Biabed / mand

Vragen of opmerkingen over de verzorging van je hond zoals nagels, vacht etc en het bespreken van manden, riemen enz.
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 19-03-2013 14:49

Staat ze goed! Uiteraard meteen een kind erop. Hier willen die ook altijd in Gijs z'n tentje :)
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 21-03-2013 07:14

Als Gijsje baat heeft bij een bia bed, zou ik dat altijd doen. Ach de prijs weegt toch niet op tegen het comfort en je doet toch heel lang met zo'n bed. Ik vind het alleen een beetje jammer dat het randje eromheen zo laag is, zou best wat hoger mogen voor mijn hondjes.
bij mij hebben ze een fatboy, 2 kussens, 2 daydream manden van Zooplus en twee rieten manden met kussens erin. En waar liggen die Corgi's het liefst....? Op de koude vloer.

Wisten jullie al dat ik Cardigans leuk vind?

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 21-03-2013 07:34

Hier heeft Django een woonkussen........ eerst zat hij in de bench met een lekker dik kleed..... altijd moest dat kleed uit de bench en ging Django zo erin liggen....... toen had hij een zachte mand...... daar moest altijd onder gelegen worden...... :? toen een harde mand met kussen....... kussen eruit Django zo in de mand..... Toen Jimmey besloot dat die mand niet mooi was en hem vakkundig gesloopt heeft.... bleef dat kussen over...... dat lag voor de sier....... al jaren zitten onze 2 knullen op dat woonkussen, soort met berenvelletje erover..... tot die op een avond bleef liggen, ipv opgeborgen werd....... en..... in de ochtend lag Django daar heerlijk op te slapen...... dus nu is hij van Django...... soms weet je het echt niet!!!

En Coo........ ja dat wist ik al :wink: :wink: !! Ook wij vinden cardigans heel leuk!!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 21-03-2013 09:40

hahahaha en als ik de foto's op het forum zie begint het een beetje te kriebelen. 't Is net of ik ze beter ken, nu we Joep hebben.
Wat een figuren, Django lag dus ook onder een zacht kussen, wie doet dat nou???? 't zijn toch donderapen!

Plaats reactie