Django

Vertel hier even wat over jezelf.
Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Django

Bericht door Django » 19-10-2011 12:54

Zo na een tijdje eruit te zijn geweest en ook door de website's wisselingen en omdat ik met steeds niet aangemeld kreeg ........ zijn Django en ik (Daane) ook weer van de partij! Want inmiddels is het aanmelden weer gelukt!

Wat gaat de tijd snel, wat leuk om te lezen hoeveel nieuwe hondjes er weer bij zijn gekomen en helaas ook van diverse kanjers afscheid hebben moeten nemen.

Hier gaat alles heel goed met Django, die over een maand alweer 4 jaar wordt...... en zijn we toe aan een tweede hond........ al een tijdje eigenlijk en houden we hierover contact met Coo van de corgi herplaatsing site....... want hoe leuk en schattig puppy's ook zijn, wij willen heel graag een herplaatser........ een corgi die een nieuw huisje zoekt..... daar ligt ons hart echt........ helaas zijn er natuurlijk vele andere mensen die bij de herplaatsingssite staan ingeschreven en gelukkig zijn er niet zo veel corgi's die een nieuw baasje zoeken........ dus wij wachten geduldig af!

Nou dat was het wel zo een beetje!

Groetjes Daane en Django
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 19-10-2011 13:23

Welkom op dit gezellige forum! Voor mij zijn jullie geheel nieuw :)
Wij wonen in Amsterdam en hebben 1 reu van bijna 2 genaamd Gijs.
Wat hebben jullie voor hond?
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 19-10-2011 15:32

Hee Daane, fijn je weer terug te hebben.
Alles weer in rustiger vaarwater met de kinderen?

Niet voor te stellen dat Djano al weer vier jaar is, echt? Voor mijn gevoel is het nog maar even geleden dat jij regelmatig op het forum was.
Afijn, je hebt vast gelijk :lol: , mijn geheugen verbaasd me steeds weer doordat het selectief is. Het één onthoud ik jarenlang en het ander floept er snel weer uit :wink: .

Heb je nog een foto van Django? Zo ja, post die dan eens bij beeldmateriaal.
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 19-10-2011 17:30

van harte welkom, voor mij ben je ook nieuw hoor :D
ik woon in Belgie, heb 2 beagles en 1 cardipupje en ons dochter Hanne zit hier ook :mrgreen:

veel succes met je zoektocht naar een herplaatser, en misschien kruist er weer eentje jullie weg het wachten wordt soms beloond (hier ook een herplaatser beagelteefje)


veel plezier
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 19-10-2011 21:15

Van harte Welkom, ik herken je nog wel.....
Jij had toch een zoon die het erg zwaar had op school toendertijd ???
Woonde op een boerderij enz enz.
Vaag herinner ik me nog wel je verhaal, maar Django nee daar ben ik het plaatje ook even van kwijt ( sorry :oops: )
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 19-10-2011 21:56

Ook van ons, van harte welkom, ttz van harte teruggekeerd :lol: .
Veel babbelgenot en leuk dat jij voor herplaatsers kiest : zo'n mensen moeten er ook zijn.
Tussen Desh en Buffa is er ook 4 jaar verschil (op 14 dagen na) en dat gaat prima met die 2. Ongelooflijk als je kinderen of honden hebt, hoe snel de tijd toch vooruit gaat.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 20-10-2011 08:21

Hallo Daane welkom op het forum.
De naam Django, doet bij mij wel een belletje rinkelen, maar ook niet meer dan dat :oops:

Ik ben Els en woon samen met mijn man Luc en cardies Frodo en Arwen in Oudenaarde (B).

Super tof dat jullie voor een herplaatser willen gaan, zo te horen staat het gouden mandje bij jullie al klaar :wink:
Veel plezier hier en met het wachten op een tweede hondje
Afbeelding

leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 20-10-2011 21:43

Welkom op het forum
Ik ben Leontine en woon met m'n gezien de de hondjes in Beuningen (gld)

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 21-10-2011 11:54

Ook welkom vanuit Utrecht. Ik ben Amy en woon samen met Jeroen (man), Max (ruwhaar teckel 3 jaar) en Willem (Cardi 5 maanden).
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 21-10-2011 14:34

Hoi Allemaal!

Leuk dat sommige ons nog kennen! Ja met onze oudste zoon is alles gelukkig in rustig vaarwater gekomen. Het zit sinds dit jaar op een Speciale Basis Onderwijs school en die is 180 graden gedraaid, zo rustig en vooral (nog) liever geworden.
Wij wonen nog steeds naar alle tevredenheid op de woonark in Vogelenzang!

Voor diegene die het vroeg: Django is een Welsh corgi cardigan, met een zuivere papa en een fluf mama....... zonder stamboom....... en een "je weet wel" reu. Zwart/wit met een klein beetje bruin......

Ik zal kijken of ik een foto erbij kan plaatsen, want dat lukte bij mijn eerste topic nog niet.......

Groetjes Daane
Afbeelding

Plaats reactie