Gijs' eerste speurles

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 28-10-2011 16:40

Ik heb mijn flexdag verschoven naar 181111, dus ik kan hoor. Ovb bevestiging Olga. :wink:
@Olga, fijn dat het in ieder geval weer beter met je gaat. :D En dat je weer wat mobieler bent.
@Sanne, heel lief dat je aan ons denkt. Ik denk dat ik wel een groter maatje nodig heb, maar volgens mij is dat bij Amy's Willem ook het geval. :wink: Maar als jij zegt dat ze allebei ruim genoeg zijn, vind ik het heel fijn dat je er een op wilt sturen. Mag ook allebei dan neem ik of Amy de andere mee naar de speur workshop. Maakt mij niet uit. Heel jammer dat je zelf geen vrij kan krijgen. :cry:
Hoe is het nu met Sky? Is hij al wat rustiger en denk je dat jullie a.s. zondag nog gezellig mee gaan wandelen in Lunteren? Of wacht je eerst zaterdag nog af zoals je zei.

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 28-10-2011 18:35

@Mandy,
PB maar even jou adres, ik weet niet zeker of ik voor die tijd nog richting Christie ga ander kon ik het wel even afgooien dus ik stuur het wel even naar jullie op :D

Wij gaan definitief NIET mee zondag.
Vanvond toevallig de trainer gesproken en alhoewel hij twijfelede gaf hij niet meteen een negatief advies :mrgreen:
maar nu ben ik niet heel erg lekker en heb het heel erg in mijn rug en heup (tja het wordt oud he :wink: ).
Dus ik ga op de bank met een kruik en de laptop wachtend op jullie verslag en foto's.
Ik wens iedereen ontzettend veel plezier.
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 29-10-2011 17:01

We hebben vandaag sky even geplaagd :mrgreen: :mrgreen:
Hij heeft een supergrondige hekel aan tuigjes maar voor Kain (en eventueel Willem) moesten we ze natuurlijk wel even passen.
Want als sky er nu nog inpast denk ik dat de puppen het ook wel passen :mrgreen: :mrgreen:

dit is er dus eentje van Mc Leather (deze heeft lacy twee keer aangehad) maar past sky dus ook.

Afbeelding

Afbeelding

deze is van ezydog en past sky ook nog steeds :wink: :wink:

Afbeelding

Afbeelding

de envelop ligt klaar dus maandag gaan ze richting Mandy.
Deze kan ze alletwee meenemen mocht willem er nog geen eentje hebben
8)

Sky is ernom dankbaar dat die "krengen" de deur uitgaan :mrgreen:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 29-10-2011 18:51

Ach arme Sky, heeft hij ze nog 1 xtje moeten dragen. En dat ook nog voor een ander. Ze passen allebei goed bij Sky, dus dat gaat zeker goed komen bij Willem en Kaïn. :D

Die laatste foto....................als blikken konden doden............... :evil:

rollsmile rollsmile rollsmile Sorry Sky, ik kan er niets aan doen, ik moest toch spontaan om die foto lachen. Maar ik vind je wel een heel mooi fotomodel hoor. wooohooo kissss Ik zie ze wel verschijnen Sanne en neem beide tuigjes mee naar de workshop en ga alvast Kaïn laten wennen. Dankjewel en rustig aan doen he met alles.

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 29-10-2011 19:43

@ sanne, zie ik daar ook zo'n "glijbaantje"aan de bank voor Sky staan( foto1)???
knap gemaakt door Sjon.
Afbeelding

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 30-10-2011 11:44

De Cardigan-Speur-Workshop (maximaal 8 deelnemers) bij Dog4U is op:
Vrijdag 18 november. Van 12:00 uur tot ongeveer 16:00 uur.

Benodigheden:
*tuigje.
*"gewone" hondenlijn. (ongeveer anderhalve meter)
*honden snacks. (graan vrij)
*het favoriete speeltje. (iets met een piep mag)
*speurpaaltje. (paraplu, wandelstok voldoet ook)
*goede schoenen met goed profiel (liever geen regenlaarzen tenzij het natuurlijk erg heeft geregend en de greppels volstaan met water)
*een goed humeur. :mrgreen:

Deelnemers:
*Amy met Willem
*Mandy met Kain
*Loes met Max
*Stijn met Gijs (onder voorbehoud)
*Esther met Cooper (onder voorbehoud en anders misschien Michiel met Cooper :lol:)

Dan hoor ik graag wie wel of niet kan. Dan kan ik het in deze lijst aanpassen.

Het staat bij ons half in de agenda...Ben nog steeds enthousiast, ik zit nu alleen met mijn werk.....
Afbeelding

Olga
Berichten: 384
Lid geworden op: 26-03-2011 17:49

Bericht door Olga » 30-10-2011 12:26

Werk is een hinderlijke onderbreking van je vrije tijd, Esther!

Verder ben je errugg goed bezig.

Ik heb er helemaal zin in.....wie nog meer?

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 30-10-2011 17:55

Wij hebben er ook heel veel zin in!!!!

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 31-10-2011 08:54

Wij weten nog niet of Stijn vrij kan nemen, dus wachten dat nog even af.
Afbeelding

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 31-10-2011 14:00

Ik heb er ook veel zin in! Zal ik appel hbirthday1 of chocolade hbirthday1 maken?? Jullie mogen het zeggen :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie