Enkele foto's van een mooi puppydametje

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 23-02-2014 10:36

Zo.... van de week hier aan de overkant Haily even wat langer los gelaten... we zijn nog aan het opbouwen, maar wat geniet onze dame van haar vernieuwde vrijheid!!!!

Heerlijk samen met Django genieten...
Afbeelding

in de hinderlaag gaan liggen om Django te laten schrikken....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat ben ik mooi he!!!!
Afbeelding

Ja het gaat gelukkig weer goed........ heerlijke dame om op te zien groeien....... het is echt een "tantetje" die goed weet wat ze wilt en dat ook goed laat blijken!!
:D :D

Grtz Daane
Afbeelding

Jacintha
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-11-2012 15:50

Bericht door Jacintha » 24-02-2014 16:28

ze groeit hard zeg :D

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 27-02-2014 18:45

Ja zekers ze groeit als kool....

Afbeelding


Afbeelding

Deze zijn van de week gemaakt....... heerlijk genieten we van onze dame!!!

Grtz Daane

Ps... wie kan mij vertellen hoe ik de foto's groter maak???
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 28-02-2014 19:54

Wat lijkt ze veel op onze Nipper zeg.

En wat wordt ze mooi en ook al zo groot.

Hoe je de foto's groter maakt weet ik ook niet, maar de eerste foto vergroot wel als je er op klikt en de 2de foto niet.
Misschien heb je de 2de foto eerst verkleind en daarna op het forum gezet.

Luc zal het vast wel weten, maar Elsje en Luc zijn in geen velden of wegen meer te bekennen (net zoals zovelen van dit forum, jammer genoeg :cry: )
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 23-03-2014 11:10

Dat is idd jammer dat er bijna niemand hier meer komt....... ik ben erg benieuwd hoe Haily dr broertje eruit ziet inmiddels......... maar zo zonder facebook...... ben je iedereen kwijt.... zonde!

Ik hoop dat het vandaag nog eens stopt met regenen....... dan ga ik lekker lang stuk wandelen..... en dan foto camera weer mee..... die zit al in mn jaszak..... anders vergeet ik die weer........ maar dan plaats ik weer nieuwe foto's...... Haily ofwel tante tut / tuttie (zoals haar koosnaampje is) groeit zo hard!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 23-03-2014 19:18

Ik kijk al vast weer uit naar de nieuwe foto's van jullie Haily :lol:
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 23-03-2014 20:30

Hi! :D
Zusje Haily is een knappe jonge dame geworden, hoor. Is een knap nestje, want onze kleine man is ook een knapperd aan het worden (vind ik toch). Ondertussen ook al foto's gezien van het andere broertje en die is ook op weg om de harten van menig Cardie-dametje sneller te doen slaan, hoor. :wink:
Ik plaats asap eens wat Hador-foto's (ik heb er wel al enkele :D ).

Even over het plaatsen van de foto's.

Op dit forum is er wat 'oudere' info over het plaatsen van foto's te vinden op

http://amazingcardigan.forum2go.nl/foru ... -t191.html

Deze uitleg is ietsje anders dan wat er nu te zien is bij het plaatsen van foto's, maar het principe blijft wel hetzelfde.

Nu zie je dit.
Afbeelding

Nu staat er 'Laat de grootte ongewijzigd', daar waar er vroeger 'Maak mijn foto niet groter' stond. Je kunt dus zelf de grootte kiezen, maar misschien kies je daar het beste om de grootte ongewijzigd te laten. De originele foto moet dan wel groot genoeg zijn, natuurlijk.
Nog een verschil met 'vroeger', is dat je nu meteen meerdere foto's kunt selecteren en uploaden.

Ikzelf werk bijna altijd met webalbums zoals Picasa en Photobucket. Dit werkt ook heel makkelijk.

Ik hoor het wel mocht je nog hulp nodig hebben, hé!
okokok
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 07-04-2014 11:35

Pfff..... wat kan een mens het soms toch druk hebben........ en dan komen de foto's maar niet op de site..... nu er maar eerst voor gaan zitten en hopla ze erop zetten....

Wat gebeurd er ook een hoop...... Haily groeit als kool........ een hoop dingen leert ze super snel, zonder dat wij er echt mee bezig zijn...... zoals het commando blijf..... ineens blijft ze keurig naast Django zitten zonder dat wij er echt mee bezig waren.......
Maar het leren dat je niet overal op mag kauwen..... dat is een moeilijke.... want dat je naast de bank op een speel touw mag kauwen dat mag wel.... maar op de hoes van de bank kauwen mag dus niet...... want als ik ernaast kauw op t touw..... dan zijn de baasjes blij........ en zeggen ze goed zo...... maar als ik de hoes van de bank "oppimp" met twee grote "lucht" gaten.... dan worden ze erg boos........dus dat is erg moeilijk...... Ook graaf ik erg graag overal gaten in...... en mollen graaf ik ook erg graag uit....... dan zegt t vrouwtje niets....... maar toen ik een rustig een gat aan het maken was tussen twee planken van het terras toen werd ze weer boos........ pfff het valt niet mee pup te zijn hoor!!!!

Ik durf nu al zelf in de boot te stappen.... via het plankje en dan hop erin.... want varen vind ik nu erg leuk....... al was het in het begin erg eng!!!
Ook durf ik nu tot mijn buikje in het water te stappen........ gelukkig blijft grote broer Django altijd bij me......
Wat ik ook reuze leuk vind is rennen, tikkertje spelen en in Django zijn staart hangen........ gelukkig mag het spelen weer en heb ik totaal geen last van mijn beentje meer...... al die tijd stil zitten....... daar is een corgi niet voor gemaakt...... nu ren ik weer en ondek langzaam alles in de wereld....


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 12-04-2014 21:21

Wat al weer een heerlijke pup Danielle en inderdaad die groeit als kool, haha.
Geniet van het meissie, voor je het weet zijn ze groot.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 13-04-2014 18:56

Zo vanmorgen vroeg..... voor alle toeristen kwamen...... even een foto gemaakt van de hondjes bij de bollen.......op dit veld lopen we veel als er niets staat....
Afbeelding
Django voelde zich niet zo op zn gemak.... hij heeft nml geleerd van ons dat hij nooit bij de bollen mag komen... dus het koste mij de nodige moeite op hem daar te laten zitten.... Toen ik ook zei dat het klaar was, speurte hij daar bij de bollen vandaan.... :lol: :lol:


Nog eentje, maar dan zonder ons gezellige duo
Afbeelding


We zijn druk in de tuin bezig.... aangezien Haily ons "hielp" het al zeer slechte houten terras eruit te halen.... hebben we dit maar even vervroegd gedaan en nu hebben we dus even weer de onderroosters "kaal" liggen.... met een randje hout nog voor de hondjes op te lopen..... we hopen dat het kunstgras snel komt, dan kan dat erin gelegd worden....
Omdat het zo droog hier is was ik de tuin aan het sproeien en wat is nu leuker voor een pup om met de watersproeier te spelen..... ook al moet je over die "enge" roosters lopen.....
Afbeelding

Afbeelding
Op het laatst was ze helemaal kledder nat......... maar ze vond het geweldig!!

Grtz Daane
Afbeelding

Plaats reactie