Ook wij willen ons graag voorstellen

Vertel hier even wat over jezelf.
Syllie
Berichten: 12
Lid geworden op: 12-04-2013 14:33

Ook wij willen ons graag voorstellen

Bericht door Syllie » 15-04-2013 13:21

Hallo allemaal,

Wij, Henk & Sylvia zijn sinds gisteren 14 april de trotse eigenaars van Merlin, een geweldige pup van 8 weken die wij in ons huisje mochten verwelkomen.
Nadat onze Golden van nog geen 7 plotseling aan een acute hartstilstand overleden was, vonden wij het wel zo stil in huis en miste wij een maatje. Na enige onderzoek etc zijn wij natuurlijk uitgekomen op een Corgi :mrgreen: En wat een genot om die kleine door het huis zien rond te rennen

Hij trof het natuurlijk qua weer gisteren enorm en liep dus al heerlijk door de tuin te banjeren.

Daarnaast hebben wij ook nog een je weet wel kater genaamd Pukkie, maar die bekijkt het eerst maar even vanaf een afstandje.
Die heeft zo iets, phoe wat hebben ze nou dan toch in huis hebben gehaald ?!


Spreek jullie dus snel en namens Merlin een kleine poot.

Groetjes van ons allemaal

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 15-04-2013 14:37

Oooooo wat heerlijk voor jullie en Merlin. Wel erg jammer van jullie golden en zo plots pfffffiew!

Merlin heeft idd een schitterende dag uitgekozen om bij jullie te komen wonen! Superveel plezier en geluk met Merlin gewenst.

Uiteraard welkom op het forum en hou ons maar op de hoogte van jullie avonturen.

Ik ben Els en woon samen met man Luk en cardies Frodo en Arwen en........in het mooie Oudenaarde (B)
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 15-04-2013 15:43

Wat een prachtig hondje! Daar wil ik wel meer foto's van zien. Wij kregen onze Max in februari toen het sneeuwde en heel koud was. Dus ook 's nachts er uit en de sneeuw in.... Heel veel plezier met Merlin.

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 15-04-2013 16:27

Ook welkom namens ons hier!! Wij zijn de trotse eigenaar van Django en sinds vrijdag hebben wij 2 herplaatsers in huis, ook viervoeters maar dan van het katten soort genaamd Yoda en Spot!

Wij willen ook graag meer foto's zien van Merlin..... ik ben erg benieuwd waar hij vandaan komt!

Groetjes Daane
Afbeelding

Sjanet
Berichten: 107
Lid geworden op: 31-03-2013 19:44

Bericht door Sjanet » 15-04-2013 18:26

Welkom hier, ennuh snel foto's plaatsen van merlin he.
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 15-04-2013 19:22

welkom, veel plezier met Merlin, maar dat gaat vast lukken.
Ik ben Audrey, woon samen met mijn man en zoon in het limburgse land.
Uiteraard vergezeld door 2 cardi's genaamd Noa en Pippa, verder nog 2 shetlanders, een kwpn-er en een stapeltje tokkies.
Afbeelding

Clooney
Berichten: 222
Lid geworden op: 04-11-2012 15:35

Bericht door Clooney » 15-04-2013 19:35

Welkom! En gefeliciteerd met Merlin! Ik ben Nathalie en woon samen met vriendlief en corgi Clooney in Landgraaf, Zuid Limburg.
Heel veel leesplezier enne...laat de foto's maar komen :mrgreen:
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 15-04-2013 19:48

Hoi, welkom hier.

Wat erg dat jullie golden al op zo'n jonge leeftijd plotseling is overleden.

Maar nu is er weer een vrolijke deugniet, genaamd Merlin, in jullie leven.
Wat een mooi manneke throwakiss
Veel geluk en plezier met Merlin.

O ja, wij (Marjo en manlief) wonen samen met 2 cardigans genaamd, Nipper van 6 jaar en Glenda van alweer 8 jaar.

Kom maar op met die foto's, zijn we allemaal gek op
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 15-04-2013 19:56

Hallo, welkom hier op't forum.
Ik ben Roosje, gehuwd met Jan en eigenaar van 2 superlieve, supertoffe, super... Cardi's Desh (reu) en Buffa (teef).
Veel babbel- en schrijfplezier
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Syllie
Berichten: 12
Lid geworden op: 12-04-2013 14:33

Bericht door Syllie » 15-04-2013 22:09

Dank jullie voor de leuke reacties, wat leuk om zo ontvangen te worden :D
Wat hebben jullie toch ook een lieverds allemaal, leuk om te zien!

Wij, mijn man Henk en ik komen uit Beuningen bij Nijmegen en wonen samen met onze je weet wel kater Pukkie van 9 jaar en dan nu samen met ons nieuwe gezinslid Merlin.

Ja inderdaad heel erg sneu, Tiesto onze golden, was ook zo een lieverd. Hij blijft dicht in onze harten aanwezig en zou het heel goed kunnen vinden met Merlin.


Merlin komt samen met zijn 5 broertjes en 1 zusje bij fokker Floatin vandaan en zijn mama is Floatin Hirdel Hirwin en paps Coverston Jazz Singer For Pemcader.
Merlin is een heerlijk mannetje, om op te eten :mrgreen:
Het is zo een grappenmaker, vandaag zijn tweede dag bij ons en dat is heel goed gegaan :D

Lekker gespeeld, op tijd zijn slaapjes en onze je weet wel kater is natuurlijk ook reuze interessant :lol: ... terwijl Pukkie zelf zo iets heeft van: OHH wat is dit dan, dit is eng, dit ken ik niet , wat moet ik hiermee :?
dus Pukkie zit vaak van iets hoger nog even alles te bekijken ;)

Maar waar een kat is, is natuurlijk ook vaak een kattenluikje, en Merlin heeft dit dan ook al helemaal gevonden :lol: en hopla daar ging hij dus vanmiddag, de dappere dodo, door het luik heen en ook weer terug want tja de buitendeur was dicht en je moet toch naar binnen. We hebben er enorm om moeten lachen!

Hij rent achter zijn speeltjes aan, en als je die weg gooit en komt hij hem netjes terug brengen, hij rent, gromt, blaft en springt dan op het grote kussen om je dan languit met zijn mooie ogen aan te gaan zitten kijken zo van nou kom je nog op met dat spelen :mrgreen:

Kortom, hadden wij al gezegd helemaal verliefd te zijn :mrgreen:
We kunnen niet wachten op het oren moment, en ach ja er zijn zoveel leuke dingen, de puppy cursus enz enz


Groetjes van ons!

Plaats reactie