Gijs' eerste speurles

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Plaats reactie
Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 02-11-2011 20:08

Sanne en Sky schreef:@Mandy,
PB maar even jou adres, ik weet niet zeker of ik voor die tijd nog richting Christie ga ander kon ik het wel even afgooien dus ik stuur het wel even naar jullie op :D

Wij gaan definitief NIET mee zondag.
Vanvond toevallig de trainer gesproken en alhoewel hij twijfelede gaf hij niet meteen een negatief advies :mrgreen:
maar nu ben ik niet heel erg lekker en heb het heel erg in mijn rug en heup (tja het wordt oud he :wink: ).
Dus ik ga op de bank met een kruik en de laptop wachtend op jullie verslag en foto's.
Ik wens iedereen ontzettend veel plezier.
Hoi Sanne, ik heb vandaag de tuigjes binnen gekregen hoor voor Willem en Kaïn en heb zojuist al het zwarte tuigje uitgeprobeerd tijdens onze avondwandeling, tis ff wennen voor Kaïn, maar halverwege keek hij er al niet meer raar van op. Dus dat gaat goed. Superbedankt! thumbsup Ik stuur je nog een PBtje. :wink:

@Ingrid, eerlijk gezegd denk ik ook niet dat er een stukje overblijft, we gaan tenslotte naar een speurworkshop en als ik een ding niet hoef te leren aan de hondjes dan is dat het opsporen van grote mensen lekkers. :? :? :? Nou gaat het om chocola, dus gaan we er natuurlijk heel voorzichtig mee om en moeten we voor de zekerheid dus alles opeten. Mijn advies, kom gezellig met Hanne naar Olga en neem de knappe Cadell mee. :wink:

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 02-11-2011 21:01

ik krijg hier het stille vermoeden dat onze noorderburen zot zijn van chocolade donald_D donald_D
de volgende keer dat we richting jullie uitkomen laden we de wagen vol met echte belgische bonbons donald_D donald_D donald_D donald_D donald_D donald_D
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 02-11-2011 21:10

ingrid schreef:ik krijg hier het stille vermoeden dat onze noorderburen zot zijn van chocolade donald_D donald_D
de volgende keer dat we richting jullie uitkomen laden we de wagen vol met echte belgische bonbons donald_D donald_D donald_D donald_D donald_D donald_D


WOW......................DEAL! yourock

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 02-11-2011 23:09

ingrid schreef:ik krijg hier het stille vermoeden dat onze noorderburen zot zijn van chocolade donald_D donald_D
de volgende keer dat we richting jullie uitkomen laden we de wagen vol met echte belgische bonbons donald_D donald_D donald_D donald_D donald_D donald_D
Ik verheug me al op VEEL Belgische bonbons binnenkort :wink:

wooohooo wonderful applaus throwakiss
Afbeelding

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 02-11-2011 23:10

Even dat VEEL verklaren: de wagen vol geladen... Nou, ik heb die wagen gezien, daar passen heel veel bonbonnekes in :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 08-11-2011 12:09

Hmmmm :)
Ik hoop dat wij ook kunnen komen. Lijkt me leuk om Willem 's te zien want wij lopen elkaar steeds mis in De Meern...
Afbeelding

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 08-11-2011 13:22

Suzan schreef:Hmmmm :)
Ik hoop dat wij ook kunnen komen. Lijkt me leuk om Willem 's te zien want wij lopen elkaar steeds mis in De Meern...
Ja ik hoop dat jullie er zijn de 18e!! Had verwacht jullie afgelopen zaterdag nog even te zien, maar helaas....
Afbeelding

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 08-11-2011 17:23

Ik ben erbij!
De "onder voorbehoud" is verwijderd.... :D
Niet creatief moeten zijn, gewoon vragen.... :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie