Cardigan zoekt baasje

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

je bericht op het forum

Bericht door Coo » 08-12-2010 10:54

Hallo Monique,
Van het bestaan van dit forum wisten we (nog) niets af, maar ik heb me speciaal aangemeld omdat ik jouw vraag om herplaatsing doorgestuurd kreeg.
Kijk even op onze site www.corgiherplaatsing.eu , als je wilt. En ook bij het voorstellen heb ik een berichtje gezet om ons voor te stellen.
Wij hebben net 2 heel goed geslaagde herplaatsingen achter de rug iedereen was tevreden, de oude eigenaren, de nieuwe, het asiel, de fokker en vooral wij!! Daar doen we het voor.

groetjes, Coo de Waard

simonest
Berichten: 52
Lid geworden op: 22-11-2010 18:11

Bericht door simonest » 09-12-2010 21:23

Ik zocht inderdaad een herplaatser maar heb net een schat uit het asiel gehaald van 12 jaar oud.

Het was anders wel iets voor ons geweest.

Esther

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 09-12-2010 22:39

Hoi Esther,
Hoe is het met Jerry? Je noemt hem een schat, lief is dat!
En heb je gezien dat Denzel ook herplaatst is. Hij is naar mensen gegaan die ervaring hebben met corgi's en die alle tijd voor hem nemen.
De fokker van de andere Cardigan die bij ons op de site stond (ook herplaatst) heeft aangeboden de nieuwe eigenaars bij te staan, indien zij dat willen.
Dit vind ik grote klasse! Wat een samenwerking!

simonest
Berichten: 52
Lid geworden op: 22-11-2010 18:11

Bericht door simonest » 10-12-2010 09:43

Het gaat super met onze Jerry. Het is gewoon ook een schat. Wil graag knuffelen. Met de beide honden samen gaat het ook goed.

Jerry is niet zo'n fan van Patsy want hij wil wel grommen als ze te dichtbij komt. Patsy doet dit niks en loopt gewoon weg.
Maar aan de andere kant, lopen ze gewoon naast elkaar en Jerry ligt vaak naast de stretcher van Patsy terwijl ze erop ligt. Dus het gaat goed.

Heb net een foto geplaatst van Jerry aan het relaxen, dan zie je wel hoe hij geniet vd aandacht.

Fijn dat beide corgi's herplaatst zijn, had het al gezien op je site.
Hou ook voor jullie in de gaten of er ergens herplaatsers aangeboden worden. Vind het een goed initiatief van jullie.

Groeten Esther

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 10-12-2010 09:52

Het is altijd zo fijn om te horen dat het goed gaat, heerlijk!
Ik vind jou ook een kanjer wooohooo , want de kans dat een oude hond uit het asiel gehaald wordt is natuurlijk niet zo groot!
Het zou fijn zijn als je in de gaten kan houden of er ergens herplaatsers zijn, we kunnen er altijd over het hoofd zien natuurlijk.
Bedankt!

Plaats reactie