Nog eens wat foto's van mijn lieve meid...

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Gast

Nog eens wat foto's van mijn lieve meid...

Bericht door Gast » 16-11-2010 12:03

:idea:

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 16-11-2010 12:22

zeer leuke foto's, wat is ze toch een dierenvriend hé :)
Maar opgelet want straks is het 'lief klein konijntje had een corgi op zijn neus' :shock:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 16-11-2010 12:31

Hester vindt inderdaad de meeste diertjes wel leuk. 2 weekenden geleden waren we op weekend in een Landal-park, met konijnenpark, en Hester trekt normaal nooit aan haar lijn, maar oooo wat kon ze toen trekken.
Ze doet niet liever als achter die konijntjes aan lopen. Gelukkig doet ze ze wel niks... Want anders zou het feest zo over zijn.
Dat drijven zit er bij Hester echt nog wel in. Volgende week, voor we naar Amsterdam gaan, gaat ze nog eens achter de schaapjes aan. Nu mag ze in de pen en niet meer los op de wei. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven...

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 16-11-2010 14:10

HOi Lynn,

Leuke foto's hoor van jou dame. Ik zie dat ze net zo'n waterrat is als mijn Hummer.

Groetjes Miranda
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 16-11-2010 14:13

hummer schreef:HOi Lynn,

Leuke foto's hoor van jou dame. Ik zie dat ze net zo'n waterrat is als mijn Hummer.

Groetjes Miranda
Vreselijke waterrat. Als we gaan wandelen ben ik ze regelmatig 'kwijt', maar dan is de kans (99%) dat ze water heeft gevonden en dus door en door nat tevoorschijn komt.
Veel corgi's hebben dat toch precies...

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 16-11-2010 14:15

Lynn schreef:
hummer schreef:HOi Lynn,

Leuke foto's hoor van jou dame. Ik zie dat ze net zo'n waterrat is als mijn Hummer.

Groetjes Miranda
Vreselijke waterrat. Als we gaan wandelen ben ik ze regelmatig 'kwijt', maar dan is de kans (99%) dat ze water heeft gevonden en dus door en door nat tevoorschijn komt.
Veel corgi's hebben dat toch precies...
Nou klinkt als muziek in mijn oren. Zelfs als het koud is gaar meneertje het water in. Doet Hester dat ook?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 16-11-2010 14:19

hummer schreef:Nou klinkt als muziek in mijn oren. Zelfs als het koud is gaar meneertje het water in. Doet Hester dat ook?
Ja ze gaat dan zeker nog in het water :roll:
Nu, echt zwemmen doet ze dan niet meer hoor, alleen die pootjes en het buikje nog nat. De rest zal toch te koud zijn...
Maar als het nu weer gaat vriezen mag ze toch niet meer van mij. Ik vind't wel wat tricky. Maar dan gaat ze 1 x per week zwemmen in een hondenzwembad in de buurt.

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 18-11-2010 23:04

Dag Lynn,
lang geleden dat ik jouw meid nog eens life gezien heb, maar tis een schatje hé.
Leuk haar nog eens te mogen bewonderen.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Gast

Bericht door Gast » 19-11-2010 08:37

Roosje schreef:Dag Lynn,
lang geleden dat ik jouw meid nog eens life gezien heb, maar tis een schatje hé.
Leuk haar nog eens te mogen bewonderen.
Ja, we moeten nog eens een keertje een wandeling doen, als het geen examens zijn :wink:
Misschien als Elsje haar prinsesje er is. Twee vliegen in een klap, puppyborrel en wandeling 8) :wink: (he Elsje?? :D )

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 19-11-2010 09:23

Het zijn heel ook wel hele mooie konijnen zeg.
Hester ook natuurlijk, leuk dat ze er zo alert op staat!
Afbeelding

Plaats reactie