kriebelen... wil er ook nog wel een puppy bij. Maarja eerst het baasje nog overhalen, hihi.
Ik ben blij dat het allemaal goed gaat. En nu lekker genieten!
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 11-12-2010 21:13

Wat fijn Esther dat het allemaal zo voortreffelijk is verlopen.
Soes en Chef zien er beiden ook voldaan uit, alsof Chef nu zeker weet dat hij dit familielid mag houden, hihi.
Afbeelding

wilna
Berichten: 108
Lid geworden op: 17-11-2010 22:35

Bericht door wilna » 11-12-2010 21:24

Wat heerlijk joh dat het zo goed gaat en wat een leuk foto's of ze al jaren bij elkaar horen :lol:
Afbeelding

Etje007
Berichten: 474
Lid geworden op: 16-11-2010 07:31

Bericht door Etje007 » 11-12-2010 21:29

Heeeeeeee wat leuk, dank jullie voor jullie reacties en dat jullie zo meeleven, erg leuk!

Ja, het is alsof Chef echt zoiets heeft van.......EINDELIJK, familie!
Heel relaxed allemaal en Soes doet het super. Die was meteen thuis. Spelen met kids (lees: aflebberen en bijten), Chef uitdagen, spelen met speeltjes, bench al helemaal gevonden, eten, drinken, spelen in de tuin.......alsof ze inderdaad al ik-weet-niet-hoe-lang hier woont.

Pfjeuwwwwww

Ze hebben ruim een uur geleden meradog met pens gehad en madam ligt in de bench te pitten en Chef ligt na wat aandringen (stond te piepen bij de bench...........kom spelen) aan mijn voeten.

Hihihihi.............blij blij blij blij blij blij :lol:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 11-12-2010 21:35

Nou Esther , het gaat goed met Soes en Chef.
Gniet nu maar van al dat geknuffel en oooh ze wordne zo snel groot. Veel succes en geniet, geniet, geniet.
okokok
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie