gevonden

Heb je zelf een diertjes-gerelateerde website of ken je er één die hier zeker moet gekend zijn,
dan kan deze hier een plaatsje vinden.
luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 19-01-2011 13:16

Suzan schreef:Raadselachtig.
...
OoooooOOHHH nu ik het teruglees lijkt het wel een raadsel!!! Luc de wedstrijd is toch niet stiekum al begonnen???
hihihi

Neen, hoor Suzan. De wedstrijd is nog niet begonnen! Deze zal véééééééééél raadselachtiger zijn! :twisted:
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 19-01-2011 14:39

Hallo forumleden,

Even een mededeling.
We hebben nu eindelijk een open "niet-Big Brother"-achtig forum en toch we worden nu terug geconfronteerd met zoiets "Big Brother"-achtigs!
Er werd ons daarnet een zéér boos en zelfs bedreigend mailtje gestuurd door iemand die blij is dat de link weg is, maar die het vernoemen van een bepaalde naam niet kunnen vindt. Er wordt geëist dat die naam verwijderd wordt of ... Zoals ik hiervoor aangaf doen wij (bijna) altijd wat er gevraagd wordt, dus zul je die naam straks niet meer zien en laat ons hopen dat die naam ook niet meer moet of zal verschijnen. Dit voorval geeft wel aan dat die persoon, die niks met ons te maken wil hebben, toch wel verduiveld goed op de hoogte is van het reilen en zeilen op ons forum! Dit was ook al lang duidelijk als men eens op dat "andere" forum ging neuzen (kan nu nog, want is NOG niet gesloten, hé) en daar dingen kon lezen die niet echt positief waren richting ons OH ZO plezant forum! Men zou bijna gaan denken dat er een "mol" in het spel betrokken is (is misschien die frequent terugkerende gast :?: :?: ).
We tolereren veel, maar "mollen" zullen we zonder enige moeite uitgraven en verwijderen! (klinkt ook wel dreigend, hé!) okokok

Groetjes,

Luc

PS: dit berichtje moet niet geëditeerd worden, hoor! :twisted:
Afbeelding

welshclan's
Berichten: 236
Lid geworden op: 25-11-2010 12:18

Bericht door welshclan's » 19-01-2011 14:50

Oke zoals ik kan lezen wil xxxx dus niet de link op dit forum geplaats hebben.
Prima, haar besluit.

welshclan's
Berichten: 236
Lid geworden op: 25-11-2010 12:18

Bericht door welshclan's » 19-01-2011 15:04

:) :) :) Hier is een tv programma van WIE IS DE MOL.

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 19-01-2011 15:16

Kennen we in België ook (denk zelfs dat Nederland dat afgekeken heeft van ons :P ).
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 19-01-2011 18:51

Ik heb net alles gelezen. Had ik het toch goed dat xxxx geen link zou willen. Jammer, maar het is haar eigen beslissing.

Haha, ik kijk niet naar 'wie is de mol', maar wij zijn in de tuin wel druk aan het mollen vangen.
Nr. 1 is al de pineut en laten we hopen dat er nog meer van die nare, akelige graafbeesten in de klemmen lopen.
Gelukkig dat mollen niet kunnen lezen anders kon ik hier niet schrijven dat ik vier klemmen op strategische plekken heb gezet. Molsbulten heb ik geslecht en nu maar wachten :mrgreen: op die naro's, hihi.
Afbeelding

Plaats reactie