voorstellen

Vertel hier even wat over jezelf.
hester
Berichten: 110
Lid geworden op: 17-02-2012 07:24

voorstellen

Bericht door hester » 17-02-2012 07:31

Hallo,

Ik ben Hester, 28 jaar, moeder van een tweeling van 3 1/2, en een franse bulldog v an 6 jaar.

Ik wilde er al een tijdje heel graag een hond bij. En dan graag een hond die erg actief is, en waar je echt mee kan werken.
Een fijne kameraad voor lange wandelingen en spelletjes.
Ben altijd fan geweest van de Corgi.
Vanavond is het dan zover, we gaan een pup van 5 maanden oud ophalen.
Ik hoop dat het introduceren van ons nieuwe gezinslid goed valt bij ons bulletje. Maar dat lijkt me geen probleem.
Ik werk op een kinderboerderij en neem Tony (bulletje) altijd mee, en hij z it altijd samen met een herder en een chihuahua, waar hij goed mee overweg kan.
Hij is alleen erg nieuwsgierig, wil overal graag als eerste met zijn neus bij zijn.

Vanmiddag even een mandje kopen en een halsband. En dan kan ons nieuwe vriendinnetje komen.
Kan niet wachten.

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 17-02-2012 07:43

Van harte welkom hier.
wij zijn sjonnie en lousanne en samen met onze cardi van 22 maanden sky
(Adonis de Tichelaar Corgi's) wonen wij op de veluwe.

Waar komt jou pupje vandaan?

Heel veel plezier hier op het forum.
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 17-02-2012 07:45

Dubbel gepost
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 17-02-2012 08:11

Hé hallo wat leuk, nog iemand erbij die gebeten is door het cardi-virus :lol:

Ik ben Els en woon samen met manlief en cardies Frodo en Arwen in Oudenaarde (B)

Wat spannend dat jullie er een leuke woef bijkrijgen, ik ben er zeker van dat je veel plezier aan je cardi zal beleven en dat je er helemaal geen spijt van zal hebben!
In tegendeel, je zal er nog één willen!!! hihi

Wordt het een reutje of een teefje en heb je al een naam???
Fotokes zijn altijd welkom :mrgreen: ene.... het zal dikke pret worden ook samen met de andere hondjes!
Veel plezier hier en vooral veel geluk met jullie nieuwe vriend
Afbeelding

karen
Berichten: 345
Lid geworden op: 18-11-2010 11:04

Bericht door karen » 17-02-2012 08:51

Welkom hier!
Ben benieuwd van waar je cardi komt!

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 17-02-2012 12:21

Welkom Hester en co.
Ik dacht bij dit lezen : mmmm; Meta haar opvanghondje gaat ook de deur uit, maar door de lijnen door lees ik dat jullie een teefje krijgen en bij Meta is't een reutje.
Proficiat met jullie aanwinst. Je spreekt van 5 maanden oud, is dat dan een herplaatsing?
voor de rest : wonderful dat het virus je al te pakken heeft en het zal je nooit meer los laten. Tja, t is een hardnekkig virusje, onschadelijk maar lang durend :lol:
En als je even bekomen bent van jullie nieuwe aanwinst, we hebben graag fotokes.

Voor de rest : ik ben Roosje uit België, gehuwd met Jan en 2 tieners 19 en 18 en 2 Eenrumse cardi's Desh (reu 8 jr ) en Buffa (teef 4 jr)
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 17-02-2012 18:47

Hallo Hester, welkom op dit gezellige forum. Uit je stukje begrijp ik dat je nog niet eerder een cardigan gehad hebt.
Wie weet wat je hier allemaal nog kunt leren.

Ik ben Ati Dekker. Meer informatie haal je maar hier www.courtly.nl

Ik zie dat je één van de pups die op marktplaats staan op gaat halen.
Geen idee wat jou bulletje is, reu of teef. Maar laat dit wel meewegen in je keuze tussen de beide pups.

Is de bul een reu, kies dan voor de teef. Is de bul een teef kies dan voor de reu. Gratis informatie zodat de kans van slagen optimaal is.
Doe de groeten maar aan de verkoper 8) , want via via schijnt die mij te kennen, hihi. Ach ja, klein wereldje.

Succes en we horen/zien het wel. We zijn hier dol op foto's, hint, hint.
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 17-02-2012 20:02

Hallo Hester,

Welkom hier en wat leuk dat je vanavond een cardi als gezinslid erbij krijgt. Spannend.
Wij hier op het forum hebben een 'gezonde' nieuwsgierigheid en zijn heel benieuwd naar de hond en hoe het gaat. Dus laat maar gauw weten en zien. :wink:

Ik ben Mandy en woon samen met vriend Harry in Gorssel (Achterhoek), samen met onze Corgi's in de smaken: Pembroke Floris en Cardigan Kaïn.

Geniet, succes en veel plezier toegewenst. Doggy Doggy Doggy

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 17-02-2012 21:00

Hoi, Hester.

Ook welkom hier.
Ons ''gezin'' bestaat uit mijzelf, Marjo, mijn man Jacq en onze 2 cardigans Glenda en Nipper.
Op onze website kan je zien waar ons setje vandaan komt
http://members.ziggo.nl/chapel/index.htm

Leuk voor jullie nog een pup erbij, de pup en het bulletje worden vast hele dikke vrienden.
Plaats maar snel een paar foto's en of filmpjes fotocamera want wij zijn inderdaad altijd heel erg nieuwsgierig naar de belevenissen van onze viervoeters.
Afbeelding

hester
Berichten: 110
Lid geworden op: 17-02-2012 07:24

Bericht door hester » 17-02-2012 23:12

Onze Amy hebben we inmiddels opgehaald, en ze begint aardig te wennen. Ze is nog een beetje bang voor ons bulletje, die overigens tegen alle verwachtingen in erg rustig reageert op de komst van Amy. Ik had verwacht dat hij superdruk zou worden, maar viel reuze mee.
Als hij bij haar in de buurt komt, gaat ze op haar rug liggen en en piepen en haar lip optrekken, maar toen ze dat 10 keer had gedaan, heeft hij haar even gecorrigeerd en ging ze vervolgens op haar rug liggen en mocht hij haar helemaal besnuffelen.

Inmiddels heeft Amy zijn vaste plekje op de bank al ingepikt...... En hij vindt het eigenlijk wel best allemaal.
Ze begint dus al aardig in te burgeren, en ik vrees dat onze sul niet erg lang de baas van de hondenroedel zal blijven......

Plaats reactie