Enkele foto's van een mooi puppydametje

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 06-01-2014 10:26

Thanx... :D :D Had de foto's met mn telefoon gemaakt..... want zoals gebruikelijk laat ik mn cameraatje weer thuis liggen..... maar goed.... er zijn weer foto's :D :D :D
Heel belangrijk want je ziet haar echt dagelijks groeien running_dog running_dog gaat zo hard!!

Grtz Daane
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 11-01-2014 10:28

Gisteren zijn we weer op de puppygroeimiddag geweest bij de dierenarts..... Haily weegt inmiddels 9,3kg!! :o :o
De dierenarts die haar eerst op max 13-14 kg had geschat, heeft dit nu naar boven in moeten stellen....... want ze zal "groter" uitvallen.... maar dik is ze niet, ik kreeg complimenten over haar mooie postuur en haar mooie vacht!!!

Haily is een echte leuke hond...... zo lief en aanhankelijk..... laat zich horen dat ze er is en dan niet op een vervelende manier..... :D :D

Waar we alleen wat minder blij mee zijn is haar fasenatie van stenen...... overal moet ze stenen oppakken....... en ze heeft echt genoeg speeltjes en kauw dingen hier thuis...... maar zodra we buiten zijn.... pakt ze iedere steen op..... die ik dus meteen af pak en of ruil voor een piep speeltje...... de tuin hier is inmiddels zo goed als steen vrij..... want elke steen die ze pakt die gooi ik weg.......... maar ook in het bos doet ze dit....... Volgens onze dierenarts een fase en met wat extra gekregen tips hopen we dat het snel over is.....
Het vervelende is alleen dat ze echt kauwt op die stenen en van de week zat ik dus met haar bij de dierenarts, want er zat 1 voor tandje dus helemaal los.... en ook een hoektand heeft ze toen afgebroken..... de dierenarts heeft het losse tandje verwijderd en de hoektand bijgevijld dat de scherpe randjes eraf zijn..... dus nu zijn we nog feller met opletten en straffen en belonen als ze bv een tak pakt.....
Het is zo zonde want ze had zo een mooi gebit........ maar goed, eten doet ze nog als de beste en zo te zien heeft ze er zelf geen last van...... gelukkig maar want het is echt ons moppie... hartjes

Grtz Daane
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 11-01-2014 13:08

Hoi Daane,

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat, op de stenen na dan. Het zal vast nog wel minder worden hoor. Hummer pakte als pup ook veel meer dingen op dan nu, komt vast goed.

Groetjes Miranda
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 12-01-2014 17:13

Och Daane, een tand meer of minder maakt het karakter van je hond niet, dus ...... Uiteraard is het voor jullie wel stenen-opletten geblazen.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 13-01-2014 18:46

Zo ondanks mijn fikse keelontsteking.... en de verkoudheid die daar nog eens bovenop kwam..... zakte de koorts vandaag toch zo een eind dat ik even met de hondjes naar "de overkant" ben gegaan...... wel is waar met de auto ipv de roeiboot...... maar genoten hebben ze...... en ik ook!! :D :D Daar knapt een mens van op...... 2 vrolijke corgi's!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grtz Daane
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 17-01-2014 21:08

Hoh Daane, de keelontstekingen zijn goedkoop. Hier hebben we er ook last van gehad en de collega's ook. Maar niettemin, de foto's zijn weer zalig. Ze worden dag na dag GROOT en dan is het wel degelijk GROOT. Wij zien ze groeien, fotoreeks na fotoreeks.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 25-01-2014 17:19

Wat een super mooie foto's van je honden. Zo te zien wordt Haily een pronte meid, hihi. Ik ben nog steeds fan van haar.
En met z'n beiden hebben jullie nu een topkoppel.

Ga vooral zo door. Stuur me privé ook maar weer eens een paar foto's.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 27-01-2014 12:25

Zo.... ff een kort stukje....... want wat een keelontsteking leek....... was helaas een zware longontsteking.... :( gelukkig dan wel een virale, dus mag het zelf oplossen..... met hulp van een verdamper voor de nodige extra lucht....... maar gelukkig is de koorts er nu uit en knap ik bij beetjes op.....
Gelukkig was het totaal niet moeilijk om mensen te vinden om de hondjes uit te laten...... dus die worden enorm verwend en komen overal!!!! Dus dat is voor mij ook wel prettig!! Kan het dan beetje los laten en me zetten op beter worden.....

Gelukkig is het stenen kauwen bij Haily over..... madam is heel erg aan het wisselen en heeft nu gelukkig met hulp de voorkeur aan haar flos touw gegeven..... Haily heeft inmiddels dus bijna al haar voortandjes gewisseld en diverse kiezen...... ik moet steeds even in haar mondje kijken, want ze slikt dr tandjes door, dus soms gaat het sneller dan ik verwacht......

Haily is echt een mega knuffel...... wat ligt ze toch graag op schoot of op de voeten...... en zo lief en leergierig...... maar ook een echt eigen willetje..... kortom een echte corgi :D :D
Ik zal binnen kort weer wat foto's plaatsen..... want je hoort haar groeien.....

Grtz Daane
Afbeelding

Jacintha
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-11-2012 15:50

Bericht door Jacintha » 29-01-2014 15:36

heel veel beterschap toegewenst ..

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 30-01-2014 22:28

Dat groeit als kool zeg.

Enne beterschap, hier zijn we ook al 3 weken aan het snotteren en kuchen.

Vervelend virusje!!!!!!
Afbeelding

Plaats reactie