Joep

Vertel hier even wat over jezelf.
Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Joep

Bericht door Coo » 29-07-2012 15:11

Hallo, ik ben Joep. Tenminste zo heet ik nu, maar even afwachten of dat zo blijft, maar ik denk het wel. Die mensen waarbij ik nu woon zijn wel heel errug gek op mij, niet raar natuurlijk want zij waren alleen maar Pembrokes gewend! Ik was nog geen jaar toen ik bij hun kwam wonen en had al 2 eigenaars eerder gehad. Ik had RCS en daar ben ik aan geopereerd. Lekker hoor, geen pijn meer. Hier heb ik een hele leuke vriendin (tja.. wel een Pem), ze zeggen dat wij onafschijdelijk zijn en eigenlijk is dat wel waar maar zij begint altijd met klieren en ja.. dan moet ik wel meedoen. We graven samen gaten in de tuin, hahaha en dan loop ik weg, zodat zij de schuld krijgt. 's Avonds springt ze dan weer boven op me terwijl ik net lekker lig met m'n botje. Ik denk dat ik maar blijf want er zijn nog meer vriendjes hier en er is altijd wel iets te doen.
Van de week stond er opeens een raar ding in de tuin, een grote waterbak eigenlijk. Toen tilde mijn vrouwtje mij er zo in, bleek het een zwembadje te zijn. Laat ik nou helemaal gek zijn van water, dus dat was een schot in de roos! 'k Ben er bijna niet meer uit geweest. Natuurlijk kwam m'n vriendin er ook bij, want waar ik ben, is zij ook. 't Is eigenljk wel zo gezellig met z'n tweetjes, alhoewel ik ook wel eens met de anderen wil spelen.
Afbeelding

Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 29-07-2012 16:16

Hallo Joepje welkom hier!
Wat heerlijk om te horen dat jij weer een fijn leven hebt en dat de operatie goed is verlopen! Maar wat heb jij een leuke kleur en staart!

Ik hoop hier vaker wat foto's te mogen bewonderen van jouw avonturen, samen met je vriendin Fiep.
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 29-07-2012 16:17

Welkom Coo. Bekend volk hier, hihi.
Wat grappig dat jullie een pem met staart hebben en een cardi-pem met bobtail.
Volgens mij heb ik het nest waar joep uit komt in het verleden wel op marktplaats zien staan.
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 29-07-2012 17:49

Dag Coo en co,
welkom.
We hadden al t één en t ander gelezen van jou ivm Joep. Knap hoor wat jullie doen. En Joep heeft het duidelijk in zijn nopjes bij jullie. Raar dat hij op éénjarige leeftijd al 2 'baasjes' heeft gehad. Maar bij jullie zal hij wel veeeeeeeeeeeeeel beter af zijn, dat lezen we zo uit het verhaal.
thumbsup applaus
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 29-07-2012 18:18

Tja Markplaats.... ik krijg er bijna de kriebels van! (Zal een apart topic maken over Joep en MP).
Ati, ik zal je niet meer vragen waarom Cardigans "clownesker" zijn dan Pemmen. Het antwoord heb ik al. Wat een figuur die Joep, we liggen echt soms in een deuk! Hij gaat echt noooooit meer weg!!!
Is Joep geen brindle?
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 29-07-2012 20:02

Wat een leuke cardigan! Ik vind 'm prachtig. Fijn dat hij een gouden mandje heeft nu!!!

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 29-07-2012 20:04

Hoi Coo, leuk te lezen dat het zo goed gaat met Joep en natuurlijk de rest.
Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen, je woont tenslotte maar een paar km bij ons vandaan.
Nogmaals respect voor je goede werk thumbsup

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 29-07-2012 21:58

Welkom Joep en Coo

Wat fijn dat het nu goed gaat met Joep, zijn al die inspanningen niet voor niets geweest.
En hij heeft een ''gouden'' mandje gevonden bij jullie
Mooi werk!!!! applaus
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 30-07-2012 00:09

Coo schreef:Tja Markplaats.... ik krijg er bijna de kriebels van! (Zal een apart topic maken over Joep en MP).
Ati, ik zal je niet meer vragen waarom Cardigans "clownesker" zijn dan Pemmen. Het antwoord heb ik al. Wat een figuur die Joep, we liggen echt soms in een deuk! Hij gaat echt noooooit meer weg!!!
Is Joep geen brindle?
Afbeelding
Nee, Joep is geen brindle. Een van de ouders van Joep is een (kruising)-pembroke en de andere partij is een blue merle Cardigan.
Joep is een 'vuile' blue merle. Niet dat hij vuil is, haha, maar de kleur is niet helder. Kijk maar eens op dit forum naar de heldere 'schone' blue merles. Een heel ander gezicht.

Tja, nu weet je waarom wij allemaal gaan voor een cardi. De pem is ook erg lief leuk en aardig, maar de cardi heeft het stukje humor wat erg gewaardeerd wordt.
Fijn dat hij bij jullie z'n eindbestemming gevonden heeft. Geniet er maar van.
Afbeelding

Elly
Berichten: 476
Lid geworden op: 23-11-2010 16:29

Bericht door Elly » 30-07-2012 08:14

Wat ziet Joep er gelukkig uit. Hij heeft eindelijk zijn plek gevonden.

Ati: weet jij of de niet merle ouder rood of brindle was?
Afbeelding

Plaats reactie