Nog eens wat foto's van mijn lieve meid...

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 19-11-2010 12:36

Lynn schreef:
Roosje schreef:Dag Lynn,
lang geleden dat ik jouw meid nog eens life gezien heb, maar tis een schatje hé.
Leuk haar nog eens te mogen bewonderen.
Ja, we moeten nog eens een keertje een wandeling doen, als het geen examens zijn :wink:
Misschien als Elsje haar prinsesje er is. Twee vliegen in een klap, puppyborrel en wandeling 8) :wink: (he Elsje?? :D )
t Probleem is dat Jantje maar max 1 uur kan stappen. Ofwel moet er zo'n café bij start en aankomst zijn. :lol:
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Gast

Bericht door Gast » 19-11-2010 12:39

Roosje schreef:
Lynn schreef:
Roosje schreef:Dag Lynn,
lang geleden dat ik jouw meid nog eens life gezien heb, maar tis een schatje hé.
Leuk haar nog eens te mogen bewonderen.
Ja, we moeten nog eens een keertje een wandeling doen, als het geen examens zijn :wink:
Misschien als Elsje haar prinsesje er is. Twee vliegen in een klap, puppyborrel en wandeling 8) :wink: (he Elsje?? :D )
t Probleem is dat Jantje maar max 1 uur kan stappen. Ofwel moet er zo'n café bij start en aankomst zijn. :lol:
Dat cafe is prima, en we kunnen ook een korte wandeling doen hoor. De hondjes vermaken zich wel als ze rond kunnen crossen met z'n allen.

Plaats reactie