puppy foto's.....

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 14-10-2013 15:06

Dit kleine meisje komt bij jullie? En hoe zal ze heten? ...
Afbeelding
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 14-10-2013 16:21

Afbeelding
Deze dame..... :D :D

De naam......tja....... euhhhh :? :? wij hadden aan Ati gevraagd of het moeilijk was steeds maar namen te verzinnen......... wij kregen meteen alle namen te horen, maar Ati wist nog niet welke naam bij welke pup ging........ maar 1 naam van een dame viel ons allemaal in de smaak en dat hebben we dan ook aan Ati doorgegeven.......... maar goed dan weten we nog niet of ze ook zo gaat heten........

We weten dat we helemaal vrij staan om haar te noemen zoals wij willen...... maar ja die naam is erg leuk...... en past goed bij Django........ En wij vinden het wel leuk dat de pup haar stamboom naam houd.....maar goed omdat Ati de pups hun namen geeft, mogen wij even afwachten of deze dame ook wel zo gaat heten....... anders gaan we op zoek naar een andere naam........ want anders heb je er 2 die het zelfde heten in 1 nest en dat vinden we ook niet zo leuk......

We hadden wel voor een reu al een naam in ons hoofd, maar goed het is een teefje........en och ....dan komt er vast wel een andere naam in ons op.......

Dus tja naast ons, weet Ati wat onze voorkeur heeft......... dus jullie (en wij dus ook) moeten nog even wachten.......

:D :D
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 14-10-2013 16:31

:lol: :lol: mmmm Daane ik heb de stamboomnamen mee helpen verzinnen en vind ze dus allemaal prachtig ook die van de boys! Maar ...... Nee ik vertel niks :wink:
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 14-10-2013 17:51

.......... leuk...... :D :D :D ........ ja nou dan weet jij dus ook welke van de 2 namen het kan worden....... Ati was over 1 teefje heel duidelijk hoe die zou heten...... dus ik denk dat jij het dan ook wel weet........ :D :D

Maar goed het blijft voor ons ook nog afwachten........:D :D

Onze oudste kwam vanmiddag uit school met de naam Angel....... omdat ze er uit zag als een engeltje........ hartjes ....... ik zei ook dat ze misschien straks wel helemaal geen engeltje meer is, maar een duveltje.......... :lol: :lol: ......... maar toch vond hij de naam die Ati opnoemde ook erg leuk....

We hadden trouwens voor een reu Fender...... vonden we wel heel erg leuk....

Ohh soms is het wel moeilijk hoor....... het word iig geen foxy...... daar lopen er al teveel van rond..... 8)

grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 14-10-2013 18:26

Els en Daane ...... zal 't gaan JA :evil: :evil: een mens zo nieuwsgierig maken, jullie slechte vellen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


geniet er maar van en wij....wij genieten mee en besef dat jullie een klein beetje een familieband krijgen :lol: :lol:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 14-10-2013 19:34

Wat een mooie fotoreeks. Spencer was ook niet vies van een extra boys-knuffel :lol: Wat heerijk als ze liggen te slapen, zo typisch, throwakiss
' t Is idd een scheetje dat jullie gaan krijgen.
Ik ben best wel benieuwd naar de naam van deze jonge dame, maar ik heb geduld. Ondertussen zullen jullie nu heel wat voorbereidingen doen opdat dat kleine spruitje zich in 1,2,3 thuis zal voelen.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 14-10-2013 20:05

ohhh ja we zijn al druk op zoek naar een lekker kussen....... en die van Django is ook aan vervanging toe........ dus ik zat te denken om een groot orthobed te kopen........ en dan voor onze dame een lekker dik kussen voor in de bench.... maar misschien wil ze daar helemaal niet in.......

En een rode halsband, want volgens mijn knullen is mama geen "rose" meisje, dus pup krijgt dan ook geen roze, maar stoer rood..... maar misschien wel iets met glitters.......

Tja dan nog de voerbakken.....en speeltjes......... dus wij houden de economie weer draaiend... :D :D :D En Elsje en Luc, helpen daar natuurlijk ook aan mee........ :D :D :D heerlijk puppen inkopen doen...
Afbeelding

Lante
Berichten: 98
Lid geworden op: 21-01-2013 22:18

Bericht door Lante » 14-10-2013 21:14

Wauw, gefeliciteerd ati en nieuwe eigenaren, Super leuk!!
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 15-10-2013 19:10

Ah teefje 1 ziet er echt heel lief uit. Daar zal Django blij mee zijn ;-)
Benieuwd hoe ze gaat heten, blijven jullie bij het Tarantino-thema of...?
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 15-10-2013 20:53

throwakiss throwakiss Wat een heerlijke ronde buikjes hebben ze allemaal.
En wat een schattige foto's van al dat kleine grut.
Nu nog even geduld hebben, over een paar weekjes is het met jullie rust gedaan, want dan moet er om de haverklap een plasje worden gedaan, een paar keer op een dag eten, een spelletje op zijn tijd en ook niet onbelangrijk na alle drukke bezigheden verplicht een slaapje doen.(voor jezelf ook even lekker :wink:)
Afbeelding

Plaats reactie