Borus zoekt een huisje

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Plaats reactie
Apple
Berichten: 272
Lid geworden op: 29-04-2011 21:21

Borus zoekt een huisje

Bericht door Apple » 08-12-2013 18:58

Ik weet dat dit een corgi-forum is, maar ook jullie hebben natuurlijk vrienden en familie, die misschien wel op zoek is naar een hondje zoals Borus.
Borus zit momenteel tijdelijk bij mij in de opvang.

Afbeelding

"Borus is een gecastreerd reutje van net 2 jaar oud. Borus is als Pup naar Nederland gekomen (komt uit Polen) en is toen geadopteerd, helaas wegens omstandigheden zoeken wij voor Borus een nieuwe baas.
Borus heeft veel energie die hij elke dag kwijt moet, er wordt een huis gezocht waar hij één of meerdere vriendjes heeft waar hij mee kan spelen, dit heeft hij echt nodig. Borus is een allemansvriend dat graag in gezelschap is, dit gaat ook prima en hij heeft hier veel steun aan. Borus is gevoelig voor stress en wordt hierdoor niet bij kleine kinderen geplaatst. hij heeft een consequente baas nodig, anders kan hij bazig worden en claimen. "

Het is een enorm sociaal hondje, die conflicten uit de weg gaat. Hij is speels met soortgenoten en doet het liefst niks anders dan lekker rennen en gek doen. Maar, als hij lekker zijn wandeling heeft gehad, ligt hij ook maar al te graag lekker aan je voeten. Hij kan heel erg makkelijk loslopen, heeft ook niet de neiging om weg te lopen. Alleen thuis blijven kan hij ook, mits hij buiten zijn energie voldoende kwijt kan.

Kortom, een ongecompliceerd hondje mits je hem wel behandeld als hond, ondanks dat hij klein is, heeft hij dit wel echt nodig.

Voor meer info kan men mij pb'en en anders via onderstaande Link.

http://baasjegezocht.webklik.nl/page/borus

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt!!
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 08-12-2013 20:26

Zo schattig, blijkbaar best Apple's vriend.
Hopelijk vindt hij vlug opnieuw een gouden mandje.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie