onze dagelijkse wandeling hier bij welshclan's

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 09-01-2011 23:10

Leuke foto's van mooie hondjes Meta !
Die hebben de tijd van hun leven zo te zien :D :D
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 10-01-2011 11:12

welshclan's schreef:De wandeling is gewoon bij mij achter huis, hek open en de weilanden in.
In de winter staat er geen vee en dan is het geen enkel probleem.
Ik neem ze ook wel mee in de auto een stukje rijden en dan zijn we bij het Tjeukemeer en daar kunnen we ook heerlijk wandelen.
Ze kunnen het goed met elkaar vinden en ik heb een heerlijke roedel.
Zo Suzan met wie heb je gesproken? Ik hoop alleen maar goede berichten. hi hi.
De eigenaren v die andere Corgi ken ik verder niet echt, die spreken we wel eens op cursus. We hadden het over hoe we aan ons hondje kwamen.
Ze waren zeer gecharmeerd van jullie honden, alleen waren er toen niet genoeg reutjes in het nest maar hebben ze via doorverwijzing alsnog een heel lief driekleur-reutje gekregen.
Daar rent Gijs na cursus ook wel 's mee door het weiland, lekker samen over greppeltjes heenspringen. :-)
Afbeelding

karen
Berichten: 345
Lid geworden op: 18-11-2010 11:04

Bericht door karen » 10-01-2011 17:29

Dat ziet er superleuk uit!
Lekker rennen samen :)

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 10-01-2011 19:34

Suzan schreef:
welshclan's schreef:De wandeling is gewoon bij mij achter huis, hek open en de weilanden in.
In de winter staat er geen vee en dan is het geen enkel probleem.
Ik neem ze ook wel mee in de auto een stukje rijden en dan zijn we bij het Tjeukemeer en daar kunnen we ook heerlijk wandelen.
Ze kunnen het goed met elkaar vinden en ik heb een heerlijke roedel.
Zo Suzan met wie heb je gesproken? Ik hoop alleen maar goede berichten. hi hi.
De eigenaren v die andere Corgi ken ik verder niet echt, die spreken we wel eens op cursus. We hadden het over hoe we aan ons hondje kwamen.
Ze waren zeer gecharmeerd van jullie honden, alleen waren er toen niet genoeg reutjes in het nest maar hebben ze via doorverwijzing alsnog een heel lief driekleur-reutje gekregen.
Daar rent Gijs na cursus ook wel 's mee door het weiland, lekker samen over greppeltjes heenspringen. :-)
Hallo Meta, dat waren wij, Michiel & Esther wij hebben op de lijst gestaan, maar er was toen maar 1 reu geboren. We hebben nu dankzij jouw tip een ontzettend leuke Cardi van Lammy (Royal Rebbels)
Afbeelding

Petra H
Berichten: 182
Lid geworden op: 02-01-2011 13:31

Bericht door Petra H » 10-01-2011 19:49

Prachtige foto's!!
Ze genieten ervan. dat spat er vanaf!
Allemaal schatten!! hartjes

Plaats reactie