gezelschapsspelletjes

Voel je vrij om hier je verzoeken, vragen en opmerkingen te plaatsen.
Plaats reactie
Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

gezelschapsspelletjes

Bericht door Chefke » 31-12-2010 16:09

Hey,

Jeroen en ik zijn échte spellenfreaks. Doen jullie ook veel spellen en zo ja, welke?

Wij hebben verschillende groepjes mensen waar we gezelschapsspellen mee doen zo is er een Risk team, een Catan team (kolonisten van Catan, incl alle uitbreidingen zoals Steden en Ridders, uitbreiding 6 pers. lage landen enz.)
Ook doen we veel: paniek in de wei (spel met schapen hoeden) Rotterdam (spel waarbij je producten in de goede haven moet brengen) Monopoly en momenteel ook veel double-twelve domino. Maar dat hebben we pas nieuw vandaar.

Ik doe niet zo heel veel pc-games. Maar als ik echt tijd over heb dan doe ik spider solitare of Mahjongg. Jeroen doet veel ´s avonds en ´s nachts Omerta en een soort ridderspel van het internet. En jullie?
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 31-12-2010 16:46

Ohhh ik zou wel willen, maar sjonnie houd daar helemaal niet van..
Maar ik vind dat soort spellen heel erg gezellig en leuk om te doen, maar in je eentje is er niets aan :D :D
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 13-01-2011 08:30

Ik ben niet echt een spelletjesfreak, Stijn wat meer. Met anderen spelen we meestal Catan-achtige spellen, waarbij je iets moet bouwen of veroveren.
Zelf vind ik Scrabble nog steeds wel leuk, en Mahjong en Go (die doe ik heel soms ook online, zodat je tegen anderen kunt spelen).
Afbeelding

Kolnerke
Berichten: 20
Lid geworden op: 08-12-2010 18:54

Bericht door Kolnerke » 13-01-2011 14:13

ik zou graag 2 spellen willen kiezen, (A) Colonisten van Catan en Risk!

Plaats reactie