Herfst in de Aakvlaai

Alle fotos die niet met honden te maken hebben.
Plaats reactie
Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Herfst in de Aakvlaai

Bericht door Chefke » 07-10-2012 14:44

Dit keer wel wat, maar zeer weinig hondenfoto's dus ik zet ze maar eens een keer in een andere topic.

Chef en Lieve en ik zijn op deze mooie zomerdag (of was het nou herfst?!?!) naar de Aakvlaai gegaan om te gaan wandelen. Daar kwamen we, behalve wat andere baasjes en honden, ook bloemen (zomer) paddestoelen (herfst) vieze prikbeessies (zomer) en gekleurde blaadjes tegen (herfst) Nou, jullie mogen zelf kiezen welk jaargetijde bij deze foto's past. Conclusie van dit alles is: heerlijke ochtend gehad. Ik hoop Jeroen ook, want die is alweer aan het kokkerellen op zijn werk.
Nu liggen ons Hepie en Hepie op de bank uit te rusten. Dit keer tijdens het lopen een langere route genomen dan tijdens de Aakvlaai wandeling van het voorjaar. Chef was niet moe genoeg, die wilde niet naar huis en Lieve kwam thuis met haar speelgoed aansjouwen.... tja.... *nietmoetekrijgen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 07-10-2012 14:55

applaus autumn1 altijd weer adembenemend mooi om de herftkleuren te zien ontluiken.

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 07-10-2012 19:16

Hier was het ook een zonnige dag met inderdaad zomerse en herfst elementen bij elkaar.
Heerlijk weer om te wandelen. Maar jullie Aakvlaai is echt wel de moeite waard. Heel mooi gebied.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 07-10-2012 21:58

Heerlijk zo'n herfstwandeling autumn1

Leuke herfstplaatjes, lijkt wel een beetje op ''ons bos'', riet, zwanen, paddestoelen, besjes en vooral...... water.

Wij zagen er vandaag nog een ooievaar bij

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie