Gijs' eerste speurles

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Plaats reactie
Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 11-10-2011 11:27

Hallo hallo dames, ik kom ook alleen hoor, alhoewel......ik neem een hele knappe man mee en hij heet.................Kaïn. Doggy

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 18-10-2011 19:14

Nog 3 nachtjes en de Cardigan-Speur-Workshop gaat beginnen! wooohooo
Heeft iedereen zijn regenlaarzen gevonden en al klaargezet? De weervoorspelling is dat het droog zal zijn op vrijdag, maar de komende dagen zal er wel wat water vallen. :(
En dan zal er wel een greppeltje op vrijdag gesprongen moeten worden hoor. En dan mis mikken zonder regenlaarzen... :D :D :D

Graanvrije snacks liggen ook klaar in huize Coopstra Coopstra. Gerookte kip (wat nog wel gesneden moet worden) met waarschijnlijk daaraan toegevoegd wat kaas en runderknabbels.
Als Cooper daar niet van gaat speuren, weet ik het ook niet meer. ( De kleine kliko eet alles, dus ik voorzie eigenlijk geen problemen)

Ik heb er erg veel zin in, ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik hoop dat ik wijzer word en wat kennis opdoe over het lopen van een spoortje.
Zodat we dat zelf een keer kunnen doen in een willekeurig weiland. :mrgreen: En dat Cooper het ook leuk zal vinden en we een activiteit naast het GG voor hem hebben.

Adres gegevens kunnen jullie vinden op www.dog4u.nl en een TomTommetje is voor deze bestemming wel makkelijk.... :oops: denk ik...
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 18-10-2011 20:10

Iedereen alvast veel plezier gewenst vrijdag en we kijken hier al uit naar een verslagje met foto's graag :mrgreen: :wink:

Have fun!!
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 18-10-2011 21:15

Ja heel veel plezier, leg alvast de foto EN filmcamera klaar, want deze forummers willen niets missen hoor !!!!
Afbeelding

Olga
Berichten: 384
Lid geworden op: 26-03-2011 17:49

Bericht door Olga » 18-10-2011 21:57

Helaas helaas, ik heb heel lang getwijfeld, maar op aandringen van Amy (Max en Willem) toch de knoop doorgehakt.

Mijn (versleten) knie is zodanig slecht op dit ogenblik dat ik nauwelijks kan lopen.
Afgelopen donderdag ben ik in rolstoel naar de othopeed geweest en heb weer een spuit in mn knie gehad. Soms werkt zo'n spuit binnen een uur en soms met 2 weken pas. Ik hoopte dat de spuit snel z'n werk zou doen en dus lekker a.s. vrijdag met jullie en jullie hondjes zou kunnen gaan speuren.

Helaas, en ik baal er enorm van, kan ik vandaag pas een beetje door het huis schuifelen, maar mijn bovenbeen schiet nog iedere keer van mijn onderbeen. (Althans zo voelt het)
Ik hoopte heel erg op een spoediger herstel, maar het gaat zooooo langzaam....

Daarnaast zit ik aan de max. dosering pijnstillers en ontstekingsremmers waardoor ik me wat groggy/ wausy voel.........wat ook niet handig is.

Amy vervangt mij op dit moment op de dagopvang en dat doet ze heel goed. Ik volg haar dan ook maar even (even, Amy!!!) door haar raad op te volgen en de speurworkshop uit te stellen.

Zo'n speurworkshop is zoooo leuk om te doen. Al die leuke blije enthousiaste hondjes die eindelijk mogen doen datgeen waar iedere hond goed in is......hun neus volgen......

Ik hoop heel snel een andere datum door te kunnen geven en ik hoop dat iedereen dan weer net zo enthousiast reageert.
Sorry, maar ik kan even niet anders.......

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 18-10-2011 22:02

verzorg je maar Olga AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hoop dat je vlug beter bent!!
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 18-10-2011 22:04

Ohhh Olga wat ontzetten erg voor jou!
Heel veel beterschap gewenst en inderdaad luister maar naar Amy;)

(en die workshop komt een andere keer wel hoor, wat in het vat zit verzuurd niet, jouw gezondheid gaat nu voor!).

dikke knuffel van ons hartjes
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 18-10-2011 22:30

Oooh wat jammer! Maar vooral vervelend voor jou natuurlijk...
Sterkte en we horen wel wat de nieuwe datum wordt.

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 19-10-2011 06:48

Wordt maar vlug beter Olga, beterschap!
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 19-10-2011 08:26

Ja zeg... als je niet kan lopen dan kan het natuurlijk niet doorgaan! Heel veel beterschap van ons, en dat je maar weer snel op de been mag zijn running_dog

Wat fijn dat Amy kan bijspringen :D
Afbeelding

Plaats reactie