BOB - nieuws

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Plaats reactie
Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

BOB - nieuws

Bericht door Coo » 13-03-2013 10:52

Berichtje van Yvette:

Stichting Alert hondenopvang en herplaatsing schreef: Joepi de poepi Bob begint bij conflicten conflictmijdende gedrag te laten zien. Hij heeft het nog steeds niet op Harvey maar daar kan ik hem nu wel bij wegsturen zonder het risico te lopen dat ik zelf gebeten word. Bovendien staat hij dan eerst een tijdje te mopperen ipv er zo bovenop te klappen. Hij kan er inmiddels ook best langslopen zonder direct er op te klappen. Mogelijk dat zijn knokpartij met Tim de omkeer heeft gegeven. Daar heeft hij zo dik van verloren dat hij een halve dag zwaar onder de indruk was! Ik zal de filmpjes van van de week straks ook even hier posten

Ik kan niet zeggen hoe blij ik hiermee ben!!! (coo)

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 13-03-2013 13:13

Nou dat is nog een super goed nieuws!!!! GO BOB GO!!! Zo zijn we op de goede weg!!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 14-03-2013 12:13

Bob maakt vooruitgang, leuk om lezen. Mmmm, mijn inziens komt het wel in orde met die kerel.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 14-03-2013 15:20

thumbsup goed zo Yvette en Bobke, jullie zijn een superteam.
Afbeelding

Lante
Berichten: 98
Lid geworden op: 21-01-2013 22:18

Bericht door Lante » 15-03-2013 20:58

Mooi nieuws dat er verbetering is! Hopelijk straks ook een goed en blijvend adres voor deze Corgi kerel! :)
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 15-03-2013 21:42

Jullie zijn op de goede weg.

Bob heeft misschien wat meer tijd nodig eer het kwartje valt.

Hij is gewoon vergeten hoe de gedragsregels zijn en daar wordt hij nu even fijntjes aan herinnerd. sEm_oops2
Afbeelding

Yvette
Berichten: 134
Lid geworden op: 05-02-2013 21:58

Bericht door Yvette » 16-03-2013 21:40

Proest Bibaboppie is vandaag mee geweest met reddingshondentraining. Ik dacht da's leuk voor hem. Kan hij wennen aan andere honden en mensen. uiteraard wel met de muilkorf om. Waar hij prima aan gewent is maar vandaag was ie er heel zielig mee. Anders totaal niet.. De aansteller.

Nou toen ik het slachtoffer goed aanwees wilde hij er wel ff naar kijken omdat ik dat zo graag wou.. dat ie er een stukje knakworst bij kreeg nou ja dat was wel oke.. Hij vond het echter zo'n stom spelletje dat hij bij de 2de keer dacht ik blijf in de auto!



En ja als het goed is, is er van zijn korte carrière als reddingshond ook een filmpje gemaakt door een cursist.

Ook goed!

Tim vond t wel leuk die deed zijn naam als knuffelwijler weer eer aan. Hij vond t eerst eng.. zo'n verstopte man in de bosjes.. bibberend kwam hij dicht bij maar na de 2de keer... kroop hij gezellig bij Corne in t zeil... Anders lag hij daar ook maar zo allenig.

Oja een ander nieuwtje is dat Boppie van de pijnstillers af is. Hij krijgt nu multivitamines, omega3 visolie pillen en B50 pillen die hij ook zo bij zijn eten naar binnenwerkt. Kortom onze ouwe lullen regime. En daar doet hij t goed op.

Hij is ook weer op gewicht. Hij was na de operatie erg afgevallen en een mager graatje geworden nu is hij weer mooi. Ietsjes dunner als toen hij kwam maar wel zwaarder omdat hij hier bijna elke dag verplicht mee moet naar t bos. Dus meer bespiering krijgt.

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 16-03-2013 23:20

HAHAHAHAHA goed zo Boppie!!!! HAHAHAHAHA welkom in de wereld van de Corgi, Yvette. Het zijn reuzen-aanstellers!!! Moet je ze bij de dierenarts zien als ze een prikje krijgen..... hahahahaha.
Maar heel leuk dat je Bibabobje hebt meegenomen. Hij is net zo (niet) enthousiast als onze Bunker. Die is ooit bij een pakwerkdag geweest en daar zijn foto's van. Op de eerste lijkt het nog wat maar voor de rest wilde hij alleen maar knuffelen. Flyball hield hij na een kwartier voor gezien.
Afbeelding

Afbeelding

Yvette
Berichten: 134
Lid geworden op: 05-02-2013 21:58

Bericht door Yvette » 16-03-2013 23:43

Bij de DA is Bobje graag gezien maar niet heus..

Hij zeikt er grommend, grauwend en uitvallend de hele tent onder!
Incl DA, assistentes, mij en zich zelf...

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 17-03-2013 07:26

Oei, nog steeds? Hij gedroeg zich toch wat kalmer?
Komt het door eerdere gebeurtenissen? Zielig.

Plaats reactie