diep diep diep triest...... Jimmey

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 25-10-2012 10:41

Bedankt allemaal voor het medeleven!
Vanmorgen alweer contact gehad en Jimmey heeft heerlijk geslapen vannacht. Ze hebben hem gisterenavond nog even uit gelaten en ook dat ging goed, ondanks dat Jimmey het donker wel wat eng vind. Vanmorgen is hij mee geweest om de paarden in de weide te zetten en dat ging ook goed, alleen de Shetlandpony's vond Jimmey nog wel wat eng. Hij luistert erg goed naar de mensen en dat is ook weer positief!
Ze vinden Jimmey een hele leuke, lieve maar ook stoere hond!
Dus we duimen hier de blaren erop!

Hier thuis is het nu zo stil! Django hoor je bijna niet en die scharrelt rustig in het rond..... vanmorgen is wel het eerste wat Django deed een bal pakken en die steeds bij ons en de kinderen brengen....... dat heeft hij lang niet gedaan, want Jimmey was zo gefixeerd op ballen, dat Django de kans niet kreeg om daar mee te spelen....... dus heel grappig dat hij vanmorgen meteen een bal pakte.......

grtz Daane
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 25-10-2012 10:44

Super fijn om te lezen. Dat moet een geruststellend gevoel zijn. Fijn dat die mensen je een beetje op de hoogte houden!!!

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 25-10-2012 11:09

Goed voor Jimmy, gaat daar niets te kort komen.
Sterkte met het verwerken en het een plaatsje geven.
Dikke lebber van Alis en George

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 25-10-2012 11:49

fijn dat je al nieuws kreeg en nog positief ook...... we duimen verder.

En zo te lezen zal Django ook weer opleven, blijkbaar werd ie meer onderdrukt dan gedacht.... Hier zagen we hetzelfde met onze Bo die ook weer helemaal opleeft. Dus tot zover een win-win situatie voor beide honden en dat is waarvoor jullie het deden.

Het zal voor jullie een zware tijd worden met vallen en opstaan maar het feit dat goed gaat met beide honden zal voor jullie wat steun moeten geven.


we duimen verder met jullie mee....sterkte
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 25-10-2012 12:54

Komt helemaal goed met Jimmey. Positief blijven.
Afbeelding

karen
Berichten: 345
Lid geworden op: 18-11-2010 11:04

Bericht door karen » 25-10-2012 19:42

Wat een ongelofelijk prachtige plek voor Jimmey! Echt een droomthuis voor hem.
We duimen dat het goed mag blijven gaan, maar dat komt denk ik ook wel in orde.

Een erg moedige beslissing, maar in dit geval denk ik de enige juiste...

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 26-10-2012 20:01

Wat fijn om te weten dat Jimmey een hele fijn plek heeft gevonden waar zijn mandje mag staan.

Een hele moeilijke beslissing maar voor allemaal de beste denk ik.

En als ik nu zo lees dat het goed gaat met hem en dat Django ook weer helemaal opleeft, is er geen twijfel mogelijk dat jullie hier goed aan hebben gedaan. Petje af hoor.

Voor jullie zal het echt nog wel even moeilijk zijn, maar alles komt weer goed.
En uiteindelijk toch al een heel klein beetje een happy end.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 27-10-2012 13:01

Vanmorgen gemaild over hoe het ging....... ik kon het niet langer afwachten..... al wil ik de mensen alle tijd geven om te kijken en om te gaan met Jimmey, zonder onze tussen komst steeds........ maar ik hield het niet meer!

de eerste regel was: het gaat hier SUPER........ nou mooier kan bijna niet! Jim heeft geen interesse in de paarden in de weide of in de box of als ze daar tussen lopen...... hun hond is wel bazig naar bal en eten en dat vind Jimmey best..... heel mooi, hier thuis was hij juist heer en meester over eten en speeltjes......
Hij luistert goed en heeft geen behoefde om weg te lopen/ van hun terrein af te gaan.....
Het blaffen naar de postbode/krantenbezorger heeft Jim nog steeds, al houd hij daar wel op met blaffen als ze van het terrein af zijn...... hier blafte hij soms wel een kwartier door!!
Dus het klinkt allemaal heel goed!

Al heb ik nog steeds een gat gevoel in mijn borstkast zitten.... dit soort berichten vullen hem wel met een heel fijn gevoel dat het goed zo is...... we zijn pas een paar dagen onderweg, maar ik heb echt hoop dat het goed gaat!!!

grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 27-10-2012 20:12

kan me inbeelden dat zulke berichten je wat opbeuren, we blijven onze vingers kruisen dat het zo verder mag lopen voor Jimmey, hop naar het volgende positief berichtje.... het gat is effe weer opgevuld :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 27-10-2012 20:57

Blij te vernemen dat het Jimmey goed gaat. Hopelijk blijft het dezelfde positieve richting uitgaan ginder op de erf en heeft Jimmey een nieuw gouden mandje gevonden.
Dat je een gat in je borst hebt, is zeer begrijpelijk en dat gat zal niet op een week hersteld zijn, maar later zullen jullie positief terugkijken naar jullie moedige beslissing.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie