Enkele foto's van een mooi puppydametje

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 16-12-2013 19:14

hoe leuk dat was zeker een vermoeiende uitstap :mrgreen: en dan mag ze al wat moe zijn :lol:

en helemaal cardi...al het speelgoed is MINE :wink: :wink:
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 18-12-2013 10:44

Dat Haily een meisje is dat wisten we al......... maar dat het ook een echte vrouw is..... dat bewijst ze steeds weer op nieuw! :D Vanmorgen weer.... ik ga het huis schoon maken en zodra ik de emmer pak, staat madam bij me.... zodra ik de emmer neer zet, moet er druk in gesnuffeld worden en als ik het doekje eruit pak en uitwring moet daar ook druk aan gesnuffeld worden :D :D Django kiest dan snel eieren voor zijn geld en smeert hem naar zijn mand om daar ook niet meer uit te komen, dus een echte man :lol: :lol: :lol:
Haily volgt me overal waar ik kom en lijkt mijn "werk" wel na te kijken.... waar ik ook ga of kom...... Haily volgt.... ga ik op de kruk staan om de bovenkasten van de keuken te doen.... staat madam met haar voorpootjes ook op de kruk...... en maar volgen wat ik doe....... Ook met stofzuigen word ik overal gevolgd.... 8) geen blaf hoor je..... alleen maar kijken en ruiken wat ik doe...... overal waar ik ben geweest word ook druk gesnuffeld.....

Manlief zat het vanmorgen (vanaf de bank, waar anders :? ) allemaal eens aan te kijken....... omdat ik natuurlijk geen tempo er zo in kan houden, was ik een beetje aan het mopperen....... manlief zei..... hé ze moet later zelf ook een huishouden draaiend houden, dus zo leert ze van jou... :mrgreen: :mrgreen: leuk hoor zo een man!!

Toen ging ik dweilen en moet Haily in haar bench...... nou het commentaar was niet van de lucht..... ze was het er echt niet mee eens dat ze daar in moest........ toen de vloer droog was....... werd er wederom druk gesnuffeld overal en viel ze midden op de vloer in slaap....

Ik vraag me nu af of Haily niet toevallig een schoonmaak inspecteur is.. :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar iig het huis is weer schoon.... en Haily uitgeput van alles controleren :D :D

Grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 18-12-2013 12:23

amaai wat een huishoudhulp zeg :mrgreen: :mrgreen: zie het helemaal voor me :wink:

en ja ..... zo te lezen heb jij 2 'nieuwe' mannen in huis, Django en manlief blijven zo ver mogelijk van al dat werk vandaan running_dog running_dog waarom verschieten we daar ook niet van clever

Kan me inbeelden dat je dan voor geen meter opschiet met je werken, maar wel heel lief hé :lol:

maar let wel op hoor met die kinderarbeid, voor je het weet staat dame Haily 's avonds na een 'werkdag' klaar met haar pootje omhoog om haar loon op te eisen rollsmile rollsmile rollsmile rollsmile
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 18-12-2013 12:46

En weer wat foto's....... want ze groeit zo hard!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ok en natuurlijk ook een foto van Django....:D
Afbeelding

Grtz Daane
:D :D
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 18-12-2013 13:46

wat is het toch een mooie dame aan het worden zeg ...en Django is al een knappe grote heer.....
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 20-12-2013 20:50

Wat leuk om weer even een update te zien.

Ja, helpen kunnen ze als de beste, heel erg herkenbaar uit ''onze'' puppietijd.

En die blik in haar ogen.......Nipper kan precies zo kijken.
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 20-12-2013 22:15

Ai, ai, dat gaat snel. Kleine dames worden grote dames. Doet me eraan denken dat ik even 11 kilometer verder moet binnen springen om ook zo'n lekker broertje van Haily even te knuffelen. Zo kan ik me het best inbeelden hoe groot Haily nu al is.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 23-12-2013 10:20

Gisteren weer ons dagelijks rondje in het bos...... heerlijk met zn alle wandelen..... alle elektronica thuis gelaten..... rust en ruimte..... heerlijk......
Halverwege het bos zie ik ineens iets heel bekends aan komen lopen...... en jawel hoor een corgi.... en een cardigan ook, dus dubbel zo leuk...... en ineens komt er nog een corgi aanlopen..... twee kanjers..... zo leuk!! Meteen even met de eigenaar staan praten, want zij had altijd al een corgi.... die heel veel op onze Django leek..... maar die was vorig jaar overleden op 17 jarige leeftijd... hij was met de kerst verlamt geraakt en daarna was het helaas over.... heel zielig maar wel een mooie leeftijd..... en nu heeft ze dus deze twee kanjers....de hondjes zijn beide mannen.... Laglan een donkere brindle van 11 maanden en Yani een blue merle van 6 maanden....... wat een mooie honden........ Django en Haily gingen meteen met ze spelen...... schitterend....... :D :D :D
Laglan komt uit duitsland bij een fokker vandaan...... en Yani bij een fokker die eerst geloof ik in zweden woonde en daarna naar Duitsland is verhuist....
Ik weet niet of ik beide namen goed schrijf.......maar we waren dan ook helemaal verliefd op de twee mannen...... en Haily ook.....!!!
De eigenaresse vertelde dat de blue Yani wel wat te fluff was...... maar wij vonden hem erg mooi! En Laglan de brindle had een hele mooie witte kraag en je zag dat zijn lijfje nog bij zijn hoofd moest groeien... :D maar ohh wat een mooie honden......
Ze wonen bij ons in de buurt...... dus hopelijk zien we ze nog heel veel lopen!!!

Tja en dan heb je natuurlijk juist geen telefoon of fototoestel mee... dat was wel balen.... maar dat komt nog wel goed...... voorlopig lopen we elkaar de aankomende jaren vast nog wel vaak genoeg tegen het lijf!!!!

En gisteren middag had Haily haar vuurdoop...... mee naar de verjaardag van oma..... nou mevrouw heeft zich echt keurig gedragen..... soms was het wel wat druk vond ze........ maar dan ging ze achter Django liggen en later waren we haar kwijt....... lag ze heerlijk onder de kast te slapen..... tja dat past nu nog........ dus keurig..... ik ben zo trots op haar!!! En iedereen gaf er complimenten over..... nou beter kan niet!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 05-01-2014 19:45

Zo........ vandaag weer ons dagelijks rondje bos........ en vandaag weer foto's gemaakt!!! :D


Afbeelding
Haily valt bijna weg tussen de blaadjes......

Afbeelding

Afbeelding
Kwispelend komt ze steeds aanlopen....... wat is het toch een vrolijk hondje...

Afbeelding
Waar is Haily???

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Even samen met Django snuffelen...

Afbeelding

Afbeelding
Ja ik kom er aan....

T was weer een heerlijke wandeling!!!!:D :D :D

Grtz Daane
Afbeelding

Jacintha
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-11-2012 15:50

Bericht door Jacintha » 05-01-2014 20:50

wat een vrolijkerd zeg :D en wat een mooie foto's thumbsup

Plaats reactie