Voorstellen

Vertel hier even wat over jezelf.
Plaats reactie
Sabrina
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-04-2013 13:59

Voorstellen

Bericht door Sabrina » 18-08-2014 09:46

Hoi allemaal,

Heb me al een hele tijd geleden hier aangemeld maar heb vooral meegelezen. Was namelijk erg geïnteresseerd in het ras. Heb na veel lezen, shows bezoeken, fokker bezoeken, enz. Besloten dat bij mij een corgi zou komen. Had me op een wachtlijst laten zetten en 7weken geleden gehoord dat er een pupje voor ons geboren was. Ondertussen al 3 keer op bezoek geweest en volgende week is het eindelijk zover. Dan mogen we onze schat gaan ophalen :D

Wil graag wat foto's laten zien, maar dat gaat blijkbaar niet in de eerste Posts?? :) de voorpret alleen al was geweldig, kan niet meer wachten tot we haar ook echt in huis hebben. Nog een weekje geduld :P

Ik ben zowiezo van plan om met haar naar de hondenschool te gaan, daarnaast ook showtraining, want ik ga samen met haar en de fokker ook verschillende shows lopen. Heb daar veel interesse voor en het lijkt me ook gezellig en leuk.
Ook wil ik als ze strakjes goed uitgegroeid is ook agility gaan doen met der :)

Ik ga nog eens dit forum doorspitten en genieten van al die mooie corgi's :)

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 18-08-2014 21:22

Welkom op dit forum,
tegenwoordig is het hier nogal rustig, velen zitten op Facebook wat ikzelf nogal jammer vind.

Op het forum kon je nl. veel info vinden onder de topics en bij fb verdwijnt het allemaal erg snel.

Wij hebben 2 cardigans.
Een teefje, Glenda van alweer bijna 10 jaar en een reu, Nipper hij wordt 7 jaar.

Heel veel plezier met jullie huisgenootje binnenkort.
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 20-08-2014 23:42

Hoi Sabrina,


Wat een leuk nieuws dat je een cardigan krijgt. Waar komt je pupje vandaan?
Ik ben Miranda en heb een cardigan reu van 7 jaar. Het is een bluemerle en een schat van een hond.
Ik woon samen met Karel in Bergschenhoek en we hebben ook 3 siamezen en leuke paardjes.
Het is inderdaad wat rustig hier, maar misschien breng jij er weer wat leven in;-)

Groetjes miranda
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 14-09-2014 23:33

Welkom en wat leuk dat je een pup krijgt.
Dit ras heeft wel het nadeel dat je aan eentje nooit genoeg hebt, haha.
Afbeelding

Plaats reactie