Wedstrijd 5: Herken de hondjes en vind de zin.

Hier valt regelmatig iets te winnen!
luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Wedstrijd 5: Herken de hondjes en vind de zin.

Bericht door luc.vdberghe » 16-04-2011 20:03

hihihi

Hieronder zie je een reeks snelbewegende prentjes van Cardigans. Deze prentjes zijn geëditeerde versies (blueprint, heatmap, sketch, inkstamp, neon, twirl) van allerhande Cardi-foto’s die regelmatig bovenaan dit forum verschijnen. Onder deze prentenreeks staat ook een reeks cijfers.

Afbeelding

31212154662311324515121431253445241311513


Wat is nu de bedoeling?

Er zit een zin verborgen in de snelbewegende prentjes en deze zin moet natuurlijk gevonden worden. Let wel, het is een Engelstalige zin! aycaramba

Een woordje uitleg:
Er zit tussen de serie bewerkte foto’s één foto die niet overeenkomt met de originele foto. Er werd dus wat geknipt, geplakt en nog wel wat meer van dat. Deze foto maakt geen deel uit van de zin, maar geeft aan waar de eerste letter van de zin begint, namelijk rechts van deze foto.
Heb je de foto gevonden die de eerste letter aangeeft, dan tracht je het hondje op deze foto te herkennen. Lukt dit, dan kijk je in de cijferreeks de hoeveelste letter genomen moet worden van de naam van de hond op de foto (eerste foto = eerste cijfer, tweede foto = tweede cijfer, enzovoort). Even verduidelijken: denk je op de eerste foto bijvoorbeeld Arwen te herkennen en het eerste cijfer in de cijferreeks is 3, dan start het eerste woord met een W.
Zo ga je foto per foto verder tot je terug aan de niet-meetellende foto komt. Op dat moment zou je een reeks letters gevonden moeten hebben die dan samen de zin vormen. De volgorde waarin je de letters vindt is de volgorde waarin de zin opgebouwd is. sCo_hmmthink

Om toch wat hulp te bieden bij het herkennen van de hondjes op al die vreemde foto’s, zie je bij deze foto’s ook alle namen verschijnen en vind je hieronder snelbewegende collages van alle originele foto’s. wooohooo

AfbeeldingAfbeelding

Gelieve uw antwoord, de juiste zin dus, naar mijn email-adres (luc.vdberghe1@gmail.com) te sturen (dus geen PB-tje!).

Veel succes!! Okokok

easter1 PS: heb je vragen, dan roep je maar!. egg_hop
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 16-04-2011 20:12

Ik snap het wel, maar pfffffffffffff ik dacht dat dit een makkelijkere puzzel zou worden.

Ik wens iedereen Succes!
Margreet.
Afbeelding

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 16-04-2011 20:16

Hallo Luc, de collage is hier niet te openen. Wij krijgen het upload venster.
We worden wel en beetje tuureluurs van die gif, maar we gaan een poging wagen.
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-04-2011 20:18

nou ik zal wel veel te dom wezen, maar ik snap er werkelijk niets van :oops:
Ik kan de hondjes wel herkennen en ook wel de foto die er niet tussen hoort maar hoe dat nou zit met die cijfertjes eronder?? geen idee
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 16-04-2011 20:22

Hallo,

Zie je de collage gewoon in het scherm? Het de bedoeling dat deze enkel te zien/bekijken is in het forumbericht, hé.

Sorry dat ik jou een beetje tuureluurs maak, hoor. Werd ik zelf ook wel een beetje als ik de wedstrijd aan het maken was. :D
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 16-04-2011 20:25

Werd ik zelf ook wel een beetje als ik de wedstrijd aan het maken was.
Ha! God straft meteen..... te moeilijk duh

rollsmile
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 16-04-2011 20:28

Sanne en Sky schreef:nou ik zal wel veel te dom wezen, maar ik snap er werkelijk niets van :oops:
Ik kan de hondjes wel herkennen en ook wel de foto die er niet tussen hoort maar hoe dat nou zit met die cijfertjes eronder?? geen idee
Hey Sanne,

Een uitlegje: als je de niet-meetellend foto gevonden hebt en je kijkt welke foto er rechts naast staat, dan zie je de foto waarin de eerste letter van het eerste woord van de zin te vinden is. Er staat in de cijferreeks als eerste cijfer een drie, dus neem je de derde letter van de naam van de hond op deze foto. Zo ga je dan naar rechts verder met het zoeken naar de naam van de hond en het bepalen van de letter. Uiteindelijk kom je terug aan de niet-meetellende foto, dus dan heb je alle letters van de zin.

Is dit al wat duidelijker?

Groetjes :D
Afbeelding

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 16-04-2011 20:28

OOOH, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik kan het wel zien en.....het is dus de bedoeling dat het niet te openen is.....
Om het makkelijk te maken :wink:
Kalm blijven en logisch nadenken....dan moet het lukken....hoop ik....zucht...
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-04-2011 20:29

nee luc, geen "bewegende"collage hier.
Alleen 1 kleine afbeelding :mrgreen:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 16-04-2011 20:30

luc.vdberghe schreef:
Sanne en Sky schreef:nou ik zal wel veel te dom wezen, maar ik snap er werkelijk niets van :oops:
Ik kan de hondjes wel herkennen en ook wel de foto die er niet tussen hoort maar hoe dat nou zit met die cijfertjes eronder?? geen idee
Hey Sanne,

Een uitlegje: als je de niet-meetellend foto gevonden hebt en je kijkt welke foto er rechts naast staat, dan zie je de foto waarin de eerste letter van het eerste woord van de zin te vinden is. Er staat in de cijferreeks als eerste cijfer een drie, dus neem je de derde letter van de naam van de hond op deze foto. Zo ga je dan naar rechts verder met het zoeken naar de naam van de hond en het bepalen van de letter. Uiteindelijk kom je terug aan de niet-meetellende foto, dus dan heb je alle letters van de zin.

Is dit al wat duidelijker?

Groetjes :D
Volgens mij snapt ik hem nu 8)
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Plaats reactie