twee boefjes met veel ondeugende foefjes ... iemand tips???

Hier willen we alles te weten komen over hoe een cardigan manieren kan bijgebracht worden.
Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 05-11-2011 19:11

Wat fijn dat jullie reageren en bedankt voor jullie tips, ik weet zeker dat we een aantal tips zullen gebruiken.

Vandaag heeft Lieve doorgekregen dat ze door het kattenluik naar buiten kan. Dus ik moet ons draakje nu binnen én buiten in de gaten houden. Ik ben blij dat ze nu even een avondslaapje doet. Dan kan ik lekker even op het forum struinen.... Chill.

Ook vandaag voor het eerst puppycursus gehad. Het ging eigenlijk best goed. Als je kijkt wat ze in een week al geleerd heeft (haha, nee nee, zindelijk niet) maar ze loopt aardig aan de lijn, ook alleen, dus niet als Chef er als voorbeeld naast loopt. Ze komt als je haar naam roept. Ze eet gelukkig niet meer de krantenbak en hondenmand op (die zijn beiden van riet... en voor als je het nog niet wist, Riet is Heerlijk!!) Ook heeft ze 2 ferme klappen van Heathcliff gehad dus die laat ze nu ook met rust. Nee die kleine die komt er wel!

Deze week moeten we voor de puppycursus 'aandacht voor de baas' en 'zit' oefenen. En onze kleine heeft ook al een cadeautje gehad, van Ciske. We moeten het nog uitpakken, maar vandaag een nogal bewogen dag gehad (eerst 2 hondencursussen en toen een begrafenis) Morgen hebben we de hele dag de tijd en dan kan ze het zelf uitpakken.... wordt vervolgd.
Afbeelding

Plaats reactie