Foto's van ons en uiteraard van d'n Shibby

Plezant om elkaar te leren kennen via een fotootje, dus plaats er ééntje van jezelf (mag met jouw hondje of ... zijn) onder dit forum.
Ybbihs
Berichten: 8
Lid geworden op: 17-06-2012 22:16

Bericht door Ybbihs » 08-07-2012 13:40

elsje schreef:Helemaal te gek en Arwen heeft haar grote moddervriend gevonden :mrgreen: Haha een groot moddermonster en daarna pootje baden, heerlijk thumbsup

Shibby heeft het duidelijk naar zijn zin! :lol:
Zijn grote liefde voor modderpoelen is er langzaamaan in geslopen. Ik kan er iedere keer weer zo van genieten als hij je nog even vragend aankijkt of het mag en als ik dan een nauwelijks zichtbaar knikje geef, stuift hij er op af. :mrgreen: :mrgreen:

Leuk dat jij ook zo'n modderfanaat hebt :mrgreen:
Hoe is dat met een Corgi vacht en modder eigenlijk?

Shib is overduidelijk een levensgenieter. En met zijn karaktertje heeft hij overduidelijk ook de beste baasjes getroffen :mrgreen:
Elly schreef:Mooi stel zijn jullie!
Dankjewel Elly.
Ik heb altijd heel erg genoten van de foto's van Rico die je altijd op het Hondenforum plaatste. Prachtig hondje!

welshclan's schreef:Hallo Tine mooie foto's en erg leuk nu weet ik ook met wie ik gisteren aan de telefoon heb gesproken. :D
Hé wat leuk! :D
Ik heb net ook het mailtje voor de puppenlijst verstuurd! pink_elephant

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 08-07-2012 14:15

De vacht van een Cardi en modder gaan zeer goed samen, even droogwrijven en daarna eventueel (afhankelijk van de hoeveelheid modder) even eruit kammen en klaar is Kees :mrgreen:

Shibby is nog vriendelijk hij vraagt toestemming om de modder in te gaan :lol: Arwen niet, die gaat er gewoon voor :lol: :lol:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 08-07-2012 20:37

Jij bent helemaal weg van dat koppie van Shibby :lol: , nou, jij niet alleen hoor.
Welkom op't forum en veel babbel- en leesgenot.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie