Ik kom mij ook is voorstellen

Vertel hier even wat over jezelf.
T&dogs
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2012 19:09

Bericht door T&dogs » 17-11-2012 18:25

Coo schreef:Hoi hoi,
Leuk dat jullie zoveel verschillende hondjes hebben, kun je goed ontdekken wat bij je past. Heb je ook al wat gelezen over de 2 Corgi-rassen, de Pebroke en de Cardigan?
Pemmen zijn ook hartstikke leuk hoor! (hihihihi.....).
Bert en ik hebben 6 hondjes, waaronder 3 Pembrokes, Joep de Cardi en nog 2 mixjes. Tja die Joep is het stoutst.... en eerlijk gezegd het leukst.
Hallo,

Heel leuk inderdaad, er stoppen ook regelmatig toeristen (we wonen op een klein afstandje van een hotel) die een foto willen nemen van yin en yang of van groot en klein :lol:
Ja natuurlijk heb ik mij al ingelezen, ik vind het ook helemaal geweldig om me te verdiepen in verschillende hondenrassen :mrgreen:
Wat een geweldige roedel :D en ik houd altijd van ontdeugende hondjes hihi .. altijd die geweldige actie's haha !

Groetjes !
Hallo allemaal,

Ik ben Tessa en ik ben 16 jaar oud, thuis hebben wij 3 honden
Ik vind Welsh corgi's geweldig, en zou er later ook graag een willen.
Wil je meer weten mag je me gerust een privé berichtje sturen !
Groetjes !

Famke
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-06-2012 18:03

Bericht door Famke » 17-11-2012 18:45

welkom

ik ben Famke 34 en woon in Den Dolder
ik ben voor het eerst met een corgi in aanraking gekomen toen ik 14 was en zei toen al ooit krijg ik een corgi en die gaat Jones heten.
Op dat moment had ik een kruising Markies en mijn ouders hadden een schapendoes. na mijn Markies kruising heb ik nog een hovawart gehad die net als mijn x Markies uit het asiel kwam.
3 jaar geleden kwam mijn droom uit en had ik meer tijd om een pup groot te brengen en toen is mijn Jones gekomen het was echter een teef en geen reu dus het is Miss Jones geworden.
eenmaal een corgi verslaafd aan een corgi geld ook voor mij.
ik heb nu nl ook een reu erbij van nu 7 maanden Fletcher genaamd.

ik hoop dat er voor jou ook een zelfde soort verhaal komt en dat je ooit elke dag mag genieten van een corgi in huis met hun clowneske gedrag en heel veel knuffels en werkplezier.

T&dogs
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2012 19:09

Bericht door T&dogs » 17-11-2012 18:48

Famke schreef:welkom

ik ben Famke 34 en woon in Den Dolder
ik ben voor het eerst met een corgi in aanraking gekomen toen ik 14 was en zei toen al ooit krijg ik een corgi en die gaat Jones heten.
Op dat moment had ik een kruising Markies en mijn ouders hadden een schapendoes. na mijn Markies kruising heb ik nog een hovawart gehad die net als mijn x Markies uit het asiel kwam.
3 jaar geleden kwam mijn droom uit en had ik meer tijd om een pup groot te brengen en toen is mijn Jones gekomen het was echter een teef en geen reu dus het is Miss Jones geworden.
eenmaal een corgi verslaafd aan een corgi geld ook voor mij.
ik heb nu nl ook een reu erbij van nu 7 maanden Fletcher genaamd.

ik hoop dat er voor jou ook een zelfde soort verhaal komt en dat je ooit elke dag mag genieten van een corgi in huis met hun clowneske gedrag en heel veel knuffels en werkplezier.
Dankjewel !

Wat leuk dat je droom uiteindelijk uit is gekomen :D
De hondjes hier voor zijn ook erg leuk :)
Ik hoop inderdaad ook dat ooit mijn droom is uit mag komen , dat zou ik helemaal te gek vinden :D
Hallo allemaal,

Ik ben Tessa en ik ben 16 jaar oud, thuis hebben wij 3 honden
Ik vind Welsh corgi's geweldig, en zou er later ook graag een willen.
Wil je meer weten mag je me gerust een privé berichtje sturen !
Groetjes !

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 17-11-2012 20:45

Even een dagje minder op de computer en alweer iemand gemist.
Welkom hier T & dogs. Leuke honden heb je thuis hoor. Wij hebben hier 7 couch-potatoes, nou ja, cardigans dus, haha.

Als je ze wilt zien kijk dan hier maar www.courtly.nl

Veel babbelplezier.
Afbeelding

T&dogs
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2012 19:09

Bericht door T&dogs » 17-11-2012 21:00

courtly schreef:Even een dagje minder op de computer en alweer iemand gemist.
Welkom hier T & dogs. Leuke honden heb je thuis hoor. Wij hebben hier 7 couch-potatoes, nou ja, cardigans dus, haha.

Als je ze wilt zien kijk dan hier maar www.courtly.nl

Veel babbelplezier.
haha hallo :D
Dankjewel ! , wat geweldig zeg jouw cardi's :mrgreen:

Dankjewel

Groetjes !
Hallo allemaal,

Ik ben Tessa en ik ben 16 jaar oud, thuis hebben wij 3 honden
Ik vind Welsh corgi's geweldig, en zou er later ook graag een willen.
Wil je meer weten mag je me gerust een privé berichtje sturen !
Groetjes !

Claudia
Berichten: 1
Lid geworden op: 06-02-2013 14:21

Even voorstellen

Bericht door Claudia » 06-02-2013 17:14

Hallo Iedereen,

Mijn naam is Claudia en woon in Noord-Holland.
Mijn vriend en ik krijgen over ongeveer 2 weken ons eerste hondje.
Hier hebben wij erg veel zin in.. Het is allemaal nog nieuw voorons, vandaar deze aanmelding op dit forum. We gaan er ongetwijfeld veel gebruik van maken..

Groetjes,
Claudia

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 06-02-2013 18:04

Hallo Claudia welkom hier en oooo wat een leuk vooruitzicht een pupperd! dancer1
Nou veel plezier met de voorpret en wat wordt het reu of teefje? Naam? Waar komt hij/zij vandaan? En hebben jullie al pupfoto's?
Nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig :mrgreen:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 07-02-2013 21:04

Dag Claudia,
ook wij heten je welkom op dit forum en wensen je veel plezier met je pupje in spe. Spannend een pupje krijgen.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie