Uit met de pret voor de hondjes :-)

Alle fotos die niet met honden te maken hebben.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 23-09-2011 23:38

wooohooo ik ben benieuwd Sanne :mrgreen:
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 26-09-2011 16:43

Goeie ideeën! En netjes gemaakt ook. Valt niet eens op door de kleur.
Wat is dat voor een mooie klimplant aan de linkerkant op de foto? Het lijkt wel een beetje op een vijgenblad?

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 01-10-2011 21:09

Mandy schreef:Goeie ideeën! En netjes gemaakt ook. Valt niet eens op door de kleur.
Wat is dat voor een mooie klimplant aan de linkerkant op de foto? Het lijkt wel een beetje op een vijgenblad?
Da's inderdaad een vijg! Een 'brown turkey' om precies te zijn. Groeit als kool en geeft elk jaar veel heel lekkere vijgen. En dat in een stadstuintje :D
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 02-10-2011 16:12

En die bladeren....................gebruik je die ook? :mrgreen:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 02-10-2011 16:21

thumbsup rollsmile
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 02-10-2011 20:13

yep prima klusser die man van je :wink: wat een pientere oplossing zeg...

enne van dat scharten aan de onderkant van de zetels...tja hoe komt het toch dat dit me ook zo bekend in de oren klinkt :mrgreen: Cadell kan ook tegen de bank liggen scharten, er kan wel niks onder maar meneertje vindt dat zooooooo leuk *zucht* en het zijn rieten banken en stoelen..dus knaagvoer genoeg voor meneertje :evil: :evil: :evil:
maar jullie hebben dit wel echt knap opgelost hoor thumbsup

ben benieuwd naar het nieuwe 'speelterrein' van Max en Willem :D :D
Afbeelding

Max&Willem
Berichten: 931
Lid geworden op: 30-05-2011 21:28

Bericht door Max&Willem » 03-10-2011 18:18

ingrid schreef:
ben benieuwd naar het nieuwe 'speelterrein' van Max en Willem :D :D
Willem heeft z'n speelterrein verlegt naar buiten. Vorige week heeft hij de clematis gesnoeid. En het leek alsof hij zo lief in het hoekje lag.... totdat de bladeren van de clematis bruin begonnen te kleuren, toen viel bij mij het kwartje. Vandaag een snoeipoging bij de leipeer. Die stam is dikker dus daar was ik op tijd bij. En meneer heeft gelijk ook de hosta's maar even water gegeven :twisted:

Gelukkig wordt het vanaf morgen herfst dus minder buitenspelen!
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 03-10-2011 19:32

Max&Willem schreef:
ingrid schreef:
ben benieuwd naar het nieuwe 'speelterrein' van Max en Willem :D :D
Willem heeft z'n speelterrein verlegt naar buiten. Vorige week heeft hij de clematis gesnoeid. En het leek alsof hij zo lief in het hoekje lag.... totdat de bladeren van de clematis bruin begonnen te kleuren, toen viel bij mij het kwartje. Vandaag een snoeipoging bij de leipeer. Die stam is dikker dus daar was ik op tijd bij. En meneer heeft gelijk ook de hosta's maar even water gegeven :twisted:

Gelukkig wordt het vanaf morgen herfst dus minder buitenspelen!
donald_D rollsmile Oeps, sorry, is natuurlijk helemaal niet om te lachen, donald_D maar is toch mijn eerste spontane reactie. rollsmile Stille troost..................je bent niet de enige.......... thumbsup .
Bedankt voor de naam van de vijg. Misschien schaffen wij hem ook wel aan tzt.
Ennuh Ati................wij willen ook de bladeren gebruiken. We hebben tenslotte al een kind die Kaïn heet........................dussssss. knipoog2

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 03-10-2011 19:50

Mandy schreef:Ennuh Ati................wij willen ook de bladeren gebruiken. We hebben tenslotte al een kind die Kaïn heet........................dussssss. knipoog2
Nou zorg dan maar dat het vijgenblad goed op z'n plek blijft :wink: , want voordat je het weet is kleine Abel er ook...............en je weet het, laat ze geen ruzie :wink: krijgen.
donald_D
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 03-10-2011 20:08

courtly schreef:
Mandy schreef:Ennuh Ati................wij willen ook de bladeren gebruiken. We hebben tenslotte al een kind die Kaïn heet........................dussssss. knipoog2
Nou zorg dan maar dat het vijgenblad goed op z'n plek blijft :wink: , want voordat je het weet is kleine Abel er ook...............en je weet het, laat ze geen ruzie :wink: krijgen.
donald_D
rollsmile rollsmile rollsmile
Afbeelding

Plaats reactie