Lang gewacht maar,

Alle fotos die niet met honden te maken hebben.
hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Lang gewacht maar,

Bericht door hummer » 23-11-2011 15:58

Dan toch eindelijk foto's gemaakt van ons huisje. Zoals je zal zien is het nog niet helemaal af, maar dan hebben jullie een beeld van wat het geworden is.

De woonkamer en keuken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hummer zijn nieuwe orthopedische bedje
Afbeelding

HEt toilet
Afbeelding

De kattenkamer
Afbeelding

Karel zijn kledingkast
Afbeelding

De badkamer
Afbeelding

Onze slaapkamer
Afbeelding
Afbeelding

Het washok waar ik erg blij mee ben. Ik kan alles laten hangen en niemand die het ziet
Afbeelding

De toekomstige logeerkamer (staat nu nog even vol met klusspullen
Afbeelding :mrgreen:

Het huis van buiten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat nog op ons to-lijstje staat is de tuin, de trap verven, 2 lampen kopen en gordijnen voor beneden.

Nou nu weten jullie bijna alles van mij :mrgreen: Iedereen is altijd welkom om een bakkie te komen doen in ons stulpje
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 23-11-2011 16:05

Op de lampjes aan het plafond na vind ik het er toch perfect uitzien hoor! thumbsup
Gaat Hummer trouwens die open trap op of blijft 'ie netjes beneden?
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 23-11-2011 16:09

Haha ja die lamp vind je of leuk of echt walgelijk :mrgreen:

Nee Hummer gaat de trap niet op. Hij loopt vrijwel nooit trappen alleen als het echt moet :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 23-11-2011 16:34

Wauw, wat een schoonheid. Ik vind dat veelkleurige lampje wel erg mooi en apart. Die kan mij wel bekoren.
Komen er nog vloerkleden voor de koude teentjes? :wink:

Zal ik je een foto van me sturen, voor aan de muur? clever , lijkt me wel gezellig om daar te hangen.

Maar alle gekheid op een stokje Miranda, het is mooi hoor, sjiek de trala.
Ik ben blij dat je nu eindelijk de foto's geplaatst hebt dan krijgt het een beeld, het nieuwe huis.
Ik had een vrijstaand huis verwacht, niet een rij huizen, dus dat was even aanpassen, hihi.
Maar, mooi hoor, daar kun je mee voor de dag komen.
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 23-11-2011 16:39

Oh, ik bedoelde eigenlijk die kale peertjes op de bovenste foto, had de rest nog helemaal niet gezien! Ik vind die lampekampjes heel leuk!
Het ziet er allemaal lekker ruim opgezet uit, echt een leefhuis. Keuken aan de voorkant en zithoek achter ben ik een groot fan van proficiat
Lijkt me heerlijk om de tuin te kunnen doen in het voorjaar *jaloers* :)
Afbeelding

Beppie
Berichten: 462
Lid geworden op: 15-11-2010 22:14

Bericht door Beppie » 23-11-2011 16:52

wat een strak huis, je brengt er toch nog wel een beetje kleur en leven in
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 23-11-2011 17:21

dankje dames

@Ati nee ik denk niet dat er een kleedje komt. Ik vind uit schoonzuigen van Hummer zijn mand al zoveel werk, laat staan dat ik een heel kleed moet ontharen. Ik zou het best willen hoor, maar ik hou van een hoogpolig tapijt en dat is denk ik geen succes.
Euhm vrijstaand nee dat kunnen we niet betalen. Grappig hoe je een bepaald beeld kan vormen.
@Suzan ohh je bedoelde de bouwpeertjes, ja die moeten we nog vervangen. Ik had gisteren bij de praxis 3 lampen gehaald voor boven de eettafel, maar die heb ik weer terug gebracht vandaag. Lampen vind ik erg lastig.
@Bepske euhm kleur nou boven is alles vrij wit en in de slaapkamer met roze en dat blijft zo. En beneden moet ik nog wat kaarsen en kussen voor de bank halen, maar voor de rest blijft het wel zo denk ik :?
Afbeelding

ine
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 16:39

Bericht door ine » 23-11-2011 17:43

SUPER Miranda!!

Dat moet gezellig genieten zijn! 8)
Heel veel plezier in jullie nieuwe woning!

Groetjes :D
1 corgi is leuk,2 corgi`s nog leuker,
Blue Merls waanzinnig leuk!
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 23-11-2011 18:53

van harte proficiat met jullie nieuwe huis...... geniet maar van jullie mooie nieuwe nest :mrgreen:

en de afwerking of aankleding...dat komt wel met tijd, maar vind ook super zoals het nu is hoor :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 23-11-2011 19:12

Miranda, proficiat met jullie nieuwe woonst. Dat het een rijuis was, hadden we eerder al eens op foto gezien en toen dacht ik 'ik ben best wel benieuwd wat er daarvan gemaakt gaat worden'. Nou, een dikke proficiat, zelf zou ik het zo niet kunnen. Erg gezellig ingericht. Mooie meubels, mooie keuken, mooie badkamer. Dat je er veel tijd in gestopt hebt is sowieso duidelijk. JE ziet zo dat alles goed doordacht is. En die lampjes : niet echt mijnen dada maar ik vind die heel uniek.
Nu nog enkel kleine afwerkingen binnenshuis en dan nog de tuin en Hummer weet direct waar hij zijn kilootjes na de winter kan verliezen.
thumbsup
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie