Gekke kat

Alle fotos die niet met honden te maken hebben.
hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 22-01-2011 14:09

Het is een siamees. Hij zit gewoon heerlijk te genieten op deze manier. Hij wordt het liefst heel hard over zijn borst gekriebeld. Hoe harder hoe beter. Tikkeltje vreemd is tie wel.
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 22-01-2011 20:28

courtly schreef:Hahaha, bert...............hoe verzin je het :lol:
niet zelf verzonnen hoor Ati, volgens mij is dit echt de nieuwe uitdrukking voor iemand die toch rijd en drinkt... :twisted:
de tegenhanger van BOB dus :D
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 23-01-2011 10:50

Aha, dat was mijn leermoment van de dag :wink:
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 23-01-2011 12:07

dat van mij ook :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 24-01-2011 23:04

hummer schreef:Het is een siamees. Hij zit gewoon heerlijk te genieten op deze manier. Hij wordt het liefst heel hard over zijn borst gekriebeld. Hoe harder hoe beter. Tikkeltje vreemd is tie wel.
Even verder gaand over katten. Deze Siamees is ook apart. Je kan het mooi vinden of niet mooi, maar hij is niet afwijkend. Hij kan muizen en ratten vangen, in bomen klimmen, rennen door het veld achter prooi aan en dat zonder moeite.

Mijn persoonlijke smaak is dat ik dit type kat mooi vind. Niet zonodig om te hebben, maar gewoon om z'n functionaliteit en elegantie.
Die mag wel in Eenrum wonen :wink: , haha.
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 25-01-2011 18:36

HIhi nou echt de meeste mensen vinden ze erg lelijk. Zelfs mijn eigen zus vond ze in het begin super lelijk. Uiteindelijk heeft ze er zelf nu ook twee. Het zijn toch erg aparte katten vind ik. Ze luisteren perfect naar hun naam en komen dus ook als je ze roept. Ze kunnen apporteren. Ze zijn heel aanhankelijk en willen altijd bij je zitten en liggen.
Ik ben dus gewoon verkocht en er komt bij nooit meer iets anders binnen dan een oosters ras :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 25-01-2011 18:52

hummer schreef:HIhi nou echt de meeste mensen vinden ze erg lelijk. Zelfs mijn eigen zus vond ze in het begin super lelijk. Uiteindelijk heeft ze er zelf nu ook twee. Het zijn toch erg aparte katten vind ik. Ze luisteren perfect naar hun naam en komen dus ook als je ze roept. Ze kunnen apporteren. Ze zijn heel aanhankelijk en willen altijd bij je zitten en liggen.
Ik ben dus gewoon verkocht en er komt bij nooit meer iets anders binnen dan een oosters ras :wink:
Hee Miranda, lekker aan het opsnijden :wink: ? Zo bijzonder is dat niet hoor, hier luisteren ze ook alle vier apart naar hun naam en komen ook als je ze roept. Ze weten ook perfect hoe snel ze verdwijnen moeten als ik ze betrap op het aanrecht :lol: en wat denk je hier van...........als ze kittens krijgen hebben ze graag dat ik of Axel hun pootje vasthoud, hihi.
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 25-01-2011 19:00

courtly schreef:
hummer schreef:HIhi nou echt de meeste mensen vinden ze erg lelijk. Zelfs mijn eigen zus vond ze in het begin super lelijk. Uiteindelijk heeft ze er zelf nu ook twee. Het zijn toch erg aparte katten vind ik. Ze luisteren perfect naar hun naam en komen dus ook als je ze roept. Ze kunnen apporteren. Ze zijn heel aanhankelijk en willen altijd bij je zitten en liggen.
Ik ben dus gewoon verkocht en er komt bij nooit meer iets anders binnen dan een oosters ras :wink:
Hee Miranda, lekker aan het opsnijden :wink: ? Zo bijzonder is dat niet hoor, hier luisteren ze ook alle vier apart naar hun naam en komen ook als je ze roept. Ze weten ook perfect hoe snel ze verdwijnen moeten als ik ze betrap op het aanrecht :lol: en wat denk je hier van...........als ze kittens krijgen hebben ze graag dat ik of Axel hun pootje vasthoud, hihi.
Euhm Opsnijden?? Nou komen we allebei uit hetzelfde kikkerlandje, maar dit woord ken ik niet hoor :mrgreen:
Nou ik denk dat jij het dan getroffen hebt met je katten. Ik ken heel wat katten die niet zo zijn :wink:
Maar ik denk dat je oosterse katten moet hebben om te begrijpen wat ik bedoel (daarbij wil ik niks afdoen aan alle htk katten hoor)
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 25-01-2011 19:05

Tsj tsj, weet jij niet wat opsnijden is. Gebrek in je opvoeding hoor :wink: .
Da's gewoon opscheppen hoor, haha.

Wie weet hebben die katten van mij wel 'vreemd bloed' door de aderen stromen. We hebben namelijk al eens langharige kittens gehad en ook 3x een (schijn)heilig Birmaans kitten. Kan natuurlijk aan de vader liggen, maar onze katten zijn erg groot en hebben lange dunne poten :wink: . Sporen ook niet helemaal en denken gewoon dat ze cardigans zijn. Zo moet je het ongeveer bekijken. De rest is een kwestie van opvoeden. Dat wil met katten net zo goed als met honden, tenminste voor een deel.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 25-01-2011 19:14

Die katten van ons kennen ook hun naam hoor! ene als ze zin hebben komen ze ook nog :oops:
Maar ze weten verduiveld goed als ze iets fout hebben gedaan :lol:
We hebben zelfs een poes/kater die komkommers lust :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie