Play Cardigan Kalender: een voorproefje.

Heb je fotos (liefst niet te klein!) die we kunnen gebruiken voor onze verjaardagskalender "Play Cardigan Kalender 2011", plaats deze dan hier.
luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Play Cardigan Kalender: een voorproefje.

Bericht door luc.vdberghe » 29-01-2011 11:00

hihihi

Hallo,

Na een tijdje knutselen ben ik tot het onderstaande resultaat (zie prenten van het voorblad en van de 12 maanden) gekomen. Zoiets zou het dus worden, onze Play Cardigan verjaardagskalender. Het idee om de foto's van jullie hondjes op de maand van hun geboorte te plaatsen is slechts deels gelukt en dit omdat er soms teveel honden in dezelfde maand geboren zijn en ook omdat ik niet van alle honden de verjaardag heb. Ook staat er niet van elke hond van onze forumleden een foto tussen, want niet iedereen heeft gereageerd op dit topic. Wil je toch nog een foto van jouw hond(en), of wil je een andere foto van jouw hond(en) laten opnemen in deze kalender, laat dit dan best zo vlug als mogelijk weten. Ik tracht dan om er nog een hondje tussen te wringen. :D
Heb je opmerkingen over layout of iets anders (liefst niet te veel, hé :wink:), laat dit dan ook maar weten. De hieronder getoonde versie is niet definitief, hé.
Van enkele foto's die ik gebruikt heb is de kwaliteit (de grootte moet minimaal ongeveer 1200x900 pixels zijn) niet goed genoeg (wordt aangegeven door het programma waarmee ik de kalender maak). Als de eigenaars van deze honden zo'n kalender willen, dan laat ik wel weten van welke foto er betere kwaliteit nodig is.

Nu nog even meegeven dat deze kalender 33cm hoog en 24cm breed is en €12,95 kost. Verzending (naar Nederland, denk ik) kost €2,95. (zie http://www.myphotofun.com/1/nl/?content ... ontent.asp)

Ik verneem het wel wie geïnteresseerd is. Er komt er al zeker ééntje richting Oudenaarde. bye


AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 29-01-2011 13:54

wooohooo yourock
Erg mooi geworden luc okokok

(dit is niet de 18 plus versie denk ik knipoog2 )
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 29-01-2011 14:13

Sanne en Sky schreef: (dit is niet de 18 plus versie denk ik knipoog2 )
Hey Sanne,

Dank u.
Neen, het is geen 18-plusversie (misschien wordt de naam dan ook beter "Amazing Cardigan Verjaardagskalender" i.p.v. "Play... enzoverder) geworden, want daarvoor had ik zeer veel 18-plus foto's nodig en ik vermoed dat een verjaardagskalender met mooie foto's van al die knappe beestjes meer aantrek zal hebben. Zou leuk geweest zijn dat ik een extra pagina met een reeks 18-plus fotootjes kon toevoegen, maar dit kan niet via dit programma (of ik moet er een maandje minder in opnemen :wink:).

We zien wel wat er algemeen over gezegd wordt, hé!

okokok
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 29-01-2011 15:24

Inderdaad, verjaardagskalender is een betere naam. Bewaren we 'play' voor iets in de toekomst, hihi.
Ontzettend mooi Luc, jij bent wel los vertrouwd met de pc :wink: , haha.

Hier nog de geboortedatum van Mendel 01-09-1999

Eh, hier nog een mooie foto van Paulien
Afbeelding

Enne, voor Eenrum doe ik direct drie bestellingen. Eén voor ons zelf en twee waar ik de baasjes van Mendel en een vriendin gelukkig mee ga maken, hihi.

Commentaar heb ik niet, maar wel complimenten :lol:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 29-01-2011 16:22

Nog een foto van Julie voor het geval je die er tussen kunt knutselen.
De geboortedatum had ik al eerder opgegeven.

Afbeelding
Afbeelding

ine
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 16:39

Bericht door ine » 29-01-2011 17:08

Dekkertje zet luc weer aan de knutsel :lol:
( die dacht al een heel eind te zijn....... :lol: )

Mooie kalender geworden Luc! okokok

Ine.
1 corgi is leuk,2 corgi`s nog leuker,
Blue Merls waanzinnig leuk!
Afbeelding

Diana
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-12-2010 16:12

Bericht door Diana » 29-01-2011 17:18

Wouw Luc!!
Heel mooi gedaan!!
Grote complimenten!!!!!!!!!!!!

welshclan's
Berichten: 236
Lid geworden op: 25-11-2010 12:18

Bericht door welshclan's » 29-01-2011 19:15

Je bent ook nooit tevreden dekkertje.

Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 29-01-2011 19:19

Sprakeloos.
Mooi gedaan Luc number1
Zoveel Cardigans bij elkaar, het duizelt me bijna.

Ik heb zelf vorig jaar ook een verjaardagskalender met foto's van Glenda en Nipper gemaakt.
En dit jaar hangt er ook al weer een maandkalender met foto's van....


Marjo en Co
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 29-01-2011 19:36

welshclan's schreef:Je bent ook nooit tevreden dekkertje.

Afbeelding
Nee nee Meta, ik ben altijd tevreden. Maar als jij Luc z'n eerste stukje nu even leest, dan zie je dat hij nog vraagt om foto's en probeert om die er tussen te 'wringen'. Het woord proberen leert je dat het kan, maar niet moet.

Lezen Feenstra, is heel moeilijk.
Afbeelding

Plaats reactie