Frodo en Arwen in actie op zondag

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Dinq
Berichten: 17
Lid geworden op: 28-12-2010 23:23

Bericht door Dinq » 01-03-2011 21:02

Ook wij vonden de foto's erg leuk om te bekijken.

Ik heb nog een tip voor iedereen die dit leuk vindt:

Als je de foto's als diavoorstelling gaat bekijken, dan moet je de tijd tussen 2 foto's eens op één seconde zetten.

Het lijkt dan regelmatig of je naar een filmpje zit te kijken......;-)

Vooral als die kleine zich aan het uitschudden is...........hilarisch.

Groeten, Wim en Dink
Dink is echt een stoere Cardi.

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 02-03-2011 20:00

luc.vdberghe schreef:
Marjo schreef:Hier kan ik dus geen genoeg van krijgen, wat een mooie foto's.
Arwen groeit ook al flink. En Frodo geniet ervan om zo samen op pad te gaan. De modder hebben ze nu dus ook ontdekt :lol:

Heb je de camera op automatisch ingesteld of heb je hem zelf op 1600 iso ingesteld?
De foto's zijn ook zo mooi scherp. Vooral als ze zo snel bewegen is het lastig om goede scherpe foto's te maken.

Marjo en Co
Dag Marjo,

De ISO-waarde (samen met het diafragma en nog wel wat andere instellingen) stel ik bijna altijd zelf in. Daar het zonnetje zich zondag terug niet echt wou vertonen, en je als fotograaf dan steeds gefopt bent met verre van ideaal actiefoto-licht, heb ik de lichtgevoeligheid voldoende hoog ingesteld om tot goede sluitersnelheden te komen. Eens dit allemaal goed zit is het "gewoon" kwestie van niet te schokkerig, dus zo vloeiend mogelijk, die sprintende viervoetertjes te volgen en steeds rustig de ontspanknop in te drukken. Zo te werk gaan zorgde vóór de aanschaf van het nieuwe lensje al voor leuke actiefoto's, maar hoe meer ik mijn nieuwe lens, die heel wat zwaarder is dan mijn vorige, gewoon geraak, hoe meer scherpe foto's geproduceerd worden.
En, naarmate het zonlicht meer zal meehelpen, hoop ik dat de foto's door het instellen van lagere ISO-waarden alleen maar scherper zullen worden.
Veel oefenen is zeker de boodschap! thumbsup

clever
Marjo en Co
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 03-03-2011 08:02

Heerlijke foto's! Arwen die haar melkhoektandje laat zien wooohooo
Ook een mooi bos trouwens.
Afbeelding

Petra H
Berichten: 182
Lid geworden op: 02-01-2011 13:31

Bericht door Petra H » 03-03-2011 22:12

Ohhhhhh wat een leuke foto's!!!!!! applaus
Er zitten weer erg veel mooie foto's bij zeg!
Kleine Arwen groeit al hard zeg!
Enne wat een mooie halsbanden hebben ze om! Met lieve hartjes en éindelijk een geschikte groene halsband kunnen vinden voor Frodo! yourock
En hoe leuk dat ze lekker door het water ravotten!!

Plaats reactie