Kiekjes Gorssel

Alle fotos die niet met honden te maken hebben.
Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Kiekjes Gorssel

Bericht door Mandy » 17-02-2012 23:43

We hebben een andere fotocamera, onze 'oude' minolta liet het steeds meer afweten, maar hij heeft goed dienst gedaan en ligt nu in de auto voor de onverwachte mooie dingen onderweg.
Harry is de nieuwe gaan uitproberen en hier een paar kiekjes.
We moeten ons nog wel wat meer gaan verdiepen hoor.
Dit is bij lange na geen 'Luc'kwaliteit :wink: , dan moeten we nog heel wat jaartjes meer voor oefenen, maar we zijn er alvast blij mee.

Zonsondergang
Afbeelding

Ree
Afbeelding

Ooievaar (met tenminste 1 koude poot)
Afbeelding

Sperwer
Afbeelding

Steenuil
Afbeelding

IJskunstwerk
Afbeelding

Eekhoorn (beetje wazig, is door raam genomen, zie roodborst op de achtergrond)
Afbeelding
Afbeelding

Hungry Wolf......................................
Afbeelding
.........net met het laatste stukje prooi bezig......mooi velletje aan over gehouden he :wink:
Afbeelding

That's all Folks.

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 18-02-2012 09:13

hé schitterende foto's hoor thumbsup jullie zijn op de goede weg!!! heel mooie wolf en het velletje komt achteraf nog van pas :lol: :lol:

ps. Luk had vroeger ook een minolta :wink:
Afbeelding

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 18-02-2012 09:19

Mooi hoor! En wat een mooi ruim licht huis! Ziet er gezellig uit!

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 18-02-2012 17:31

Prachtige foto's !!
Is dat eekhoornparadijs bij jullie in de tuin ?? SUPER!
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 18-02-2012 20:42

@Elsje, dat bied hoop :wink:
@Loes, ja het is een heerlijk huisje, al lijkt het op de foto wel wat ruimer als dat het daadwerkelijk is hoor, maar licht is het wel hoor.
@Au3, mooi he die eekhoorn, we worden dagelijk verrast met deze bezoekjes en richten elk jaar de heel oude appelboom in voor de eekhoorntjes en vogeltjes.

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 18-02-2012 21:39

applaus Mooi, mooi, mooi! Alvast knap deze eerste resultaten (blijkbaar een Sony DSC-HX1). Ja, ik was vroeger een Minolta-fan. Jammer dat dit bedrijf, wat het fabriceren van camera's betreft, er de brui aan gegeven heeft. Gelukkig is hun expertise overgenomen door Sony.

Wil je aan die sperwer en steenuil zeggen dat ze wel eens tot bij mij mogen komen. Zoveel geluk heb ik nog niet gehad om deze beestjes zo dichtbij te zien (Elly had ook al eens een sperwer van zo dichtbij mooi op de foto gezet!). Ofwel komen wij eens richting die vogeltjes. wooohooo
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 19-02-2012 15:57

Mooi!!!

Zal ook wel een mooie camera willen. Vind fotograferen leuk om te doen. Wij hebben een mooie htk camera, Olympus u725. Maar dat zitten niet zoveel mooie opties op. Je kunt er lekker mee fotograferen voor de 'gewone' kiekjes. Doordat de accu vaak leeg is (oeps vergeten op te laden) pak ik veelal mijn gsm.

Jaloers op zoveel mooie techniek!!! Gelukkig kan ik zo mee genieten van jullie mooie foto's.
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 19-02-2012 17:46

Wat een leuke foto's! Zo'n eekhoornparadijs zou Gijs ook wel zien zitten in de tuin hahaha (die zou de hele dag onder de boom gaan zitten wachten )
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 19-02-2012 20:16

Proficiat met jullie nieuwe toestel.
Levert alvast prachtige foto's, dus ............. we gaan overstept worden met foto's van Floris en Kaïn.
Wat mij betreft : de zonsondergang is mijn favorietje
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 19-02-2012 21:43

Roosje schreef:Proficiat met jullie nieuwe toestel.
Levert alvast prachtige foto's, dus ............. we gaan overstept worden met foto's van Floris en Kaïn.
Wat mij betreft : de zonsondergang is mijn favorietje
Goed Roosje, we hebben vandaag weer wat foto's gemaakt van Floris en Kaïn en ik zal ze er vandeweek proberen op te zetten bij beeldmateriaal.
Die zonsondergang ben ik ook weg van. Sowieso van mooie luchtfoto's.

@Luc,
Gezellig dat jullie hier vogels komen spotten. thumbsup Welkom hier hoor.
De sperwer zit hier vaak, dat is een cadeautje op zich, maar veroorzaakt een hoop paniek onder de kleine vogeltjes hier in de tuin en dat vind ik dan weer niet zo leuk. :oops: Het is mooi om te zien hoe wendbaar en snel hij in zijn jacht is.
Ik kan hem alvast een paar weekjes naar jullie toe sturen dan hebben de 'kleintjes' hier ook even rust.

@Suzan,
Gelukkig hoeft de eekhoorn in onze tuin niet via de grond te lopen, want dat zou hier denk ik ook niet zo goed voor zijn gezondheid zijn. :?

@Chefke,
Margreet, van de techniek weet ik ook niet veel hoor, gelukkig is deze camera een stuk slimmer dan ik, want hij doet veel uit zichzelf, daar ben ik dan ook heel blij mee, al wil ik me in de mogelijkheden wel meer gaan verdiepen. sCo_hmmthink

Plaats reactie