2 supermooie Cardiganbroertjes van 3 jaar op Marktplaats

Hier komt liefst zo weinig mogelijk in terecht over beestjes die een nieuwe thuis zoeken.
Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 25-02-2011 21:33

Suzan schreef:Nee niet heeeel lang inderdaad, maar wel wat langer toch? Nu ik er nog eens naar kijk, misschien is het voor een deel wel optisch, dat haar borstkas minder diep is, ofzo?

Philo:

Afbeelding

Versus Paulien (nog zo'n intern. kampioen);


Afbeelding
Ohh maar dit is niet het hondje wat ik gezien heb op MP, ik heb naar die eerste link gekeken.
Tja die is wel vrij lang :D
wel een heel erg grappig hondje, lijkt wel of er ook schipperke inzit ofzo

ze lijkt wel een beetje op ons rocky (nou ja niet de kleuren) die had ook lange pootjes en toch zouden we zweren dat er ook corgi inzat.
En boerenfox/jackrussel enz enz :D

PS de VKB (ofzo) is in het leven geroepen zodat de bekende broodfokkers een vereniging hadden om zich op te beroepen.
(zodat ze konden zeggen dat ze ergens bij aangesloten zitten), helaas is het allemaal gebakken lucht.
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 25-02-2011 22:11

Sanne en Sky schreef:PS de VKB (ofzo) is in het leven geroepen zodat de bekende broodfokkers een vereniging hadden om zich op te beroepen.
(zodat ze konden zeggen dat ze ergens bij aangesloten zitten), helaas is het allemaal gebakken lucht.
Kijk, Sanne heeft het door! Slimme meid hoor. Ik heb (lang geleden) eens contact gehad met zo'n fokker om meer over die VKB te weten te komen. Nou, da's niet best. Met mooie woorden en contracten gaat de garantie tot de achterdeur. Daarna niet meer zeuren, haha.
Wat heb ik toen moeten lachen, en ze namen zichzelf nog serieus ook!
Afbeelding

Plaats reactie